Zwanger deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 01 dec 2008 13:55

Leuk zonnetje, krijgt ze een echte meisjeskamer?
Ik wil binnenkort ook behangboeken gaan halen heb al bij verschillende bouwmarkten gekeken, maar niks leuks voor jongens te vinden.

babykamer word hier weer echt babykamer, de meubels staan nu nog bij Christiaan op de kamer behalve ledikant. Omdat daar meer ruimte was en ik twee kasten nog niet zo nodig vond, maar nu gaat Simon straks bij Christiaan op de kamer. Dus dan gaan de commode en de kast wel weer naar de babykamer.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 01 dec 2008 14:16

Ik vond het nog best lastig om leuk behang uit te zoeken.
We zagen wel leuk behang met bloemetjes, maar daar vind ik Mathilde nog te klein voor eigenlijk, dat vind ik meer voor oudere meisjes.
Nu krijgt ze roze behang met een band van Winny de Poeh en als ik wat over heb van die band wil ik nog stukjes uitknippen en die zomaar ergens op de muur plakken. Een tijdje terug hebben we een leuke kast gekregen van de oudste zus van Gertjan, die komt op haar kamer te staan, daar moesten we ook rekening mee houden qua kleur, maar 'k geloof dat het aardig gelukt is.

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 01 dec 2008 15:36

rosekapje schreef:Leuk zonnetje, krijgt ze een echte meisjeskamer?
Ik wil binnenkort ook behangboeken gaan halen heb al bij verschillende bouwmarkten gekeken, maar niks leuks voor jongens te vinden.

babykamer word hier weer echt babykamer, de meubels staan nu nog bij Christiaan op de kamer behalve ledikant. Omdat daar meer ruimte was en ik twee kasten nog niet zo nodig vond, maar nu gaat Simon straks bij Christiaan op de kamer. Dus dan gaan de commode en de kast wel weer naar de babykamer.

Je kunt ook scannen en mooie kleur kiezen. En dan zelf iets er op schilderen of speciale muurstickers o.i.d. halen. Daar kun je ook echt kinderthema mee maken. Je kunt via internet ook platen of foto's op muurstickers laten maken.
Time flies when you have none!

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 01 dec 2008 15:46

Jo'tje schreef:
Er is vorige week een fotoboek uitgekomen 'de Upside van Down', echt heel mooi!

Ja, dat zijn mooie foto's. Ik werd er onwijs blij van toen ik er een paar van in een tijdschrift zag staan :D Allemaal van die blije mooie kinderen :)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 01 dec 2008 15:50

Wij willen van de zolder een jongenskamer maken maar ik heb echt geen idee wat :roll:

Gerlinde gaat dan naar Boudin zn kamer, die word rood/wit. (kleine rode ruitjes ofzoiets)

Ik vind het echt moeilijk voor jongens, ANNET HELP!!!! :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 dec 2008 15:55

een soort van jungle kamer? (legergroen en beige?)

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 01 dec 2008 15:58

Blauw ruitje? :lol:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 01 dec 2008 16:07

ChupaChups schreef:Blauw ruitje? :lol:

Hee nee, hij is al drie :mrgreen:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 01 dec 2008 16:08

Evelien schreef:een soort van jungle kamer? (legergroen en beige?)

Heb ik ook aan gedacht na een aflevering van Hart in Actie :) Ben er nog niet uit, meer meer meer tips :mrgreen:

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 01 dec 2008 16:18

Lastig inderdaad. Voor meisjes weet ik altijd wel wat te bedenken maar voor jongens is dat lastig. Ik zag net op internet ook een leuke donkerblauwe kamer met wit en dan als thema zee. Dus met allemaal boten e.d. Verder is jungle ook erg leuk. Je kan ook eens bij de ikea kijken. Daar hebben ze vaak ook wel leuke ideeen voor kinderkamers.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 01 dec 2008 16:59

Grappig dat de enige twee thema's die ik in mijn hoofd had ook hier precies genoemd worden..

Het zal daar uiteindelijk wel op uitdraaien denk ik. Naja, in de kerstvakantie gaan we pas beginnen dus ik heb nog eventjes.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 01 dec 2008 17:08

Vind legergroen gecombineerd met creme wel heel stoer. Beetje soldaatachtig...!

Blauw met de zee is idd ook cool.
Je wilt neem ik aan ook iets wat mee kan groeien voor als ie groter is. Dan zou ik kiezen voor verf op de muren en dan muurschildering ofzo...!!

Kijk anders ff voor ideeen in de kinder ariadne. Daar staan ook hele leuke dingen in...!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 01 dec 2008 17:09

Ghehe, ik zie nu dat ik al die tijd in 'zwanger' zit te posten :mrgreen:

Dat was niet de bedoeling, mijn man zei laatst ook al toen ik met die veranderingen op de proppen kwam: 'Begint het weer te kriebelen dat die babykamer leeg moet?' 8)

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 01 dec 2008 20:21

nou hier kun je echt wel wat tofs vinden http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php of deze
http://www.behangwereld.nl/

heel offtopic natuurlijk, maar goed :D

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 01 dec 2008 20:28

jamillah schreef:Grappig dat de enige twee thema's die ik in mijn hoofd had ook hier precies genoemd worden..

Het zal daar uiteindelijk wel op uitdraaien denk ik. Naja, in de kerstvakantie gaan we pas beginnen dus ik heb nog eventjes.

Ridders & kastelen, of vervoer ofzo. Mijn neefje (ook 3) krijgt binnenkort ook een nieuwe kamer en heeft nu vliegtuigenbehang, wit met subtiel bruinige kleine vliegtuigen.

ik zit me ook al hard af te vragen wat dit nog met 'zwanger' te maken heeft en wat ik hier doe :P

Terug naar “Archief”