Fibreuze dysplasie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lotte62
Verkenner
Verkenner

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor lotte62 » 15 nov 2010 22:04

Jeetje nita dat is wel heftig hoor.
Maar je eigen wel goed aan de afspraak houden van rustig aan doen hoor
Helaas kunnen er wel meer plekken zijn en het komt altijd terug hebben ze tegen mij gezegt alleen weten ze niet wanneer en hoelang dat duurt.
nou ja ieder mens is anders hoop voor jou dat je het niet meer terug krijgt
Sterkte de komende maanden.
Groet charlotte

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 15 nov 2010 22:11

nou nita, inderdaad gelukkig om te horen dat het niets ernstigs is! maar desalniettemin wel heel vervelend dat je nog zolang rustig aan zult moeten doen! het lijkt me wel een soort van geruststelling dat je nu in elk geval weet waar de vermoeidheid vandaan komt..?
(als je nog theezakspaarders nodig hebt dan roep je maar, al gaat het hier niet zo hard met gemiddeld 1 zakje per dag :wink: )

@charlotte:
ik werk in apeldoorn in het z'huis.
ik hoorde van de week van een patiënt toevallig voor het eerst van apd-tabletten, had er nog nooit eerder van gehoord. maar die man vond het erg belastend omdat je een uur voor inname en 2 uur erna niets mag eten/drinken? is dat bij jou ook?
hij mocht kiezen van de arts en zei dus dat hij liever eens in de 6 weken een middag in het z'huis zit dan elke dag het rekening houden met eten/drinken.
jammer dat het tot nu toe niet lijkt te werken.. gebruik je het al lang? hopelijk gaat het snel z'n werk doen!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 15 nov 2010 22:35

@ charlotte, ik ga mijn best doen, om echt mijn rust te nemen
ik sta er echt van te kijken dat het dus misschien wel terug komt! ik moet volgende week terug ik ga het dan gelijk eens aan hem vragen

@vpk bedankt voor je berichtje, en bedankt voor je aanbod, toevallig kreeg ik zaterdag een schoenendoos vol theezakjes van iemand hier van RW, dus naast wat ik had, heb ik even een voorraadje, maar ja wie weet maar voor hoe lang :lol: dus ik houd me zeker aanbevolen
(bedankt voor je kaart met het mooie gedicht)

lotte62
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor lotte62 » 16 nov 2010 11:14

VPK:Ik moet het smorgens innemen gelijk na het opstaan mag dan een half uur niet eten en niet meer gaan liggen.
ik heb het anderhalf jaar geslikt toen een jaar niks om te kijken of het inderdaad niks gedaan had zo als de beelden
aangaven en inderdaad deden ze niks maar als voor bereiding voor de operatie moest ik het weer gaan gebruiken.
50mg. En sinds drie weken terug ben ik aan een dubbele dosis begonnen omdat de afbraak ineens weer aktief werdt.
Nita: ben benieuwd wat ze in Belgie zeggen.Maar dit is wat mijn orthopeet zei en ook de endocrinoloog dus neem aan dat
die het weten.
Maar ze hebben er eerlijk bij gezegt dat ze niet weten hoelang het duurt dat het weer terug komt en misschien is het
per patient anders dat kan ook nog.
Wat maak jij van de theezakjes? Kaarten?
Sterkte met alles verder.
Groetjes Charlotte

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 16 nov 2010 13:20

Wat heftig meiden.

Nita, gelukkig geen ernstige uitslag, maar hoe dan ook pittig om nog zo lang rustig aan te moeten doen hoor.
Zelfs voor niet hele actieve mensen is dat al erg, laat staan als je altijd veel doet.
Ik wens je veel sterkte en geduld!
pobody's nerfect

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 16 nov 2010 14:50

Jo'tje schreef:Wat heftig meiden.

Nita, gelukkig geen ernstige uitslag, maar hoe dan ook pittig om nog zo lang rustig aan te moeten doen hoor.
Zelfs voor niet hele actieve mensen is dat al erg, laat staan als je altijd veel doet.

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 16 nov 2010 15:44

Sterkte allebei!
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 16 nov 2010 20:55

Sophie77 schreef:
Jo'tje schreef:Wat heftig meiden.

Sterkte Nita, je geduld wordt wel weer op de proef gesteld.....

lotte62
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor lotte62 » 16 nov 2010 22:00

Vanmiddag ben ik gebelt dat ik volgende week geopereert word woensdag de 24ste is het zo ver

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 17 nov 2010 10:12

Dat is goed nieuws! Hopelijk ben je dan ook snel van je (ergste) pijn af! Sterkte!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 17 nov 2010 10:52

Bumba schreef:Dat is goed nieuws! Hopelijk ben je dan ook snel van je (ergste) pijn af! Sterkte!
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 17 nov 2010 12:37

lotte wat een goed nieuws! spannend wel zeg, zie je er erg tegenop?
Hoe lang moet je blijven?

van die theezakjes maak ik zowel kaarten als dienbladen, (ik zocht topic gezin en hobby`s deel 1 maar kan het nergens vinden, daar staat namelijk een foto ervan), ze noemen het een mandala.

aan de andere meiden, ja heb veel geduld nodig, dus als jullie nog leuke ideen hebben voor op de bank!! (k ben nu een cadeauboekje aan het maken)

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 17 nov 2010 19:10

Nita: Wat fijn dat de uitslag nog mee mocht vallen, dus geen ernstige dingen!!
Wel heftig hoor dat je nog zo'n lange weg te gaan hebt!
Fijn dat je toch wel wat hobbys uit kunt voeren, dat breekt de dag misschien een beetje.
HEEL veel sterkte met het verder herstellen.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 17 nov 2010 19:22

nita schreef:lotte wat een goed nieuws! spannend wel zeg, zie je er erg tegenop?
Hoe lang moet je blijven?

van die theezakjes maak ik zowel kaarten als dienbladen, (ik zocht topic gezin en hobby`s deel 1 maar kan het nergens vinden, daar staat namelijk een foto ervan), ze noemen het een mandala.

aan de andere meiden, ja heb veel geduld nodig, dus als jullie nog leuke ideen hebben voor op de bank!! (k ben nu een cadeauboekje aan het maken)

Breien schijnt weer helemaal hip te zijn! Tis niet mijn ding, maar er komt geloof ik een strenge winter aan, dus lekker een gebreide muts op.....

lotte62
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor lotte62 » 17 nov 2010 19:57

Hoi Nita een dag of 5 maar kan ook minder dat ligt een beetje aan de pijn en hoe het verder gaat.
Dan 6 weken niet lopen maarja dat weet jij ook allemaal verder wacht ik het maar af zie er erg tegen op maar heb het in de handen van God gelegt en bid veel.
Ik kon dat forum dus ook niet vinden en kon ook niks over tekenen of schilderen vinden.
Maar tekenen kan je eigenlijk overal doen dus als ik weer een beetje opgeknapt ben kan ik dat ook weer oppakken.
Mandala ken ik wel dat kan je ook doen met tekenen ik doe dat niet ik teken nog niet zo heel lang maar het lieftst teken ik dieren.
Anderen allemaal erg bedankt voor de reakties.
Groetjes Charlotte

Terug naar “Archief”