em_ma schreef:Mijn kleding past ook niet meer in mn kledingkast, maar dat komt omdat ik een hele kleine kledingkast heb
Ik heb niet echt heel veel kleding, gemiddeld volgens mij.
Meestal shop ik bij H en M, the Sting, Zara en Vero Moda, is ook niet zo heel erg duur en t zit gewoon perfect.
Als ik hele dure kleding koop of iets net nieuw aan heb, gaat het altijd of stuk, ofer komt smeer op, of er komen vlekken in waarvan ik geen idee heb hoe dat gebeurd is.
lol hier ook zo

wij hebben 1 kledingkast precies vol met legkleding (dus t-shirts, broeken, hemdjes, onderbroeken, sokken e.d.) en een hanggedeelte in een inbouwkast met hangkleding (zoals jasjes, jassen, zondagse kleding, koorkleding, mijn man zijn trouwpak e.d.)
Het past allemaal precies. Heb ik wat moois gekocht zoek ik altijd wel weer een plekkie waar het tussenpast. Ik moet toegeven dat ik best een kleine kledingkast heb. Gelukkig kan ik de oude collectie van de zomer van vorig jaar weggooien want daar pas ik niet meer in!! (van mt 38 naar 40 gegaan) ... da's weer een reden om lekker te shoppen als t vakantiegeld binnen is
Ik shop meestal bij Vogele, dat vind ik ook echt leuke kleding, verder heeeel af en toe bij de Hema (hemdjes, pyama's) en de rest bij M&S en nog een kledingwinkel in t dorp (ben ff de naam kwijt)
Ik shop voor mezelf ook wel eens bij Zeeman, heb ik laatst een broek voor m'n werk gekocht omdat wij onze uniformen moesten inruilen. Die broek was iets van 10euro ofzo.. mijn duurdere broeken gebruik ik echt niet voor m'n werk...
@lammetje: ik begrijp je helemaal hoor, ik heb dus ook niet zo'n grote collectie en idd als ik ergens naar toe ga heb ik altijd wel weer een mooi shirtje boven m'n spijkerbroek of een net rokje. Ik vind het wel prima zo

heb nooit een grote garderobe gehad en vind het ook niet erg