Layna schreef:@Daphne; als je temperatuur wat hoger wordt kun je er ook ovulatietesten bij gebruiken, dan weet je wanneer je eisprong plaats gaat vinden.
Die zijn toch best wel duur nog?
Moderator: Moderafo's
Daphne schreef:Op Matcare.nl 5 strips voor 7,50. (goedkoopste versie). Dus dat gaat nog wel.
Evelien schreef:met ad. kun je wel kinderen krijgen. Een vriendin van mij komt nooit van die medicijnen af. Zij moet dat heel haar leven lang slikken. De huisarts adviseerd wel om even te wachten (ze heeft een burn out gehad). Maar ze blijft ad slikken.
Layna schreef:@Daphne; als je temperatuur wat hoger wordt kun je er ook ovulatietesten bij gebruiken, dan weet je wanneer je eisprong plaats gaat vinden.
Daphne schreef:Ik ga voorlopig niet aan ovulatietesten beginnen. Ik wil niet, dat 'zwanger worden' mijn leven gaat beheersen. Nu kan ik nog er nog goed mee omgaan en overal nog bewust van genieten. Ik vrees dat als ik die testen ook al ga doen, dat ik dan alleen maar met zwanger worden bezig ben.
We zien wel hoe het allemaal loopt... Het komt zoals het komt en daar is niets aan te veranderen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten