Moeder gevoelens

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 06 jul 2007 10:11

ik begrijp mijn oom ook steeds beter. Hij is pas getrouwd toen hij bijna 40 was. Al mijn andere oompjes waren toen al getrouwd en hadden bij elkaar al ruim 25 kinderen. Hij kwam als laatste op een verjaardag en ging als eerste weg en zat er vaak verloren bij.
Toen vond ik dat verschrikkelijk omdat ik hem erg graag mocht en vaak dan bij hem te vinden was. Maar ik begrijp steeds beter zijn afkeer tegen over al die verjaardagen.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 06 jul 2007 10:26

Gerdien B. schreef:ik begrijp mijn oom ook steeds beter. Hij is pas getrouwd toen hij bijna 40 was. Al mijn andere oompjes waren toen al getrouwd en hadden bij elkaar al ruim 25 kinderen. Hij kwam als laatste op een verjaardag en ging als eerste weg en zat er vaak verloren bij.
Toen vond ik dat verschrikkelijk omdat ik hem erg graag mocht en vaak dan bij hem te vinden was. Maar ik begrijp steeds beter zijn afkeer tegen over al die verjaardagen.

Daarom moeten we ook interesse tonen in onze medemens!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 06 jul 2007 10:27

Gerdien B. schreef:ik begrijp mijn oom ook steeds beter. Hij is pas getrouwd toen hij bijna 40 was. Al mijn andere oompjes waren toen al getrouwd en hadden bij elkaar al ruim 25 kinderen. Hij kwam als laatste op een verjaardag en ging als eerste weg en zat er vaak verloren bij.

Oei! Klinkt misschien wel heel inorrect maar voor mannen lijkt het me zelfs erger! Ik bedoel, als het moet kan ik best meepraten over het huishouden en evt kids, maar voor mannen is het toch anders. Jammer hoor. Weet je wat ik altijd heb willen doen, als er zo'n gesprek gaande is? Gewoon een heel controversieel opmerkingetje erdoorheen gooien, en dan daarop voortborduren, maar ik heb er helaas niet genoeg lef voor :)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 06 jul 2007 12:22

Vanmorgen zei mijn man: heb jij zin in de verjaardag van vanavond? Ik zei: nee. Hij dus ook niet.

Geweldig toch dat we kinderen hebben, we regelen gewoon geen oppas en gaan om de beurt een uurtje. GNAGNAGNA

Ik zei ook tegen hem: het gaat toch weer over kinderen en kindjes en janken en huishouden. Nou zei hij: dan roep jij gewoon: zullen we over sex praten???

Komt dus echt mooi bij wat LauraC zei!

Bedankt voor jullie herkenning. Ben ik dus niet de enige!
ja, dat is mijn mening dan he.....

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 06 jul 2007 14:11

*Annet* schreef:Vanmorgen zei mijn man: heb jij zin in de verjaardag van vanavond? Ik zei: nee. Hij dus ook niet.

Geweldig toch dat we kinderen hebben, we regelen gewoon geen oppas en gaan om de beurt een uurtje. GNAGNAGNA

Ik zei ook tegen hem: het gaat toch weer over kinderen en kindjes en janken en huishouden. Nou zei hij: dan roep jij gewoon: zullen we over sex praten???

Komt dus echt mooi bij wat LauraC zei!

Bedankt voor jullie herkenning. Ben ik dus niet de enige!

Mijn man vind verjaardagen dus wel leuk, dus die gaat het langste gedeelte, ik ga in het begin van de avond effe en heb dus een mooi smoesje. ik ga naar huis want.....

En daarbij als er hier in de vriendengroep een verjaardag gehouden wordt is dat nachtwerk. De meesten komen om 10 uur half 11 en gaan ergens 2 uur weg.
En om weer on-topic te gaan. Mijn kinderen zijn om kwart voor 7 wakker en mijn moedergevoel roept me dan uit bed en dat is dan ook weer een prachtsmoes

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 06 jul 2007 14:20

Ja ontopic idd, Annet foei om in een moedergevoel topic te zeuren over moederkletspraatjes.. [-X :mrgreen:

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 06 jul 2007 16:35

*Annet* schreef:Ik zei ook tegen hem: het gaat toch weer over kinderen en kindjes en janken en huishouden. Nou zei hij: dan roep jij gewoon: zullen we over sex praten???

hysterisch-smile
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

ikkie89
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor ikkie89 » 09 jul 2007 10:24

moedergevoelens.. heb ik zeker alsk m'n kleine
buurmeisje in m'n armen heb!! so schattig!
ook lijkt mij het de laatste tijd geweldig om zwanger
te zijn, zo'n wondertje wat groeit in je!!
en ik zou als ik ooit kinderen krijg ook zeker
borstvoeding willen geven..lijkt me zo mooi!!
:)
Wees eerst een individu voordat je een duo wordt

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 09 jul 2007 12:13

Borstvoeding.... ow dan ben ik een hele ontaarde moeder, maar dat is echt nix voor mij.

Maar hebben jullie van die gevoelens van we hebben nu een baby of meerdere kinderen, er mogen er nog weet ik hoeveel bijkomen?

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 09 jul 2007 15:26

ikkie89 schreef:moedergevoelens.. heb ik zeker alsk m'n kleine

Haha, dat herken ik helemaal niet :mrgreen: . Als ik een foto zie van een schattig babietje, dan hoop ik eerder dat mijn schoonzus weer eens in verwachting raakt :schaterlach: Ik moet er zelf nog niet aan denken >-:)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 jul 2007 18:11

Hippieblijhoofd schreef:Haha, dat herken ik helemaal niet :mrgreen: . Als ik een foto zie van een schattig babietje, dan hoop ik eerder dat mijn schoonzus weer eens in verwachting raakt :schaterlach: Ik moet er zelf nog niet aan denken >-:)

Same here, jammer genoeg hebben mijn schoonzussen nog helemaal geen kinderen :(

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 09 jul 2007 19:02

ikkie89 schreef:moedergevoelens.. heb ik zeker alsk m'n kleine

Hm, leuk om bij anderen te zien... :)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 jul 2007 07:45

pol schreef:Borstvoeding.... ow dan ben ik een hele ontaarde moeder, maar dat is echt nix voor mij.

Maar hebben jullie van die gevoelens van we hebben nu een baby of meerdere kinderen, er mogen er nog weet ik hoeveel bijkomen?

Als ik die gevoelens heb, heeft mijn man ze niet.
Heeft hij die gevoelens, heb ik ze niet.

Gelukkig voelen we elkaar goed aan :mrgreen:

Kijk, het blijft aanbiddelijk en schattig dat kleine grut, maar we zijn wel zo realistisch om ook na te denken. Het gaat allemaal goed (meestal) maar ik weet ongeveer zeker dat, als er nu, weer een zou bijkomen ik het vreselijk druk zou krijgen. Elk kind wil ik aandacht kunnen geven en mijn huishouden moet goed en gesmeerd lopen. Ik wil geen wanhopige troela worden die de boel niet overziet en geen tijd heeft voor andere dingen. Ben geen sloof van dit gezin.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 11 jul 2007 08:19

Ik vind kleine negertjes/antiliaanse in de trein altijd grappig. Pas nog een jongetje van een jaar of 2 geholpen met zijn rugtasje..

Ja, Raido heeft moedergevoelens :P
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Ezeltje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Ezeltje » 11 jul 2007 08:37

Sorry, maar ik vind kinderen echt helemaal niets. Voorlopig is het ook nog niet zo ver, k heb wel verkering(die overigens wel serieus is)maar trouwen zit er voorlopig nog niet in. Toch hebben wij het welleens over kinderen, mijn vriend wilt heel graag kinderen, terwijl ik zoiets heb van waaaaaaah!!! als ze beginnen te huilen dat smijt ik ze t liefste uit het raam(bij wijze van spreke dan :mrgreen: ) Iedereen verklaart me voor gek, of zegt dat dat nog wel komt. Anderen zeggen dat het egoistisch is om geen kinderen te willen, maar ik voel het toch echt zo....
Laatst gewijzigd door Ezeltje op 11 jul 2007 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Don't give up untill it's over,
don't quit if you can.
The weight on your shoulder,
will make you a stronger (wo)man

Terug naar “Archief”