belangrijkste in een relatie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

joos
Mineur
Mineur

Berichtdoor joos » 10 aug 2007 14:15

André schreef:
Jo'tje schreef:
Dat lijkt mij erg irritant als de ander je constant loopt te verbeteren, maar goed ieder z'n meug

Basisschoolstof van spelling en stijl mag toch wel het minimum zijn wat je van iemand kunt verwachten :)
Niet als je een eindje in de veertig bent en meerdere groene en witte boekjes verder bent. :roll:

Nee maar werkwoordsvormen blijven altijd hetzelfde en dat zijn imho altijd wel de meest storende fouten die een mens maken kan... :)

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 10 aug 2007 15:50

-Liefde
-Geborgenheid
-Trouw
-Passie
-Sex (dat is niet het belangerijkste maar ik vind het wel belangerijk)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 16 sep 2007 14:43

Atheist1984 schreef:-Liefde
-Geborgenheid
-Trouw
-Passie
-Sex (dat is niet het belangerijkste maar ik vind het wel belangerijk)

Trouw vind ik ook heel belangrijk !!! Liefde ook natuurlijk :wink: Passie vind ik niet zo verkeerd...... :lol:
sex vind ik niet het belangrijkste idd... God heeft ons bij elkaar gebracht omdat Hij een toekomst ziet met ons tweeën. Hij heeft een doel voor ons !! Mooi vind ik dat !! :D

Toch mag sex denk ik niet ontbreken op het lijstje.. Mijn oma zei altijd: "Begin nooit aan sex!!!!!!" zei ik droog: "Nou oma hoe ben ik er dan gekomen??" :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:
Dit klinkt heel onchristelijk maar hoe komen kinderen er anders ?? Natuurlijk gebeuren er wel eens wonderen dat als je het niet meer verwacht of het "menselijkerwijs onmogelijk is" dat er toch nog kinderen mogen komen, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd zeg maar... ik hoop dat ik zo niemand tegen het been stoot :oops:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 sep 2007 16:33

kwebbel: ik mag toch hopen dat kinderen krijgen niet de enige reden is dat je seks met elkaar hebt :wink:

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 17 sep 2007 08:22

joos schreef:
André schreef:
Jo'tje schreef:
Dat lijkt mij erg irritant als de ander je constant loopt te verbeteren, maar goed ieder z'n meug

Basisschoolstof van spelling en stijl mag toch wel het minimum zijn wat je van iemand kunt verwachten :)
Niet als je een eindje in de veertig bent en meerdere groene en witte boekjes verder bent. :roll:

Nee maar werkwoordsvormen blijven altijd hetzelfde en dat zijn imho altijd wel de meest storende fouten die een mens maken kan... :)

Kennen jullie het woord: dyslexie?

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 17 sep 2007 10:41

Jahoor, en de mensen in mijn omgeving die daar last van hebben knokken er harder voor dan de meeste hbo'ers in mijn omgeving.
Natuurlijk ben ik ook niet perfect en maak ik heus wel eens fouten. Maar d's, t's en dt's zijn regels die iedereen kan leren, op wat uitzonderingen na, en ik kan me er groen en geel aan ergeren als mensen dat structureel verkeerd doen en er lak aan hebben.
Dyslexie is trouwens een gemeen woord voor die mensen ;)
Magoed, eerlijk gezegd vind ik dat je totaal de discussie mist door alleen weer zoiets kleins er uit te pikken..

Lalage: ben het van harte met je eens. Het lijkt soms wel of het een schande is als mensen gewoon genieten van seks.
pobody's nerfect

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 17 sep 2007 10:46

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 17 sep 2007 10:52

Jo'tje schreef:Jahoor, en de mensen in mijn omgeving die daar last van hebben knokken er harder voor dan de meeste hbo'ers in mijn omgeving.
Natuurlijk ben ik ook niet perfect en maak ik heus wel eens fouten. Maar d's, t's en dt's zijn regels die iedereen kan leren, op wat uitzonderingen na, en ik kan me er groen en geel aan ergeren als mensen dat structureel verkeerd doen en er lak aan hebben.
Magoed, eerlijk gezegd vind ik dat je totaal de discussie mist door alleen weer zoiets kleins er uit te pikken..

Lalage: ben het van harte met je eens. Het lijkt soms wel of het een schande is als mensen gewoon genieten van seks.

Genieten van seks mag alleen als het gericht is op voortplanting :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 17 sep 2007 11:03

Marnix schreef:Genieten van seks mag alleen als het gericht is op voortplanting :D

Waarom heeft God dan sex zo lekker gemaakt?? Zodat de aarde nog voller en voller word?? Er zijn al 6 miljard mensen op de wereld. Is dat niet genoeg??

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 17 sep 2007 11:04

Ik geloof van z'n lang zal ze leven niet dat Marnix serieus was ;)
En anders wíl ik het niet geloven
pobody's nerfect

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 17 sep 2007 11:11

ok :P

Laodicea
Mineur
Mineur

Berichtdoor Laodicea » 17 sep 2007 11:23

Atheist1984 schreef:
Marnix schreef:Genieten van seks mag alleen als het gericht is op voortplanting :D

Waarom heeft God dan sex zo lekker gemaakt?? Zodat de aarde nog voller en voller word?? Er zijn al 6 miljard mensen op de wereld. Is dat niet genoeg??

Zo'n antwoord kan ook alleen een neo-positivist geven he? :mrgreen:

Een bitterbal is wellicht ook het summum van genot als je geen haute cousine kent. Een groot misverstand is dat de eros fout zou zijn, dat klopt niet, het moet alleen haar rechtmatige plaats krijgen, dan kan ze tot duizelingwekkende hoogten stijgen.

Lees het nog eens rustig na. ;)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 sep 2007 11:26

Marnix schreef:
Jo'tje schreef:Jahoor, en de mensen in mijn omgeving die daar last van hebben knokken er harder voor dan de meeste hbo'ers in mijn omgeving.

Genieten van seks mag alleen als het gericht is op voortplanting :D

Zeer flauw..

Hoe vaak ik je dit soort rotopmerkingen al niet heb zien maken. Je zal het heus niet serieus bedoelen, maar indirect respecteer je niet de mening van mensen die geen voorbehoedsmiddelen willen gebruiken en elk kind dat zich aankondigt gewoon van harte welkom heten.
Jij wil bent niet tegen voorbehoedsmiddelen, jij geniet graag nog even van het leven voordat je trouwt en überhaubt aan kinderen begint. Prima, dat wordt ook gerespecteerd.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 17 sep 2007 11:47

Bedoel je daar dus jezelf mee? Gezien dit:
Jo'tje schreef:En da iemant een btje op zun spelling ledt

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 17 sep 2007 15:11

dit is geen topic over spelling
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”