Moderator: Moderafo's
Veel meer als slikken kan ik niet.Maara schreef:Bouwen
Muurtje bouwen
Steen voor steen
Niemand kijkt er meer overheen
Of zal er ook maar over rouwen
Tot ik hem zag staan
Hij een ladder pakte
En mijn verdediging zakte
Hij zag mijn verborgen traan
Hij wil liever glas als steen
Hij wil dat ik wordt zoals ik hoor
Maar dat gaat mooi niet door
Dus bouw ik maar om ons tweeën heen
Mijn dichterstalent heeft zich nog niet ontwikkeld, maar alles beter dan gewoon zeggen wat ik bedoel. dan maar krom verwoordt in een gedichtje.
Net even snel in een minuutje in elkaar gezet.
dit bij mij naar boven bracht.Muurtje bouwen... Steentje voor steentje leer je jezelf wel af te sluiten voor gevoel.
Dat gebeurd meer dan je misschien denkt, mij werd wel regelmatig gezegd (vooral in het begin van de 'hulp', als jij praat bij een hulpverlener lijkt het alsof je over iemand anders (z'n problemen) verteld.L'être extraterrestre schreef:Ik vertel mijn verhaal, zonder een krimp te geven.
Ze zei het na 3 gesprekken. Maatschappelijk werk na 2. Contactpersoon school na een x aantal...André schreef:Dat gebeurd meer dan je misschien denkt, mij werd wel regelmatig gezegd (vooral in het begin van de 'hulp', als jij praat bij een hulpverlener lijkt het alsof je over iemand anders (z'n problemen) verteld.L'être extraterrestre schreef:Ik vertel mijn verhaal, zonder een krimp te geven.
Dus ik denk dat je dat er als info vooraf bij kunt vertellen nu je dat weet, wsl kom je in de gesprekken wel bij het 'punt' waar het om draait (gaat)
Ja, want je hebt wsl je probleem zover weg gestopt dat het zegmaar ehm, niet meer van jou is ofzo.L'être extraterrestre schreef:Ze zei het na 3 gesprekken. Maatschappelijk werk na 2. Contactpersoon school na een x aantal...André schreef:Dat gebeurd meer dan je misschien denkt, mij werd wel regelmatig gezegd (vooral in het begin van de 'hulp', als jij praat bij een hulpverlener lijkt het alsof je over iemand anders (z'n problemen) verteld.L'être extraterrestre schreef:Ik vertel mijn verhaal, zonder een krimp te geven.
Dus ik denk dat je dat er als info vooraf bij kunt vertellen nu je dat weet, wsl kom je in de gesprekken wel bij het 'punt' waar het om draait (gaat)
Maar het gaat dus vanzelf?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten