Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 29 sep 2006 13:24

herbalife???

dat is echt alleen maar jojo!!!!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 29 sep 2006 13:30

paprikameisje2 schreef:herbalife???

dat is echt alleen maar jojo!!!!

Niet als je het gebruikt als voeding. Dan wordt het gewoon een levensgewoonte. Ik neem 's morgens een shake, zodoende weet ik dat ik alle voedingsstoffen die ik nodig heb binnen heb. Daardoor voel ik me ook fitter en sterker dan dat ik alleen maar sla eet. En daardoor is het makkelijker om niet of minder te snoepen! Kijk, wat je ook doet om af te vallen, je moet niet blijven vreten. En je moet altijd veel water drinken!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 29 sep 2006 15:49

rosalie83 schreef:Wat je vaak merkt is dat je gezicht gelijk smaller wordt, je polser dunner etc. Dit komt omdat je als eerste vocht verliest. Maar het 'oude vet' wat op je billen, heupen, bovenbenen, buik en bovenarmen zit verdwijnt vaak niet zo snel.

Dit gebeurde bij mij pas als laatste...doordat ik opeens hele dunne polsen kreeg merkte ik dat weer moest aankomen, want ik ben nu net een bottenkoningin. En opeens kan ik weer flink eten, want ik at echt wel weer goed, maar door school wat ongemerkt veel energie vreet, werd ik behoorlijk mager. Opeens zag je overal botten tevoorschijn komen.

Vanavond staat er chocolademousse met toffeesaus als toetje opt menu :D

En ff over herbalife....
paprikameisje2 schreef:herbalife???

Dat is vies ja...!
Ik heb het ooit x geprobeerd omdat mijn moeder het moest tegen vermoeidheid. En dan kan ik idd zeggen dat het goed voor de lijn is :P want ik heb de hele dag kotsneigingen gehad omdat ik misselijk was van die troep :|
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 sep 2006 15:57

Tja, ik moet ook echt op blijven letten, want ik wil niet meer dan 60/61 kilo wegen als ik trouw. Minder niet, dat is gewoon niet mooi bij mij. Maar meer ook echt niet, dan krijg ik meteen een onderkin.
En nu ik een klein beetje aant kijken ben naar bruidsjurken, wil ik toch echt perse wat ik mooi vind, en dan wat dikker zijn is gewoon super niet mooi :)

Naja, tis wel een goede drive om de snoepjes en chocolaatjes en koekjes, vooral op mn werk, te laten staan :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 29 sep 2006 17:07

MissF schreef:Tja, ik moet ook echt op blijven letten, want ik wil niet meer dan 60/61 kilo wegen als ik trouw. Minder niet, dat is gewoon niet mooi bij mij. Maar meer ook echt niet, dan krijg ik meteen een onderkin.
En nu ik een klein beetje aant kijken ben naar bruidsjurken, wil ik toch echt perse wat ik mooi vind, en dan wat dikker zijn is gewoon super niet mooi :)

Naja, tis wel een goede drive om de snoepjes en chocolaatjes en koekjes, vooral op mn werk, te laten staan :D

tip voor een trouwjurk....

neem een jurk met een veter ofzo... geen rits of knopen... dan komt het erg krek en bij een veter niet.

me collega heeft herbelife gedaan, ze stopte met die shake en kwam binnen no-time 20 kg aan.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 29 sep 2006 20:07

paprikameisje2 schreef:me collega heeft herbelife gedaan, ze stopte met die shake en kwam binnen no-time 20 kg aan.

Dat komt dan niet van het stoppen met de shake, maar van het weer beginnen met (vr)eten!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 29 sep 2006 21:53

rosalie83 schreef:
paprikameisje2 schreef:me collega heeft herbelife gedaan, ze stopte met die shake en kwam binnen no-time 20 kg aan.

Dat komt dan niet van het stoppen met de shake, maar van het weer beginnen met (vr)eten!

nop

ze hield zich aan hetzelfde... gewoon drie maaltijden.. weinig tussendoor...

nu met sonja bakker houdt ze het beter vol!!

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 29 sep 2006 22:08

Herbalife heeft bij mij prima geholpen. Ik verloor ong een kilo per maand en zat op mn trouwdag op mn streefgewicht.

En toen werd ik zwanger..tja...

:mrgreen:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 29 sep 2006 22:13

zwanger zijn is de enige goede manier van aankomen zei mijn collega.....

alleen het trieste is dat ze de volgende dag niet op haar werk kwam... kindje overleden :cry:

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 29 sep 2006 22:17

paprikameisje2 schreef:zwanger zijn is de enige goede manier van aankomen zei mijn collega.....

alleen het trieste is dat ze de volgende dag niet op haar werk kwam... kindje overleden :cry:

Dat is wel heel triest ja.

jan10e
Mineur
Mineur

Berichtdoor jan10e » 30 sep 2006 14:34

- 5,5 kg!! :lol:
Beminnen en bemind worden is de zon aan twee kanten voelen schijnen.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 sep 2006 19:20

paprikameisje2 schreef:
rosalie83 schreef:

nop

Je komt echt niet aan van niks hoor! Stel, je bent 90 kilo, je valt 20 kilo af door Herbalife te eten. Dan ben je dus 70 kilo. Je stopt met Herbalife. Dan kom je écht niet vanzelf aan hoor! 'Elk pondje gaat door het mondje' is een uitdrukking die o zo waar is!

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 02 okt 2006 18:05

rosalie83 schreef:
paprikameisje2 schreef:
rosalie83 schreef:

nop

Je komt echt niet aan van niks hoor! Stel, je bent 90 kilo, je valt 20 kilo af door Herbalife te eten. Dan ben je dus 70 kilo. Je stopt met Herbalife. Dan kom je écht niet vanzelf aan hoor! 'Elk pondje gaat door het mondje' is een uitdrukking die o zo waar is!

Daar heb je gelijk in Rosalie.
Als je je gewoon aan 3 maaltijden per dag houd en niet teveel gaat snoepen dan zit het er echt niet zomaar aan.

-2.6 kilo :)

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 02 okt 2006 18:18

Ik ga morgen op de weegbrug, spannend na zo'n vakantie!!!!

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 02 okt 2006 18:57

Jan10e en Lisette V. d:)b

Spannend Esssie :) .

Terug naar “Archief”