Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Ik vroeg zaterdagavond aan Jurian: wat heb je eigenlijk voor papa gemaakt?
Hij zei heel zeker:' Een klok.'
Haha, ik vond het heel raar, want het was een plat cadeautje. Hoe hij erbij kwam weet ik niet, want het was een bladwijzer.
Memmem schreef:Lenny, wat een schrik, hopen dat het mooi geneest. Onze oudste (toen 9 mnd) heeft zijn beide handjes 1e en 2e graads verbrand maar daar geen littekens aan over gehouden.
Succes met het cb Laura. Je weet nu op welke manier je aandacht van het cb moet krijgen.
Hier geven ze op het cb aan dat ze kijken waar de blauwe plekken zitten en dat ze weten dat kinderen vaak vallen.
Ondervragingen met een breuk bij een kind hebben we niet echt gehad wel dat ze het eerst aan onze zonen vroegen en iedere arts en verpleegkundige vroeg wel hoe het gebeurd was. Ik denk dat ze bij een vermoeden van mishandeling wel met elkaar overleggen.
LauraC schreef:Ben er zelf heel koel onder hoor, weet dat ik niks te verbergen heb. Maar wat mij boos maakt is dat er achter ons 2 kids wonen die wel een bezoekje van het cb kunnen gebruiken (naar mijn inzien) en daar komen ze niet
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 14 gasten