Moderator: Moderafo's
Daphne schreef:Eind oktober hoop ik met twee collega's 3 dagen naar Barcelona te gaan. Al ontzettend veel zin in!
zeker! Mee eens. Ik heb gezegd dat ik wij niet meegaan omdat ik met school zit, ik wil het laatste jaar niet verpesten. Ik heb de eerste keer dat ik met m'n ouders meeging ook een onvoldoende gehaald voor een toets. Dus dat wil ik niet nog een keer! En als ik dan wel met m'n zwager meega, tsja dan staan m'n ouders ook raar te kijken. Ik denk zelfs wel dat m'n vader echt heel boos wordt!MissF schreef:Je moet toch doen wat je zelf leuk vindt, Kwebbel?
smArtjan schreef:Daphne schreef:Eind oktober hoop ik met twee collega's 3 dagen naar Barcelona te gaan. Al ontzettend veel zin in!
Ja, Barcelona is een mooie stad met een aantal kunstwerken van Gaudi zoals de Sagrada Familia en het Park Güell.
Voor de mensen die van winkelen houden kan ik 'La Rambla' aanbevelen, een lange winkelstraat waar je echt van alles kan kopen. Hou alleen je portemonnee in de gaten, want het stikt er van de zakkenrollers!
Ik ben er zelf in december 2007 geweest voor mn werk. Het stikt in Barcelona van de Nederlanders; we zaten naast een café'tje dat werd gerund door 2 Nederlandse broers.
Het leuke aan Barcelona vond ik dat het er zelfs in december om half 1, 1 uur s nachts nog krioelt van de mensen, iets dat je hier in Nederland niet meemaakt doordeweeks.
Evelien schreef:En we gaan eind juni begin juli naar Canada (zomervakantie).
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 42 gasten