kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 20:27

pol schreef:Ben een dagje niet op het forum geweest en werkelijk 8 paginas over kleding lieve help dat ga ik echt niet allemaal lezen. Alleen een foto van de klerenkast van Galateia daar kijk ik wel naar uit, want ik ben nog steeds niet van haar topics bekomen :wink:

Dan moet je dit topic zeker ook echt ff doorlezen :P

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 mei 2008 20:35

Galateia schreef:Lammetje zo'n chaos vind ik die kast niet, eigenlijk. Misschien dat op de planken het een en ander door elkaar ligt, maar in de volgende wasronden komt dat vanzelf wel weer goed... toch?!

40 euro voor teenslippers :shock:
Maar misschien voor mensen die echt goed schoeisel nodig hebben ivm

dan heb je mij mn kast nog niet zien inruimen na de wasronde 8)
Enne 40 euro voor teenslippers, ik vind het ook te gek, maar als ze echt lekker lopen én lang mee gaan... Nu loop ik telkens op die van 2 euro, maar die zijn na een paar maanden intensief gebruik ook versleten.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 20:38

Ik koop soms ook een bepaald soort slippers voor 30 of 40 euro. Veel geld, maar inderdaad; als je er goed op kunt lopen (wat voor mij erg belangrijk is), dan heb ik er wel weer voor over!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 21 mei 2008 20:40

lammetje schreef:
Galateia schreef:Lammetje zo'n chaos vind ik die kast niet, eigenlijk. Misschien dat op de planken het een en ander door elkaar ligt, maar in de volgende wasronden komt dat vanzelf wel weer goed... toch?!

40 euro voor teenslippers :shock:
Maar misschien voor mensen die echt goed schoeisel nodig hebben ivm

dan heb je mij mn kast nog niet zien inruimen na de wasronde 8)
Enne 40 euro voor teenslippers, ik vind het ook te gek, maar als ze echt lekker lopen én lang mee gaan... Nu loop ik telkens op die van 2 euro, maar die zijn na een paar maanden intensief gebruik ook versleten.

Ik heb vorig jaar Hush Puppies gekocht van 35 euro. Gewoon bij Omoda of Dolcis o.i.d. Dat zijn wel slippers, maar met een lekkere stevige én zachte zool. Ze lopen echt súper! Heb er pas 2,5 uur op gewandeld en nergens last van. Ze hebben ook een vrij brede band over je voet heen zodat ze niet snel afglijden etc. Maar eigenlijk zie ik die ook meer als schoenslippers dan bijv. strandslippers. Ik moest ze veel kunnen dragen, en dan vind ik 35 euro een redelijke prijs.
Als je graag open schoenen/slippers draagt is dat zeker een aanrader!
pobody's nerfect

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 20:48

pol schreef:Ben een dagje niet op het forum geweest en werkelijk 8 paginas over kleding lieve help dat ga ik echt niet allemaal lezen. Alleen een foto van de klerenkast van Galateia daar kijk ik wel naar uit, want ik ben nog steeds niet van haar topics bekomen :wink:

uhhh-smile
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 21 mei 2008 21:12

em_ma schreef:Mijn kleding past ook niet meer in mn kledingkast, maar dat komt omdat ik een hele kleine kledingkast heb :wink:
Ik heb niet echt heel veel kleding, gemiddeld volgens mij.
Meestal shop ik bij H en M, the Sting, Zara en Vero Moda, is ook niet zo heel erg duur en t zit gewoon perfect.
Als ik hele dure kleding koop of iets net nieuw aan heb, gaat het altijd of stuk, ofer komt smeer op, of er komen vlekken in waarvan ik geen idee heb hoe dat gebeurd is.
lol hier ook zo :mrgreen: wij hebben 1 kledingkast precies vol met legkleding (dus t-shirts, broeken, hemdjes, onderbroeken, sokken e.d.) en een hanggedeelte in een inbouwkast met hangkleding (zoals jasjes, jassen, zondagse kleding, koorkleding, mijn man zijn trouwpak e.d.)
Het past allemaal precies. Heb ik wat moois gekocht zoek ik altijd wel weer een plekkie waar het tussenpast. Ik moet toegeven dat ik best een kleine kledingkast heb. Gelukkig kan ik de oude collectie van de zomer van vorig jaar weggooien want daar pas ik niet meer in!! (van mt 38 naar 40 gegaan) ... da's weer een reden om lekker te shoppen als t vakantiegeld binnen is :mrgreen:
Ik shop meestal bij Vogele, dat vind ik ook echt leuke kleding, verder heeeel af en toe bij de Hema (hemdjes, pyama's) en de rest bij M&S en nog een kledingwinkel in t dorp (ben ff de naam kwijt)
Ik shop voor mezelf ook wel eens bij Zeeman, heb ik laatst een broek voor m'n werk gekocht omdat wij onze uniformen moesten inruilen. Die broek was iets van 10euro ofzo.. mijn duurdere broeken gebruik ik echt niet voor m'n werk...
@lammetje: ik begrijp je helemaal hoor, ik heb dus ook niet zo'n grote collectie en idd als ik ergens naar toe ga heb ik altijd wel weer een mooi shirtje boven m'n spijkerbroek of een net rokje. Ik vind het wel prima zo :mrgreen: heb nooit een grote garderobe gehad en vind het ook niet erg :P
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 21 mei 2008 21:21

Jo'tje schreef:Ik heb vorig jaar Hush Puppies gekocht van 35 euro. Gewoon bij Omoda of Dolcis o.i.d. Dat zijn wel slippers, maar met een lekkere stevige én zachte zool. Ze lopen echt súper! Heb er pas 2,5 uur op gewandeld en nergens last van. Ze hebben ook een vrij brede band over je voet heen zodat ze niet snel afglijden etc. Maar eigenlijk zie ik die ook meer als schoenslippers dan bijv. strandslippers. Ik moest ze veel kunnen dragen, en dan vind ik 35 euro een redelijke prijs.
Als je graag open schoenen/slippers draagt is dat zeker een aanrader!

Oke dat is een leuke aanrader...:)
Ga daar is naar op zoek... :D
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 mei 2008 21:42

Afbeelding

ik heb deze teenslippers van crocs alleen dan in het knalroze met knalgroen. Ik heb er vorig jaar heel de zomer op gewerkt en ze zien er nog steeds als nieuw uit.
Ik heb ook de crocs klompen knal rode en ze zijn echt ideaal voor in de zorg omdat mijn gewone slippers/schoenen altijd kapot gingen door de douche beurten.
Ze zijn super lelijk maar wel heel makkelijk en ik heb er ook absoluut geen zweetvoeten in

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 21 mei 2008 22:12

Ik vind van die slippers met van die bloemetjes enzo altijd zo leuk, maar ik vind ze zooooo vreselijk zitten, zo'n irritant dingetje tussen je tenen :shock:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 mei 2008 05:52

Na de zwangerschappen kan ik niet meer op slippers lopen. Balen, krijg het heel erg in mijn rug, ook pantoffels zijn boosdoeners. Dus heb ik altijd schoenen aan. Nu heb ik wel een paar nieuwe gympies gekocht, dus hoop het daar op vol te houden.

Heb zelf vaak een broek aan behalve op zondag en bij familiebezoek (de refokant) en als ik naar koor ga, dat is verplicht daar.

jan10e
Mineur
Mineur

Berichtdoor jan10e » 22 mei 2008 06:48

liefie schreef:Afbeelding

ik heb deze teenslippers van crocs alleen dan in het knalroze met knalgroen. Ik heb er vorig jaar heel de zomer op gewerkt en ze zien er nog steeds als nieuw uit.
Ik heb ook de crocs klompen knal rode en ze zijn echt ideaal voor in de zorg omdat mijn gewone slippers/schoenen altijd kapot gingen door de douche beurten.
Ze zijn super lelijk maar wel heel makkelijk en ik heb er ook absoluut geen zweetvoeten in

Deze heb ik ook!
Lopen errrug fijn! Heb ze in t roze met wit.. Heb ze in de Crocswinkel in Amsterdam gehaald 2 weken terug. Waren 44,50. Hebben ze ook wel goedkoper, maar dan heb je minder leuke kleurtjes.
en tegenwoordig zijn ze er ook in ballerina's enz. Tworden nog wel eens leuke Crocs :)
Beminnen en bemind worden is de zon aan twee kanten voelen schijnen.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 22 mei 2008 06:51

Haai schreef:Ik vind van die slippers met van die bloemetjes enzo altijd zo leuk, maar ik vind ze zooooo vreselijk zitten, zo'n irritant dingetje tussen je tenen :shock:

hihi daar kan ik ook niet tegen ;)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 mei 2008 07:50

jan10e schreef:
liefie schreef:Afbeelding

Deze heb ik ook!
Lopen errrug fijn! Heb ze in t roze met wit.. Heb ze in de Crocswinkel in Amsterdam gehaald 2 weken terug. Waren 44,50. Hebben ze ook wel goedkoper, maar dan heb je minder leuke kleurtjes.
en tegenwoordig zijn ze er ook in ballerina's enz. Tworden nog wel eens leuke Crocs :)

ik heb ze vorig jaar voor 40 euro gekocht :wink:
Maar klopt er komen steeds leukere modellen crocs! En een vriendin van mij heeft hele slechte voeten en kan niet op schoenen zonder steunzolen lopen enz maar op crocs kan ze een hele dag lopen zonder ergens last van te hebben.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 22 mei 2008 08:40

Marnix schreef:Zo, ff van onderwerp veranderen. In 1 dag 6 subpagina's over lingerie.... dat kunnen alleen vrouwen he.

pol schreef:
Marnix schreef:
Galateia schreef:Ik heb helemaal niks van spijkerstof :mrgreen:

Ik ook niet! Eindelijk een medestander gevonden!

Een vent zonder spijkerstof....... wat draag je dan?????

Katoen, linnen, polyester enzo? :) Ik vind spijkerstof niet lekker zitten en spijkerblauw vind ik ook niet mooi staan. :) Er zijn genoeg broeken te koop die niet van spijkerstof zijn.

Galateia schreef:Nou, inderdaad, weet je zeker dat je niks van spijkerstof hebt? Mijn man heeft ook geen standaardblauwe spijkerbroeken, maar genoeg broeken die van spijkerstof gemaakt zijn, alleen dan in alle kleuren van de regenboog. Een broek voor een man is al snel van spijkerstof, zonder dat die broek eruit ziet als een spijkerbroek :wink:

Jaja, ik ben dan geen vrouw maar ook weer niet achterlijk op kledinggebied ;) Ik heb 1 ding van spijkerstof in de kast liggen, een ietwat wijde spijkerbroek. Die heb ik een jaar of 6 geleden gekocht en na een paar maanden tot verfbroek bestempeld, zo ongeveer letterlijk en figuurlijk. Die draag ik alleen als ik ga verven... dan mag je lelijke kleren dragen he :D

dan nog een paar vragen voor je Marnix

1. koop je ook setjes?
2. strijk je zelf?
3. hoe stapel jij het in de kast?
:mrgreen:
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 22 mei 2008 08:45

Deze bedoel ik :) Sterker nog, die heb ik, maar dan in een ander kleurtje.
Hier zit ook wel iets tussen je teen, maar doordat het recht naar beneden loopt en heel smal is voel je daar niets van. Het was bij de Dolcis trouwens.

Afbeelding

En de lekkere zachte zool:

Afbeelding
pobody's nerfect

Terug naar “Archief”