Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:Soms heb je geen keus.
Waar ik mij vreselijk aan irriteer, is dat je wel begroet wordt door refo's als je een rok aan hebt, maar zodra je een broek draagt zeggen ze je geen gedag meer en kijken gerust ook nog de andere kant op.
Daar kan ik mij enorm boos om maken. Net of je dan opeens lucht voor ze bent en ze je niet meer kennen.
Evelien schreef:Dat zeg je heel erg mooi Samanthi. Kunnen we nog weleens een voorbeeld aan nemen.
Zelf ben ik al sinds pasen niet meer bij ons in de kerk geweest, ik heb het idee dat ze me niet eens missen.
Race406 schreef:Gerdien B. schreef:Soms heb je geen keus.
Waar ik mij vreselijk aan irriteer, is dat je wel begroet wordt door refo's als je een rok aan hebt, maar zodra je een broek draagt zeggen ze je geen gedag meer en kijken gerust ook nog de andere kant op.
Daar kan ik mij enorm boos om maken. Net of je dan opeens lucht voor ze bent en ze je niet meer kennen.
Ja, maar als je een broek aan hebt dan hoor je er niet bij, en aangezien je geen gemeenschap mag hebben met de goddelozen.....![]()
Een vriendin van mij liep eens in haar geboorteplaats met een broek aan. Werd ze aangesproken door iemand die vroeg hoe het met haar ging, en dat ze waarschijnlijk wel nergens meer aan deed..?
Gerdien B. schreef:Ik hoopte eerst dat het aan een bepaalde gemeente lag, maar toen gebeurde het ook op andere plekken. Zeker nu ik dit lees, is het dus echt iets wat in de refocultuur zit. Zorgwekkend vind ik dit en verre van goed!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten