Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:wel spannend dan iedere keer verhuizen, maar niet lekker voor de kids denk ikjamillah schreef:Er zijn natuurlijk zat mensen die niet plaatsgebonden aan het werk zijn. Ben blij dat wij niet naar mans werk verhuizen, dan kan ik elke week
loljamillah schreef:kwebbel schreef:wel spannend dan iedere keer verhuizen, maar niet lekker voor de kids denk ikjamillah schreef:Er zijn natuurlijk zat mensen die niet plaatsgebonden aan het werk zijn. Ben blij dat wij niet naar mans werk verhuizen, dan kan ik elke week
Ik denk dat we dan beter een camper aan kunnen schaffen. Gezellig naast de keet van papa en toekijken hoe hij 'aan de weg timmert'..
uhuh wij ook 25 euro in de week, welgeteld bij de Lidl. Daar hallen wel vrijwel alles, op aardappels, groente&fruit en vlees na. Die wil ik gewoon vers halen. Bij supermarkten heb ik persoonlijk geen goede ervaring met fruit. Ik wil het liever gewoon bij de groenteman halen, van hem weet ik dat het altijd vers en lekker is.rosekapje schreef:ik lees hier dat sommigen voor 25 euro in de week boodschappen doeneten jullie dan ook vlees en gebruiken jullie ook zuivel?? dat red ik echt nooit hoor, ik echt veel meer, zo'n 60 euro supermarkt zit vlees bij in, en babyvoeding en een pak luiers in de week, om over wasmiddel en schoonmaakmiddelen maar niet te spreken. Dan komt er nog zo'n 10 euro voor de bakker bij, en dan nog panty's af en toe een nieuwe plant en morgen heb ik een dubbele verjaardag, dus twee cadeautjes (is ook 12 euro) dat soort dingen reken ik ook bij mijn wekelijkse uitgaven, dus met 30 red ik het niet.
kwebbel schreef:waar haal jij je boodschappen als ik het vragen mag??Daphne schreef:€25 per week?
Lijkt me wel erg weinig inderdaad! Wij hebben minimaal voor €75 per week nodig met zijn tweeën.
Nou ik kook toch wel veel. Niet elke dag omdat wij allebei onregelmatig werken (twee weken geleden aten we niet met elkaar van maandag t/m vrijdagrosekapje schreef:ikke bij de c1000 in papendrecht en ik haal best veel van eigenmerk producten.
Kwebbel, koken jullie dan elke dag of haal je regelmatig wat te eten? pizza oid, want dat tikt dan natuurlijk ook wel aan.
Wij eten elke dag vlees, dat vind mijn man ook belangrijk en ik kan het me voorstellen dat als je werkt (meestal hard) dat je dan ook een lekkere maaltijd wilt als je thuiskomt, dus daar prbeer ik echt rekening mee te houden en goed te koken, maar dat is voor mij toch wel makkelijk omdat ik toch dagelijks thuis ben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten