Berichtdoor Merisja » 07 jan 2009 13:34
Wat moeilijk TJ! Als ik werk zijn mijn kinderen gewoon thuis; één dag heeft papa ouderschapsverlof (doorbetaald, echt super luxe!) en één dag hebben we via het gastouderburo oppas aan huis. Ik zou echt niet weten wat ik in jouw situatie moest doen. Misschien dat je toch eens bij een kdv in de beurt een gesprekje kunt aangaan en gewoon eens zelf rond kunt neuzen daar? Vragen hoe het zit met ziek-zijn enzo. Bij ons op het kdv is het ook zo dat je een inhaaldag krijgt als je kind ziek is. Dit kun je natuurlijk altijd op je toekomstige werk bespreken. Misschien moet je dan wel eens eerder naar huis om je kind op te halen die ziek is, of zelfs een hele dag thuisblijven, maar je kunt die uren dat je kind ziek is wél weer op een andere keer inhalen. Sowieso is het bij ons best makkelijk om je kind eens een dag extra te brengen; kun jij weer een dag extra werken. Misschien is dat bij jullie op een kdv ook wel zo. Als je een beetje flexibele werkgever hebt hoeft dat dus op zich geen probleem te zijn.
Sterkte iig, 't blijft gewoon moeilijk.