herbalife???
dat is echt alleen maar jojo!!!!
Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:herbalife???
dat is echt alleen maar jojo!!!!
rosalie83 schreef:Wat je vaak merkt is dat je gezicht gelijk smaller wordt, je polser dunner etc. Dit komt omdat je als eerste vocht verliest. Maar het 'oude vet' wat op je billen, heupen, bovenbenen, buik en bovenarmen zit verdwijnt vaak niet zo snel.
paprikameisje2 schreef:herbalife???
MissF schreef:Tja, ik moet ook echt op blijven letten, want ik wil niet meer dan 60/61 kilo wegen als ik trouw. Minder niet, dat is gewoon niet mooi bij mij. Maar meer ook echt niet, dan krijg ik meteen een onderkin.
En nu ik een klein beetje aant kijken ben naar bruidsjurken, wil ik toch echt perse wat ik mooi vind, en dan wat dikker zijn is gewoon super niet mooi
Naja, tis wel een goede drive om de snoepjes en chocolaatjes en koekjes, vooral op mn werk, te laten staan
rosalie83 schreef:paprikameisje2 schreef:me collega heeft herbelife gedaan, ze stopte met die shake en kwam binnen no-time 20 kg aan.
Dat komt dan niet van het stoppen met de shake, maar van het weer beginnen met (vr)eten!
paprikameisje2 schreef:rosalie83 schreef:paprikameisje2 schreef:me collega heeft herbelife gedaan, ze stopte met die shake en kwam binnen no-time 20 kg aan.
Dat komt dan niet van het stoppen met de shake, maar van het weer beginnen met (vr)eten!
nop
ze hield zich aan hetzelfde... gewoon drie maaltijden.. weinig tussendoor...
nu met sonja bakker houdt ze het beter vol!!
rosalie83 schreef:paprikameisje2 schreef:rosalie83 schreef:paprikameisje2 schreef:me collega heeft herbelife gedaan, ze stopte met die shake en kwam binnen no-time 20 kg aan.
nop
ze hield zich aan hetzelfde... gewoon drie maaltijden.. weinig tussendoor...
nu met sonja bakker houdt ze het beter vol!!
Je komt echt niet aan van niks hoor! Stel, je bent 90 kilo, je valt 20 kilo af door Herbalife te eten. Dan ben je dus 70 kilo. Je stopt met Herbalife. Dan kom je écht niet vanzelf aan hoor! 'Elk pondje gaat door het mondje' is een uitdrukking die o zo waar is!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten