Vakanties 2009

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor Daphne » 14 mar 2009 16:48

Eind oktober hoop ik met twee collega's 3 dagen naar Barcelona te gaan. Al ontzettend veel zin in! :)
Afbeelding

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 14 mar 2009 17:57

Eind april ga ik met mijn zus 5 dagen naar de Belgische Ardennen. We net geboekt :) . Het ligt heel mooi midden in een bebost gebied met mooie heuvels.
En ergens in de herfst ga ik met een vriend waarschijnlijk naar Londen ofzo. Stedentripje doen :) . En in de zomer ga ik naar Oekraine op werkvakantie.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 14 mar 2009 18:01

Ik kom over twee weken naar Nederland, maar dat is niet echt vakantie. Maar na die twee weken ga ik met de auto terug en ga ik met een vriend een enorme omweg door Noord-Roemenië maken. Dat wordt echt vakantie vieren, vrij zijn zonder verplichtingen :)

Doortje84
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Doortje84 » 14 mar 2009 19:18

Van de zomer gaan we heerlijk 2,5 wk naar Kroatie. Daar zijn we nog nooit geweest en het lijkt ons echt fantastisch! :wink:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 mar 2009 20:57

leuk allemaal weer lekker naar t buitenland :D wij hebben net een weekendje met m'n ouders afgezegd om redenen dus het zou lullig zijn als wij nu samen wel een weekendje weg gaan (m'n zwager wilde ook al dat wij meegingen maar dat kan ik tegenover m'n ouders niet maken. Bij hun niet meegaan en bij m'n zwager wel....)
Dus voorlopig moeten we het ff doen met de vakantie in juni/juli !
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 mar 2009 21:11

Je moet toch doen wat je zelf leuk vindt, Kwebbel? Ik kan zo 10 weekenden per jaar met mijn man op vakantie, maar echt niet met mijn eigen familie. Dus doe ik dat dan ook niet :D

Wij hebben iig al een gescjikte auto voor de vakantie. Met trekhaak, dus als we echt naar Kroatie gaan, dan nemen we gewoon een karretje mee. Kunnen we veel meeslepen :) Maar als ons huis sneller verkoopt dan we verwachten, en we hebben dan al een nieuw huis, dan gaan we niet. Of we gaan sowieso niet, om kosten uit te sparen, maar dat weten we nog niet zeker.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 14 mar 2009 23:40

Onze financiën zijn voorlopig wat onzeker. Maar er vanuit gaande dat dat tegen de zomer weer geregeld is gaan we ook naar Kroatië denk ik. Geweldig land. Het lijkt mij ook wel leuk om richting zuid-frankrijk, spanje of portugal te gaan. Maar we hebben in de zomer een bruiloft in Duitsland, dus dan zijn we al aardig op weg richting Kroatië. We willen dan echt helemaal naar het zuiden en ook nog naar Bosnië.
Miss F en Doortje, weten jullie al welk gebied je naar toe wil?

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 15 mar 2009 15:54

Daphne schreef:Eind oktober hoop ik met twee collega's 3 dagen naar Barcelona te gaan. Al ontzettend veel zin in! :)

Ja, Barcelona is een mooie stad met een aantal kunstwerken van Gaudi zoals de Sagrada Familia en het Park Güell.
Voor de mensen die van winkelen houden kan ik 'La Rambla' aanbevelen, een lange winkelstraat waar je echt van alles kan kopen. Hou alleen je portemonnee in de gaten, want het stikt er van de zakkenrollers!

Ik ben er zelf in december 2007 geweest voor mn werk. Het stikt in Barcelona van de Nederlanders; we zaten naast een café'tje dat werd gerund door 2 Nederlandse broers.
Het leuke aan Barcelona vond ik dat het er zelfs in december om half 1, 1 uur s nachts nog krioelt van de mensen, iets dat je hier in Nederland niet meemaakt doordeweeks.
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 mar 2009 16:48

MissF schreef:Je moet toch doen wat je zelf leuk vindt, Kwebbel?
zeker! Mee eens. Ik heb gezegd dat ik wij niet meegaan omdat ik met school zit, ik wil het laatste jaar niet verpesten. Ik heb de eerste keer dat ik met m'n ouders meeging ook een onvoldoende gehaald voor een toets. Dus dat wil ik niet nog een keer! En als ik dan wel met m'n zwager meega, tsja dan staan m'n ouders ook raar te kijken. Ik denk zelfs wel dat m'n vader echt heel boos wordt!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 15 mar 2009 19:43

smArtjan schreef:
Daphne schreef:Eind oktober hoop ik met twee collega's 3 dagen naar Barcelona te gaan. Al ontzettend veel zin in! :)

Ja, Barcelona is een mooie stad met een aantal kunstwerken van Gaudi zoals de Sagrada Familia en het Park Güell.
Voor de mensen die van winkelen houden kan ik 'La Rambla' aanbevelen, een lange winkelstraat waar je echt van alles kan kopen. Hou alleen je portemonnee in de gaten, want het stikt er van de zakkenrollers!

Ik ben er zelf in december 2007 geweest voor mn werk. Het stikt in Barcelona van de Nederlanders; we zaten naast een café'tje dat werd gerund door 2 Nederlandse broers.
Het leuke aan Barcelona vond ik dat het er zelfs in december om half 1, 1 uur s nachts nog krioelt van de mensen, iets dat je hier in Nederland niet meemaakt doordeweeks.

Leuk om te horen! Ben heel benieuwd naar deze stad!
Afbeelding

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 mar 2009 12:29

En terecht. Barcelona is super!
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 17 mar 2009 17:16

Evelien schreef:En we gaan eind juni begin juli naar Canada (zomervakantie). :yahoooo:

* spons gaat denk ik maar stiekem in de koffer van evelien kruipen of ze nu wil of niet *

Afbeelding

dat lijkt me dus een waanzinnig mooi land, neem je wel een goed fototoestel mee, (lees leen desnoods een spiegelreflexcamera , met een goede lens )

Zelf ga ik naar Oostenrijk toe, dankzij Optimatus en ik ben ook al loeiend enthousiast,

voor een impressie van een wandeling daar volg je deze link bv

http://www.gpixs360.com/public/imv/imv.php?tk=2602979

Passen jullie wel op voor de Beren , en neem wat verse zalm mee :mrgreen:

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 17 mar 2009 19:12

Hee, dat is Peyto Lake, langs de Columbia Icefields Parkway ;)

Inderdaad een prachtig land, maar je moet wel wat moeite doen om de hordes japanners te ontlopen. Hoewel het eind juni nog wel meevalt. naar welke stad vliegen jullie, Evelien?
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 mar 2009 19:34

Donderdag heeft mijn man gesprek met z'n chef, officieel mag/kan hij geen drie weken vrij nemen. Maar omdat hij al jaren niet meer dan twee weken vakantie achter elkaar heeft op genomen gaat hij vragen of hij drie weken op vakantie mag. Als hij weet of dat mag gaan we boeken. Waarschijnlijk wordt het in de omgeving van Toronto, waar ook fam. woont.

En we gaan waarschijnlijk in juni.

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 17 mar 2009 22:52

Ok, hopen dat het lukt! rond Toronto ga je helaas niet van die landschappen zien als Spons heeft gepost, maar er is heel wat moois te zien daar. ik ben daar een keer 5 weken geweest, en ik heb me bepaald niet verveeld. en rond Toronto is het ook niet zo druk met toeristen, uitgezonderd de Niagara Falls. maar goed, die moet je toch ook wel een keer gezien hebben :)
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

Terug naar “Archief”