Wat gebruiken jullie allemaal aan cosmetica, welke merken??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Maaike

Berichtdoor Maaike » 08 mei 2008 18:30

Het schijnt te helpen als je littekens af en toe masseert. Gewoon elke dag even een paar minuten. Bij mij helpt het wel, in ieder geval.
Was een tip van een lerares die natuurgeneeskundige is.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 aug 2008 14:26

Ik ga me vanavond eens lekker verwennen met een: maskertje, gezichtsscrub, voetenbadje.... een lekkere douche/bad met olie. etc..

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 15 aug 2008 15:44

Heerlijk is dat soms he? :D

*gaat binnenkort ook maar weer eens een maskertje aanschaffen*
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 15 aug 2008 16:08

mijn zusje heeft net mijn teennagels knal roze gelakt :lol:
Ik doe heel vaak onder de douche even scrubben en maskertje heerlijk!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 aug 2008 16:43

onder de douche een maskertje? dat gaat er bij mij geheid eraf.

pas 5 maskertjes gekocht (in een pakketje). O ja ook nog een voetenscrub.

Afgelopen dinsdagmiddag wezen shoppen met een vriendin en we gingen een heel lekker en leuk winkeltje in (wel heel duur) en daar hadden ze handscrub. Echt heerlijk. Alleen vondt ik het toch wel ietsjes te duur.

Hoevaak doen jullie je gezicht scrubben? (het staat er nog al verschillend op. Bij de 1 om de andere dag en bij de ander: 1 keer in de week).

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 aug 2008 17:34

Heerlijk maskertjes enzo. Voor mij zijn daar vaak de zondagen voor. Uitgebreid in bad, daarna maskertjes op, lakjes op vinger- en teennagels. Super!
Ik heb tijdens één of andere party een scrub gekocht, voor eens per week. Daarmee wordt mijn huid echt veel mooier. Die vrouw liet het zien aan één kan van je gezicht, bij mij zie je, van dichtbij dan, best wel de porien zeg maar, maar toen was dat helemaal weg.
En ik was tegenwoordig iedere dag mijn gezicht met speciaal gezichtsspul. Die vrouw zei toen: je gezicht met alleen water heeft geen zin, net als dat je je handen met zeep moet wassen voor de bacterien dood zijn.
Dus dat doe ik nu steeds netjes, en het is echt fijner, en ziet er echt mooier uit.
(al ben ik totaal niet ijdel, ik zou het soms iets meer willen zijn, maar het begin is er ;) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 aug 2008 17:37

ik scrub een keer per week, meteen onder de douche dat ik de rest scrub :wink: andere dagen ga ik "gewoon" onder de douche :)

Verder gebruik ik bar weinig moet ik zeggen!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 aug 2008 17:59

de scrub voor je gezicht is wel een andere scrub dan voor je lichaam (benen etc.). Voor voeten en handen heb je ook weer andere scrub.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 aug 2008 18:01

Evelien schreef:de scrub voor je gezicht is wel een andere scrub dan voor je lichaam (benen etc.). Voor voeten en handen heb je ook weer andere scrub.
pffff wat een gedoe zeg :? ik scrub me altijd gewoon met 1 middel! Ik vind het een beetje overbodig om daar nou allemaal weer aparte spullen voor te moeten kopen
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 aug 2008 18:30

vooral voor je gezicht.... k vindt het heerlijk om eerst lekker te scrubben en dan gewoon lekker de rest te doen. hmm.

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 15 aug 2008 18:38

Evelien schreef:onder de douche een maskertje? dat gaat er bij mij geheid eraf.

pas 5 maskertjes gekocht (in een pakketje). O ja ook nog een voetenscrub.

Afgelopen dinsdagmiddag wezen shoppen met een vriendin en we gingen een heel lekker en leuk winkeltje in (wel heel duur) en daar hadden ze handscrub. Echt heerlijk. Alleen vondt ik het toch wel ietsjes te duur.

Hoevaak doen jullie je gezicht scrubben? (het staat er nog al verschillend op. Bij de 1 om de andere dag en bij de ander: 1 keer in de week).

Een keer per week is meer dan genoeg. Veel scrubben is niet zo goed voor je huid. Scrubben is goed, maar best heftig voor je huid. Je haalt best hardhandig de dode huidcellen van je gezicht.

Scrubben doe ik niet, wel een gezichtsmasker en dan lekker tien munten niksen. Heerlijk is dat.
Vroeger heb ik ooit een scrub van koffiedik gemaakt. Blehh wat een stank was dat.
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 19 aug 2008 13:57

Maar als je een maskertje wilt gebruiken, kun je beter wel eerst even lichtjes scrubben, dan kan het masker beter inwerken!

Meer dan 2 keer per week kun je beter niet scrubben, maar het hangt van je huid af. Ik heb een onzuivere huid dus scrub wel 2 keer per week. Dat helpt echt tegen puistjes enzo.
En maskertjes..ja heerlijk! Regelmatig gaat de douche een tijdje op slot voor de beautyrituelen :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 19 aug 2008 15:26

dan hebben jullie vast een lekkere douche/badkamer.... bij ons is dat echt een klein hokje waar je net kan staan. Dus niet echt uitnodigend.. dat doen ik dan lekker op de bank of bed. :mrgreen: :wink:

Maar het scrubben hmm.. doe ik twee keer in de week. En ik merk en voel het wel.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 19 aug 2008 16:35

Hier af en toe snel een beetje scrub onder de douche en verder eigenlijk niet... Bij ons is 't ook maar een klein hokkie.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 aug 2008 18:57

Hmmmm, er is niemand thuis het komende half uur, ik ga lekker het bad aanzetten, maskertje mee, scrubje mee, en de badkamer is van mij :D

Wij hebben ook een ontzettend kleine badkamer, qua oppervlak. Ik denk amper 2 bij 2 meter. Maar toch zit er een wastafel, toilet en ligbad met douche in. En een extra kast. Handig zo'n aannemer die hiervoor in dit huis woonde, en elk gaatje benutte...soms kun je meer met een kleine ruimte dan je denkt. En ach, wat heb je aan een enorme badkamer, ik heb dan liever een grotere slaapkamer denk ik.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”