Wat zijn jouw favoriete tijdschriften?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 16 jan 2007 22:53

Napoleon schreef:
Aragorn schreef:Staat gewoon voor het vertrektijdenbord, een bronzen beeld van een vrouw die gebukt door eoa venster kijkt.

ok, dat weet ik vast wel te vinden :)

Ja midden in de stationshal! ONder dat blauwe bord met aankomst en vertrektijden. En misschien kom ik tegen half 9 aankakken, want ik bedacht me dat he krap aan is uit mn werk. Doen we tussen 8 en half 9 afspreken okee. Half 9 gaan we weg.

Leuk 8)

[S]
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor [S] » 16 jan 2007 23:02

@meschianza : waarom zeg je dan ook niet gewoon meteen onder dat blauwe vertrektijdenbord ipv dat 'beeld'.... dat bord weet iedereen wel te vinden :lol:
Afbeelding

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 jan 2007 23:04

Als je naar de Copperfield gaat kun je net zogoed daar afspreken, dat is aangenamer wachten dan in de stationshal (en makkelijk te vinden) en dat kan nog weleens een poosje duren als dat op meschianza is. 8)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 16 jan 2007 23:12

Aragorn schreef:Als je naar de Copperfield gaat kun je net zogoed daar afspreken, dat is aangenamer wachten dan in de stationshal (en makkelijk te vinden) en dat kan nog weleens een poosje duren als dat op meschianza is. 8)

Bemoei jij je er even niet mee, jij komt pas aansukkelen als de strijd geleverd is.

@ [s] : dat beeld is toch zeeeeeeeeeeer bekend als voormalig ontmoetingsvlaggetje :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 jan 2007 23:14

meschianza schreef:
Aragorn schreef:Als je naar de Copperfield gaat kun je net zogoed daar afspreken, dat is aangenamer wachten dan in de stationshal (en makkelijk te vinden) en dat kan nog weleens een poosje duren als dat op meschianza is. 8)

Bemoei jij je er even niet mee, jij komt pas aansukkelen als de strijd geleverd is.

Oh, ik wil best eerder komen maar ik vind het lullig als jullie na een uur brainstormen op hetzelfde idee komen dat ik in het begin al geponeerd zou hebben maar door jullie genegeerd zou zijn.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 16 jan 2007 23:17

Aragorn schreef:
meschianza schreef:

Oh, ik wil best eerder komen maar ik vind het lullig als jullie na een uur brainstormen op hetzelfde idee komen dat ik in het begin al geponeerd zou hebben maar door jullie genegeerd zou zijn.

Ik stel voor: dump jij hier alvast je ideeen. Dan gaan wij ze negeren en brengen we ze vrijdag klokslag half 9 opnieuw ter sprake.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 17 jan 2007 22:59

Ik moet om 10 voor 11 écht mijn trein hebben... en dan gaan jullie om half negen een keer afspreken... bloemkolen; tssk!

Maar ik zal er zijn *voert zijn brains al vast wat creatief voedsel door hippe bladen te selecteren op opmaak*
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 18 jan 2007 00:25

Nog behoefte aan een extra persoon? Ik ben dan wel geen enorme kenner, maar 15 weten meer dan 14 :D . Ik kan hoogstwaarschijnlijk wel (hoorde ik vanavond), dus ik kan altijd ff buurten.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 18 jan 2007 01:00

Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga inderdaad gewoon in The Copperfield Pub zitten hoor... rechts van spoor 19 richting de Jaarbeurs lopen en dan zittie tegenover de roltrappen 8)

Mesch, of wie dan ook, is er een concrete agenda of wordt het echt alleen brainstormen?
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 19 jan 2007 12:23

Gershwin schreef:Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga inderdaad gewoon in The Copperfield Pub zitten hoor... rechts van spoor 19 richting de Jaarbeurs lopen en dan zittie tegenover de roltrappen 8)

Mesch, of wie dan ook, is er een concrete agenda of wordt het echt alleen brainstormen?

Ik fruts wel iets in elkaar. Niet echt een agenda maar soort stappenplan om btje het kader te bepalen enzo.

Technico

Berichtdoor Technico » 19 jan 2007 13:32

Check

* is in

Ik heb ruime kennis van het vormgeven van blaadjes. Een jaar bij een uitgever gewerkt. In elkaar knutselen van rekenboekjes, een jaar een maandelijks blaadje van de vereniging. Verder schrijf ik op dit moment iedere maand een column en word ik verenigingssecretaris voor een jaartje (= veel schrijfwerk).
Bovendien zoek ik nog een SOG activiteit vandaag. Will be there :D

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 19 jan 2007 15:50

Technico schreef:Check

* is in

Ik heb ruime kennis van het vormgeven van blaadjes. Een jaar bij een uitgever gewerkt. In elkaar knutselen van rekenboekjes, een jaar een maandelijks blaadje van de vereniging. Verder schrijf ik op dit moment iedere maand een column en word ik verenigingssecretaris voor een jaartje (= veel schrijfwerk).
Bovendien zoek ik nog een SOG activiteit vandaag. Will be there :D

leuk!leuk!

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 19 jan 2007 15:54

Neemt mee:

-X[ist] in Christ
-JOY!
-GezondNU
-Mijn Tuin
-Standvastig
-Impulsief
-Eva
-Aan de Hand
-Quinta
-De Wekker
-de Bal
-Ronduit Insite
-Quest
-Psychologie Magazine
-Johan
-Voetbal International

Lang niet alle tijdschriften zullen handig zijn, maar er zullen misschien wel ideeën uit voortkomen. Alle tijdschriften zijn overigens wat ouder en kunnen mee worden genomen om beter te bekijken, mocht dat handig zijn.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Collateral

Berichtdoor Collateral » 20 jan 2007 00:00

Ik kwam ook. :P

sela

Berichtdoor sela » 20 jan 2007 00:12

hoe was het?? :)

Terug naar “Archief”