Kleding enzo... (4)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor schelpje3 » 13 mar 2014 15:12

In het AD van afgelopen dinsdag staat een foto van Heleen M. "powerfeministe".
Ze is gekleed in een zwarte, wijdvallende rok en wit truitje. Lijkt wat eenvoudigjes, maar dat is het niet! Voor dit outfitje, moeten wij vele uurtjes hard werken.
Wat schetst mijn verbazing, als ik in diezelfde krant lees dat dit de nieuwe roklengte gaat worden.
Wie durft nog te zeggen dat refovrouwen achterlopen, ze lopen al jaren vóór. :mrgreen:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 04 apr 2014 20:31

dames, wie weet waar je rokken kan kopen op/onder de knie? Ik heb gisteren gewinkeld en alle rokken/jurken zijn qua lengte halverwege het bovenbeen en ik vind mijn benen daar niet echt geschikt voor. En in de zomer daar een legging onder, vind ik ook afgrijselijk.
O ja, de echte refowinkels zijn niet zo aan mij besteed. Ik weet dat ze daar wel langere lengtes hebben, maar echt hip vind ik het niet.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 04 apr 2014 20:37

Tjah, dat is een lastige zoektocht. Ik kijk regelmatig bij een bepaalde winkel op Urk, daar hebben ze regelmatig rokken op/net over de knie.

Succes!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 04 apr 2014 20:38

Bij de Hema hebben zo ook rokken tot net op de knie. Weet alleen niet of het je smaak is.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 04 apr 2014 20:51

Ik had kinderkleren gekocht en toen dacht ik: joh, ik ben eens royaal naar mezelf en koop voor mezelf ook eens wat, een leuk t-shirt van 3,95 bij de Wibra, hij valt nog best mee ook.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 04 apr 2014 20:59

@ boerin :lol:

@ memmem de rokken van de hema zijn mijn smaak niet echt.

Ik ben echt op zoek naar leuke, hippe rokken of jurken. Gisteren tijdens het winkelen heb ik heel veel rokken aangehad, waaronder deze http://www.steps.nl/stef-dress . Jurk vind ik echt geweldig, maar mijn benen zijn er door 4 zwangerschappen ook niet mooier op geworden :-oo Als de jurk 5 cm langer was geweest, dan wist ik het wel.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 04 apr 2014 21:10

ajl schreef:@ boerin :lol:

@ memmem de rokken van de hema zijn mijn smaak niet echt.

Ik ben echt op zoek naar leuke, hippe rokken of jurken. Gisteren tijdens het winkelen heb ik heel veel rokken aangehad, waaronder deze http://www.steps.nl/stef-dress . Jurk vind ik echt geweldig, maar mijn benen zijn er door 4 zwangerschappen ook niet mooier op geworden :-oo Als de jurk 5 cm langer was geweest, dan wist ik het wel.

Voor wie moet je na 4 zwangerschappen nog begeertes voor het vlees opwekken?
Ik dacht dat de christen zich helemaal niet bezorgd moet maken om hetgen waarmee hij/zij zich kleedt?
(Mattheus geloof ik)

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 04 apr 2014 21:20

mealybug schreef:Voor wie moet je na 4 zwangerschappen nog begeertes voor het vlees opwekken?
Ik dacht dat de christen zich helemaal niet bezorgd moet maken om hetgen waarmee hij/zij zich kleedt?
(Mattheus geloof ik)

:lol: De meeste mannen vinden het wel aardig als hun vrouw er na een stel zwangerschappen nog leuk bijloopt. Mijn pa zegt altijd als ie zo'n verwaarloosde slons met een stel kinderen ziet lopen: ja hoor, ze zijn binnen, nou maakt het allemaal niet meer uit. Dus als je het niet voor je man doet dan maar zodat je geen commentaar krijgt van m'n pa. Hij kon mij ook niet meer aanzien, dus hij heeft leuke kleren voor me gekocht.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 04 apr 2014 22:07

Kijk dat is dan wel weer leuk boerin :wink:

Ajl: mooie jurk is dat! Jij bent ook lang heb ik wel eens begrepen toch? Dan valt het logisch gezien ook snel korter...
Hier op de markt staat een vrouwtje met hele leuke kleren daar slaag ik vaak nog wel voor rokken (houd ook niet van té kort). De kwaliteit is vast minder dan steps maar voor een zomer prima, en soms twee. Daar is de prijs dan ook weer naar.
En verder... promiss vind ik soms wel wat tussenhangen maar niet altijd. Didi?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 04 apr 2014 22:10

@mealybug als je je benen niet echt mooi (meer) vindt voor een kortere rok wil dat toch niet meteen zeggen dat je van plan bent vleselijke begeertes op te wekken?

In de winter draag ik nog wel eens een iets korter rokje dan in de zomer, puur omdat ik het met een dikke panty wel vind kunnen maar me met blote benen eronderuit niet op mn gemak zou voelen..
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 04 apr 2014 22:34

Ah ja steps!!
Voor een bruiloft ga ik daar naartoe,echt mooie jurken!

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 05 apr 2014 05:33

Wil je per se kunnen passen ajl, of is online ook een optie?
Voor wat inspiratie: http://www.zalando.nl/a-lijn-rok/
Volgens mij zit hier ook wel halflang bij. Ik heb ook even bij de jurken gekeken, de zakelijke jurken lijken ook wel wat langer te zijn, misschien een idee?

Succes in ieder geval!

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 05 apr 2014 08:17

vpk schreef:@mealybug als je je benen niet echt mooi (meer) vindt voor een kortere rok wil dat toch niet meteen zeggen dat je van plan bent vleselijke begeertes op te wekken?

Blijft nog over dat het alles ijdelheid is.. :P

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 05 apr 2014 08:32

mealybug schreef:@mealybug als je je benen niet echt mooi (meer) vindt voor een kortere rok wil dat toch niet meteen zeggen dat je van plan bent vleselijke begeertes op te wekken?

Blijft nog over dat het alles ijdelheid is.. :P

Heb je ook al een mening over dameskleding ](*,)

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 05 apr 2014 11:14

@Ajl:

http://www.charles-voegele.nl/catalog/nl/cat_kleid-w/

http://www.charles-voegele.nl/catalog/nl/cat_roecke-w/

Ik had nooit gedacht dat ik bij deze winkel zou slagen... Dacht altijd dat het een heel oubollige winkel was, voor 50-plussers ofzo....
Maar ik heb een heel leuk jurkje en een leuk rokje daar gekocht. Perfecte pasvorm voor mij (niet zo strak om de kont/heupen en niet doorzichtig). Een een leuke prijs. Beiden vallen voor mij op de knie.
Wat vlots erop gekocht en het ziet er heel anders uit dan op de plaatjes.

Terug naar “Archief”