Bedenk goed wat voor een gitaar je wilt, een western of een spaanse...en misschien ook leuk, als het spelen niks wordt kan je m altijd nog als mooie decoratie in je huiskamer gebruiken

Moderator: Moderafo's
pol schreef:Ik zou best een keyboard willen, niet te duur, wie heeft advies?
*Annet* schreef:ik wil wat leuks doen en maken maar weet niet wat
voel me leeg terwijl ik altijd zoveel plannen heb en tijd tekort kom. Als ik op websites en in (woon)bladen kijk zie ik altijd zoveel leuke dingen maar wat wil ik nou eigenlijk? Verkeer ik in een identiteitscrisis ofzoow?
Ik heb ooit een gitaar van mijn zus overgenomen die hem voor toendertijd 75 gulden nieuw had gekocht. Inmiddels heb ik die triplex gitaar ongeveer 10 jaar in bezit en ongeveer om het half jaar doe ik er een setje nieuwe snaren op. De gitaar speelt lekker zacht maar heeft wel een vrij slechte klank. Je kunt zelf door de gebruikte snaren de klank een beetje bijregelen. Mijn voorkeur gaat uit naar Flamenco-snaren van een Spaanse leverancier waarvan ik de naam vergeten ben.jamillah schreef:Ik heb er eentje van 60 euro, gekocht bij iemand die een muziekschool heeft en die zei dat het een prima gitaar was om het op te leren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten