André schreef:Wat ik vanmiddag ook nog hardop dacht, deze jongen zou in de toekomst misschien ook zomaar kandidaat zijn om zedendelict delinquent te worden.
Maar misschien is het heel normaal hoe deze jongen met vrouwen omgaat en leef ik in een 'andere' wereld?
Of kijk ik TE zwart/wit.
Ik snap je punt. Als iemand ergens echt verslaafd aan is en het niet kan krijgen kan hij hele rare dingen doen om het toch te krijgen. Dat zie je ook bij drugsverslaving, alcoholverslaving enzovoorts. Alleen gaat het dan hier niet om geld ofzo... maar om mensen. Hij heeft echter nu niet het probleem dat hij geen seks kan krijgen, hij kent genoeg meisjes die dat vrijwillig willen.
Leclerc, de Fokke & S. is inderdaad erg leuk, die is hier per mail ook wel rondgegaan... en er ligt een printje van op de balie, voor mijn neus
Atheist, je hebt gelijk. Die jongen komt er zelf ook achter dat zijn manier van omgaan met vrouwen beperkt is en dat hij dingen mist in die contacten omdat het puur om de seks gaat en niet om vertrouwen, intimiteit, een band die je samen hebt etc.
Dippie, hij dacht dat de relatie in het algemeen 5% kans van slagen had... Misschien omdat hij hier heel onzeker over is, dat hij bang is dat zij hem niet wil... of dat hij in oude fouten vervalt. Hij geeft wel aan dat hij er echt voor wil gaan.