Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor jeepeecee » 13 dec 2009 17:30

dat is idd een super zaak om je schoenen te bestellen, bezorgen is gratis en passen ze niet of vind je het toch niks, dan kan je het ook gratis terug sturen en krijg je je geld terug!

super leuke laarzen trouwens jans1 !!
Afbeelding

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 13 dec 2009 23:48

vpk schreef:@jans1: bestel je die via internet? of waar zit die winkel? heb er nog nooit van gehoord..

Ik heb deze zelf in Goes gehaald... Het is idd meer een winkel die je in Zeeland tegen komt.. Maar ze zijn idd druk bezig met uitbreiden.. Zelfs in Breda zit er al 1.. En via internet is goed bestellen!

Deze laarzen vielen wel heel erg groot uit. Ik heb normaal maat 40 maar toen ik die aantrok slobberde ze aan alle kanten, kon ze zo weer uittrekken.. Toen maar 39 gepast maar had ik nog hetzelfde probleem.. Laten ze nou net maat 38 niet meer hebben.. Gelukkig hadden ze ze in Zierikzee nog wel. Mijn vriendin werkt daar dus die heeft ze de volgende dag voor me gehaald.. Waren ze nog niet goed dan mocht ik ze hier gewoon weer lekker simpel terugbrengen en kreeg ik mn geld terug!! Ik ben zeer over deze winkel te spreken!!!

Maar maat 38 past heel goed! 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 14 dec 2009 00:00

Ha! Eindelijk geslaagd voor 't 25-jarig huwelijk van m'n as. schoonouders! Een zwart tricot-jurkje, met 3kwart mouwen en kruislingse 'banden' in de hals, en een band om de taille, maar die vervang ik door 'n camel-kleurige riem.
En ook nog gave camel-kleurige laarzen voor maar 49 euro :D En dat voor (leren) merk-laarzen!

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 14 dec 2009 11:21

meissie88 schreef:En ook nog gave camel-kleurige laarzen voor maar 49 euro :D En dat voor (leren) merk-laarzen!

Mag ik zo brutaal wezen om te vragen bij welke winkel je ze gekocht heb :oops:. Wil zelf graag namelijk ook nog camel-kleurig laarzen,
en dat prijsje is natuurlijk helemaal top :mrgreen:.

@ Evelien; ik weet gewoon zowat niet meer waar ik nog kijken moet voor een jas...
Wat de toekomst brengen moge........

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 14 dec 2009 12:26

*Annette* schreef:
meissie88 schreef:En ook nog gave camel-kleurige laarzen voor maar 49 euro :D En dat voor (leren) merk-laarzen!

Mag ik zo brutaal wezen om te vragen bij welke winkel je ze gekocht heb :oops:. Wil zelf graag namelijk ook nog camel-kleurig laarzen,
en dat prijsje is natuurlijk helemaal top :mrgreen:.

@ Evelien; ik weet gewoon zowat niet meer waar ik nog kijken moet voor een jas...

Dat is een winkel die alleen in Meppel zit, en dat is Meijer, een vrij onbekende winkel, die niet in de winkelstraat zelf zit, maar in een dwarsstraatje ;-)

Ik zit me trouwens af te vragen welke kleuren er leuk staan bij camel en zwart...want dat jurkje is met 3 kwart mouw, en dat vind ik wel een beetje frips als het aan het eind van de week vriest!
Volgens de verkoopster kon er wel een strak shirtje onder, maar ze heeft zo geen kleuren genoemd....en 'k moet natuurlijk niet net een bonte kanarie lijken :wink:
Dit jurkje;
Afbeelding
met deze laarzen;
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 14 dec 2009 13:10

Ik zou het bij camel en zwart houden en waarschijnlijk gewoon een zwart shirtje onder het zwarte jurkje. Dan blijft het geheel rustig en heb je camel accenten.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 14 dec 2009 16:56

Ik zou er ook geen extra kleur bij halen, wellicht (als het een feestelijke gelegenheid is) een zwart shirtje met een bescheiden glittertje erin (te veel glitter vind ik sowieso niks)? Die zijn er nu vast genoeg te vinden met de feestdagen in aantocht...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 14 dec 2009 19:31

erg leuk meissie!
ik zou het inderdaad ook bij zwart houden.

*gaat ook eens op zoek naar de site van omoda* :-oo
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 14 dec 2009 19:35

O'moda heeft ook een goede service: afgelopen jaar had ik schoenen besteld via internet, de maat bleek toch niet helemaal goed en toen kon ik ze gewoon in de winkel ruilen.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

jaapholland
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor jaapholland » 20 dec 2009 18:11

[-X ik kom hier voor het eerst, maar ik vraag me toch af waar ieder zich druk om maakt. :oops: Alle uiterlijk zaken zijn door mensen verzonnen. =D> Ik kleed me zoals ik wil... :-k

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 dec 2009 19:00

op wie reageer jij nu?

Dit is gewoon een leuk en gezellig topic waar we met elkaar over kleding kunnen praten.
Je kunt adviezen of tips vragen. Niks mis mee volgens mij. En erger je hier aan? lees dan gewoon even verder, er zijn zat onderwerpen waar je wel mee kunt praten.

trouwens, welkom op het forum. =D>

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 21 dec 2009 10:34

jaapholland schreef:[-X ik kom hier voor het eerst, maar ik vraag me toch af waar ieder zich druk om maakt. :oops: Alle uiterlijk zaken zijn door mensen verzonnen. =D> Ik kleed me zoals ik wil... :-k

Tsja, ik vraag me af waar jij je druk om maakt, wij kleden ons ook zoals wij willen en staan niet met onbloot bovenlijf op een forum.. [-(
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 22 dec 2009 20:10

Ben een tijdje druk geweest, dus heb net heel wat berichtjes gelezen. Leuk wat jullie allemaal gekocht hebben zeg! :) Het is ook een leuke tijd om te winkelen nu!

Zelf ben ik vanmiddag met mijn moeder in Leeuwarden geweest. Dat was een gezellig dagje en bij noanoa ben ik goed geslaag! Heb daar een mooi zwart jurkje gekocht. Ben er erg blij mee!

Rokken, vestjes, shirtjes en truien heb ik echt genoeg. Schoeisel eigenlijk ook. Ik zou best een blousje kunnen gebruiken, maar broeken heb ik echt nodig. Maar ik heb het probleem dat als ik voor broeken naar de stad ga, ik zoveel leuke andere dingen zie...

Hebben jullie er ook last van dat jullie dingen kopen, waarvan je echt weet dat je het niet nodig hebt?
Dus, dat.

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 22 dec 2009 20:16

jaapholland schreef:[-X ik kom hier voor het eerst, maar ik vraag me toch af waar ieder zich druk om maakt. :oops: Alle uiterlijk zaken zijn door mensen verzonnen. =D> Ik kleed me zoals ik wil... :-k

Blijkens je avatar wil je je helemaal niet kleden.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 dec 2009 09:30

:lol:

Terug naar “Archief”