dat is idd een super zaak om je schoenen te bestellen, bezorgen is gratis en passen ze niet of vind je het toch niks, dan kan je het ook gratis terug sturen en krijg je je geld terug!
super leuke laarzen trouwens jans1 !!
Moderator: Moderafo's
vpk schreef:@jans1: bestel je die via internet? of waar zit die winkel? heb er nog nooit van gehoord..
meissie88 schreef:En ook nog gave camel-kleurige laarzen voor maar 49 euroEn dat voor (leren) merk-laarzen!
*Annette* schreef:meissie88 schreef:En ook nog gave camel-kleurige laarzen voor maar 49 euroEn dat voor (leren) merk-laarzen!
Mag ik zo brutaal wezen om te vragen bij welke winkel je ze gekocht heb. Wil zelf graag namelijk ook nog camel-kleurig laarzen,
en dat prijsje is natuurlijk helemaal top.
@ Evelien; ik weet gewoon zowat niet meer waar ik nog kijken moet voor een jas...
jaapholland schreef:[-X ik kom hier voor het eerst, maar ik vraag me toch af waar ieder zich druk om maakt.Alle uiterlijk zaken zijn door mensen verzonnen.
Ik kleed me zoals ik wil...
jaapholland schreef:[-X ik kom hier voor het eerst, maar ik vraag me toch af waar ieder zich druk om maakt.Alle uiterlijk zaken zijn door mensen verzonnen.
Ik kleed me zoals ik wil... :-k
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten