Moderator: Moderafo's
dE bAdEeND schreef:ah, okay! Dat klinkt heel goed!Lauersmeer is volgens mij in het noorden van Friesland, beetje afgelegen ook maar wel lekker rustig
Gaaf hoor!
hananja schreef:Wij gaan van de zomer met de auto naar Schotland. Ik heb er ook al echt mega veel zin in. Raido en ik mogen namelijk met de auto van zijn vader.. een MX5, rood sportwagentje met een open dakEn daarbij is Schotland natuurlijk ook gewoon heel erg leuk
Ja, zijn ouders en zusjes gaan ook mee, dus dat wordt vast heel gezellig.
Ow! En ik ga naar Flevo niet te vergeten.. Dit jaar hoef ik daar zelfs geen medewerkerskosten voor te betalen.. Maar ja, ben dan wel mede-tentleider, dus wel wat meer verantwoordelijkheid dan eerdere jaren.
Lanka, www.hoordestilte.nlsmArtjan schreef:LeChat schreef:Wij gaan onverwachts ook nog een midweekje naar Drenthe, gewoon even helemaal ontspannen, heel rustig park..
Okeej, gezellig! Naar welk park ga je?
LeChat schreef:Lanka, www.hoordestilte.nlsmArtjan schreef:LeChat schreef:Wij gaan onverwachts ook nog een midweekje naar Drenthe, gewoon even helemaal ontspannen, heel rustig park..
Okeej, gezellig! Naar welk park ga je?
Ansje schreef:Wij gaan 2 weken naar camping De Oldemeyer in Hardenberg. Ideaal met een kind.
We hebben ook een hond van net een jaar oud, dus wilden dit jaar niet heel ver gaan rijden. En voor een hondenhotel vinden we ze eigenlijk nog een beetje te jong, dus gewoon in Holland
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten