Rapidootje schreef:
Eisen:
Hij moet een levende relatie met God hebben, HBO of WO-niveau, humor, minstens even bijdehand zijn als ik (en dat is nou juist het probleem!), sociaal, lief voor kinderen, doorzettingsvermogen
Wel leuk:
Donker haar, donkere ogen, lang, sterk
Tja, ik ben HEM nog steeds niet tegengekomen geloof ik. En dat kan ook nog wel even duren met deze waslijst!
Kan je wel doorzettingsvermogen eisen als je dat zelf niet hebt?
Nou, bijdehand ben je in ieder geval
En doorzettingsvermogen schijn ik zelf wel te hebben. Ik ben niet zo'n type die bij de eerste de beste tegenslag uit het veld geslagen is.
Enne.. dat WO-niveau. Neem je daar een test voor af? Of mag ik een Doctor meenemen waar je me mee vergelijkt? Da's wel makkelijk dan. En heeft emotionele intelligentie er nog iets mee te maken of heb je zoiets van neuh als je maar WO niveau hebt mag je het karakter was een strijkplank hebben? En als ik dus WO niveau heb maar geen WO-papiertje, is dat theoretisch ook mogelijk? Of zou je Bill Gates ook afwijzen? Zou ik nadere informatie kunnen krijgen over je toetsingscriteria?
Dat HBO/ WO-niveau gaat er vooral om dat ik een beetje fatsoenlijk met hem kan praten. Als ik uit m'n werk of uit college kom, wil ik wel tegen mijn man/vriend kunnen vertellen waar ik mee bezig geweest ben. Het is dan wel zo prettig als hij dat dan ook begrijpt.
Ik heb helemaal niks tegen op mensen die geen HBO/ WO-niveau hebben, ik heb ook genoeg vrienden die MBO doen, maar om daar mijn hele leven mee te delen... Ik denk dat dat allerlei problemen zou geven. Maar wie weet... Ik sluit nu nog niks uit.
En dat WO-papiertje is dus ook niet zo belangrijk. Het gaat er vooral om dat je een beetje 'op niveau' kunt praten, maar als ik probeer om dat uit te leggen komt dat waarschijnlijk weer arrogant over.
Bill Gates hoef ik sowieso niet. Ten eerste zal hij vast wel een relatie hebben. Daarnaast voldoet hij volgens mij niet aan mijn belangrijkste criterium (levende relatie met God) en ik zit niet te wachten op een miljardair. Rijke mensen zijn bijna nooit tevreden met wat ze hebben, en dat risico loop ik liever niet.
Als je nog meer interesse hebt in mijn toetsingscriteria mag je wel een pb-tje sturen hoor
Anyway, ik heb blauwe ogen dus ik val af.
Die donkere ogen was een leuk extraatje, geen vereiste. Er is nog hoop voor je