Moderator: Moderafo's
Tijn schreef:ik kan eigenlijk nergens echt een minimumleeftijd vinden...
Tijn schreef:een minimumleeftijd van 30... nou dat vind ik raar... nee ik vind dat discriminatie... dat ze nou een minimumleeftijd van 22 geven ofzo..
kwebbel schreef:het kostersechtpaar uit mijn oude gemeente (Sliedrecht) heeft inmiddels 2 kindjes geadopteerd. Eentje ongeveer 2 jaar geleden die is nu 4 jaar, en een week of 2 geleden kwam er nog een kindje bij, ook ongeveer 2 jaar. De oudste is al gedoopt en de tweede wordt nog gedoopt. Prachtig vind ik dat
Teuntje schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik het daar niet zo op heb, zelf hebben wij een financiele adoptie kindje, mijn mening is nog steeds van laat het bij de ouders blijven, tuurlijk zijn er ook wel gevallen dat, dat niet kan.
Dippie schreef:Mijn collega kan elk moment gebeld worden om haar adoptie kindje op Schiphol te gaan halen. Zij is van het weekend 27 geworden, dus er zijn al ene aantal jaren verstreken sinds zij hun hebben ingeschreven voor adoptie en de cursussen die eraan vooraf gaan. 30 is dus idd niet voor elk land zo. Haar dochtertje komt uit Taiwan.
rosalie83 schreef:Teuntje schreef:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het daar niet zo op heb, zelf hebben wij een financiele adoptie kindje, mijn mening is nog steeds van laat het bij de ouders blijven, tuurlijk zijn er ook wel gevallen dat, dat niet kan.
Kinderen worden ook niet bij hun ouders weggehaald als dat niet nodig is! Kinderen die voor adoptie in aanmerking komen, zijn vaak te vondeling gelegd of wees.
lammetje schreef:Mijn oom en tante hebben een tweede dochtertje toegewezen gekregen!!!! Ik hoop dat ze haar snel kunnen ophalen!!!!!!!!!![]()
Wel apart, er komt een kleintje bij in de familie maar die is ouder dan Sarah. Maar volgens de foto's een heerlijk meisje!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten