Moderator: Moderafo's
Harde muziek heb je nog zelf in de hand, maar hoe zorg je dat mensen niet teveel bier drinken? Dan heb je dus een goede barman nodig! Die moet mensen dan adviseren om even aan de cola te gaan ofzo.
Memmem schreef:Harde muziek heb je nog zelf in de hand, maar hoe zorg je dat mensen niet teveel bier drinken? Dan heb je dus een goede barman nodig! Die moet mensen dan adviseren om even aan de cola te gaan ofzo.
Wij hadden aangegeven geen dronken/aangescchoten mensen te willen hebben op de receptie. De bediening heeft daar dus opgelet. Ditt kun je dus gewoon aangeven.
Katlheen schreef:Debor@
Ja hoor![]()
Trouwens, het belachelijk maken van een bruidspaar, is dat wel christelijk? Mag je al wel gelijk stoken in een pril huwelijk? Sommige dingen moet je niet willen uitspreken en openbaar maken.
Katlheen schreef:
Trouwens, het belachelijk maken van een bruidspaar, is dat wel christelijk? Mag je al wel gelijk stoken in een pril huwelijk? Sommige dingen moet je niet willen uitspreken en openbaar maken.
zeg je kan toch wel tegen een stootje!
en als het goed weet je partner het toch allang wat er kan komen!
dus geen nieuws ze komen maar! we zien dan wel of we lachen of huilen
Bertus87 schreef:idd vreemd...het is toch grappig man... een bumper omgekeerd in je achtertuin..
idd vreemd...het is toch grappig man... een bumper omgekeerd in je achtertuin..
k kan er de grap niet van inzien
Wij gaan ook bijna trouwen. Het allerliefste zou ik dat gewoon in stilte doen.... Maar dat kan gewoon niet tenopzichte van je familie. Al die toestanden erom heen... Ik vind het ellendig. Niet omdat ik bang ben dat ze me pakken omdomme dingen die ik heb gedaan.. (dat zijn er niet weinig) maar gewoon om het feit dat ik het gewoon niet wil. Maar tegewoordig heb je daar niks over te zeggen. Je hele huis wordt op de kop gezet, je moet verplicht mee naar een vrijgezellefeest en ga zo maar door.
Echt afschuwelijk vind ik het....
Paprikameisje2 -->Je hele huis wordt op de kop gezet, je moet verplicht mee naar een vrijgezellefeest en ga zo maar door.
Echt afschuwelijk vind ik het....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten