Moderator: Moderafo's
Katlheen schreef:Ah, en jij hebt natuurlijk al je excuses gemaakt aan iedere Afrikaan die je bent tegengekomen? Dat is toch het minste wat ik van je verwacht....
schelpje3 schreef:.....en dat komt natuurlijk allemaal door koningin Beatrix![]()
Katlheen schreef:@Boer....De kerken hebben sorry gezegd? Aangezien jij op ieder kerkgenootschap wel wat hebt aan te merken, en derhalve vooral van de zijlijn roeptoetert, concludeer ik dat jij nog steeds geen sorry hebt gezegd![]()
Slavernij etc. Je zou je er eens in moeten verdiepen. Veelal werden slaven door collega inboorlingen verkocht. Het moderne koningshuis gaat terug naar begin 1800, de tijd net na Napoleon. Laat ik nu toch denken dat de Gouden Eeuw daar een stuk voor zat. En de VOC was de eerste multinational, opgericht door zakenmensen in de tijd dat Nederland een Republiek was. (de ironie). Om dan het koningshuis te beschuldigen van ongekende rijkdom op basis van uitbuiting van slaven, is kolder van de eerste lijn.
Vooruit, nog een conspiracy theorietje dan: Het hele christendom is een farce. Het was een slim opgezet plan van Keizer Nero. Paulus was niets anders dan een ingehuurde infiltrant. Nero heeft oude godsdiensten gecombineerd, en daar een "uniek" verhaal bij verzonnen. De wetenschap dat onderdrukte mensen wat harder hun eigen sprookjes geloven, deed de rest....
boer schreef:volgens mij haal je 2 dingen helemaal door elkaar, die niets maar dan ook niets met elkaar te maken hebben.
Gouden koets wel eens bekeken?
http://georgeknightlang.files.wordpress ... en-425.jpg
Maar zeg jij mij eens waar de miljarden van Beatrix dan wel vandaan komen?
Faramir schreef:Het is toch wat, heb je meer dan 30 jaar vrijwel je hele privé leven opgegeven om koningin te zijn van een natie die graag een koningshuis heeft. Heb je je met hart en ziel ingezet voor de belangen van deze natie.... en dan krijg je bakken met stront over je uitgekieperd door een persoon die voor Nederland waarschijnlijk nog nooit wat betekend heeft.
Ik ben geen groot liefhebber van de monarchie, maar zelfs mij is dat wat te gortig. Arme koningin.
Optimatus schreef:Ik denk dat we met Beatrix een van de meest capabele staatshoofden uit de vaderlandse geschiedenis hebben gehad.
Optimatus schreef:Het koningshuis was in de negentiende eeuw een van de armste koningshuizen van Europa. Er moesten diverse kostbaarheden die er dan nog wel waren, worden verkocht. Hare Majesteit heeft een paar aandelen van Shell en gelet op de steeds verder stijgende prijs van aardolie, mede dankzij de toenemende vraag in de BRICS-landen, zal de winst van Shell niet snel imploderen.
schelpje3 schreef:Ik hoop dat al die rotopmerkingen en links naar allerlei vage sites eens achterwege kunnen blijven hier.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 33 gasten