Anticrist

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Josh

Berichtdoor Josh » 26 aug 2004 02:13

Optimatus...jij schreef
Christenen? Volgens mij ben jij geen Christen. Een Christen gelooft in de H. Drieëenheid.

Jij gelooft kerkleer Optimatus, maar Christenen geloven dat er één Allerhoogste bestaat -namelijk GOD- en dat die Allerhoogste een Zoon heeft, genaamd Jezus, die van GOD de titel 'Heer' kreeg. En die 'Heer' is tevens Middelaar tussen GOD en ons volgens de Bijbel.

En als we deze Middelaar aannemen, dan kunnen we weer tot GOD komen, want deze Middelaar wordt ook wel 'de Deur' genoemd (en zo noemde de Middelaar zichzelf ook!).

Een 'Deur' tot een hernieuwde Geestelijke relatie met GOD waar Adam en Eva die verbraken met het eten van de Vrucht. Maar ook een 'Deur' tot eeuwig leven, omdat GOD bepaald heeft, dat we het eeuwige leven dat GOD zijn zoon schonk voortaan in Jezus zullen vinden.

En Christenen geloven ook, dat GOD straks zijn zoon Jezus naar ons terugstuurt met de engelen om ons te halen naar de Hemel waar Jezus ons een plaats heeft klaargemaakt!

Dát geloven Christenen, omdat dat dat geschreven staat in Gods Woord.

De kerkleer uit Rome heeft niets te maken met Gods Woord; het lijkt erop misschien, maar dat is ook alles :!:

Josh :idea:

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 26 aug 2004 07:07

Josh schreef:
Conclusie is nogmaals (nooit anders geweest): Het vieren van de zondag heeft niets met heidense gebruiken van de eerste eeuwen te maken, met het aanbidden van de zon.

Jij bent zeer grappig zon-dag.

Een opmerking ad-hominum.

Josh schreef:De Joden maakten gewoon duizenden jaren een foutje omdat ze de Sabbat -de dag van GOD- vierden en nog vieren van vrijdagavond zonsondergang tot zaterdagavond zonsondergang...

Hmm, heeft iemand dat hier beweerd? Leer eerst eens de discussies lezen en kom dan met argumenten.

Josh schreef:Jij bent echt grappig

Een opmerking ad-hominum met denigrerende trekjes. Mag dat wel vanuit jouw fundament?

Josh schreef:En in Genesis staat waarom we de Sabbat moeten houden. Simpelweg omdat GOD zelf de Sabbat = rustdag hield.

Als je dit meent, moet je ook alle voorschriften in the thora houden, niet enkel de Sabbat (noem me eens een argument waarom je je dan niet aan de spijswetten moet houden bijvoorbeeld).

Josh schreef:Veel later kregen de Joden pas de Sabbat in hun Wet/Geboden als rustdag. Jezus -de Zoon van GOD- wordt Heer van de Sabbat genoemd. Van diezelfde Sabbat van GOD; de Vader van Jezus.

En nou wil jij zeggen dat een hele andere dag dan de Sabbat -jouw zondag- afkomstig uit de 4de eeuw opeens de Sabbat zou zijn?!

In geestelijk opzicht net zo goed als de rustdag op zaterdag en als het niet zo is, dan mag je uitleggen waarom het tijdstip geestelijk is. In het nieuwe Jeruzalem is er namelijk geen tijdstip van begin en einde van de sabbat (lees Openbaringen 21 en 22 maar eens na, daar is geen nacht, dus ook geen begin en eind van de sabbat)

Josh schreef:Dat zal de RK-kerk fijn vinden dat jij dat beweert; immers hun (af)god genaamd paus en samenzweerder Constantinus hebben de zondag in het leven geroepen in 325 te Nicea. Niks bijbels aan.

Die zondag...altijd vol gein

Gelukkig weten de Joden en met hen vele Christenen wel beter!

:idea: Josh

Een van de kenmerken van sekten is het cultiveren van een sterk vijandbeeld, in jouw geval de RK kerk.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 26 aug 2004 07:14

Hallo Zondag,

Dank voor je interessante reacties. Je moet één ding goed onthouden; Net zoals het volk Israël, net zoals de Joden -in WO II en door de RKK Staat wordt ook Gods volk (Israël)van de eindtijd VERVOLGD.

Er is niets nieuws onder de zon. Ook de in twijfel trekking van bijzondere meningen of inzichten van Mw. E.G. White of zelfs van ons hier op dit forum, zullen altijd in TWIJFEL worden getrokken zodar Jezus Christus of een verlossend aspect dat Hij aan ons wil mededelen, door de Bijbel (meer licht ontvangen dus), dat in het volle licht van de Waarheid (Jeszus) staat, worden aangevallen. Satan verkeerd op dit moment in een staat, waarbij hij ALLES bestrijdt, zelfs zijn eigen navolgers.

Adolf Hitler kon niet alleen een Dictator zijn, maar was ook een innemende man. Toch riep hij op het laatst van zijn macht uit:

Het Duitse volk heeft geen recht om verder te leven of te bestaan. zij moeten sterven als ratten.

Zo'n uitspraak kunnen we regelrecht toepassen op Satan. ALLES zal Satan dus gebruiken, om slechts een kleine, maar krachtige lichtrstraal van Goddelijke openbaring of verlossing, te verduisteren voor de zoekende en oprechte mens. Hoe menselijk of beperkt deze mens ook is in zijn denken.

Maar Gods Heilige Geest gaat waar Hij wil, als de wind. Dus laten we niet wanhopen. Profetische Stemmen spreekt namens de RKK Staat. Ook dat is door mensen geschreven. Niet alles zal dus "uitkomen" in die expleciete geschreven zin van het woord. Maar het probleem is, dat het duidelijk wel het karakter, de toon draagt van een tegengestelde boodschap aan die van Christus.

Christus roept ons op om te Getuigen. Hij roept ons op de Gemeenten die nog dwalen, terug te brengen op het juiste pad, omdat Hij ALLE mensen lief heeft.
Want als de mens oprecht en gedreven, VERTROUWEND op de Heiland, de wet overtreed, maar in die overtredeng. toch meent Hem te dienen.
Wie zijn wij dan om daar een "rechtvaardig" oordeel over te geven.
Maar dat is niet de essentie van Gods oproep. Ook niet die van mij en, ik denk met mij, vele Adventisten of andere Christenen in de wereld niet de opdracht. Waarvan ik inmiddels overtuigd BEN GEWORDEN dat de Adventbeweging daar een zeer speciale plaats binnen in neemt, alleen al om het feit dat ze zo BESTREDEN wordt, maar het SNELST GROEIT in de wereld en, inmiddels de GROOTSTE Protestantse geloofsbeweging is geworden sinds 1840. Maar ook daar zal slechts een Overblijfsel uit geformeerd worden, door de Heiland (op grond van de eigen persoonlijke keuze)

De oproep is terug te keren naar het JUISTE FUNDAMENT, de WETMATIGHEID die slechts ALLEEN kan leiden tot een REDELIJKE en VOLKOMEN oordeel, voor hen die toch oprecht Jezus willen ontmoeten.

Vraag je zelf dan eens af, WAAROM zij zo OPSTANDIG blijven weigeren om de GEBODEN en het GETUIGENIS te -willen- zien, in de VERLOSSENDE kracht van de Genade (-tijd). God is nu eenmaal een Almachtige Liefdevolle Vader, die zich OOK aan de REGELS en GRONDSLAG houdt van ZIJN eigen EEUWIGE RIJK.

Juist dat maakt Satan zo woest en juist DAAROM wordt Satans Rijk een GROOT BABYLON genoemd. Omdat er geen touw meer aan vast te knopen is en dat de "Waarheid" er ook niet te vinden is. Als Jezus zich door de Heilige Geest openbaart, dan doet Hij dat vanuit de Hemel, NIET meer vanaf deze aarde. Hij zal hier, met Zijn engelen NOOIT een stap doen, zolang de TOTALE vernietiging en REINIGING heeft plaats gevonden.

De RKK Profetische Stemmen ONTKENT dat! Zij zegt dat er GELOGEN wordt over de totale VERNIETIGING. Dus zij hangt in feite de zondige staat aan, waarin we nu leven en menen dat de Paus, de Bissschop waar "Jezus" is (de Kerk) de mensen naar de Nieuwe aarde zal leiden.

Wat een OPSTAND en vooral MISLEIDING. Vandaar beste Zondag, je naam zegt het al, De ZON wordt aanbeden in alle GLORIE. De RKK Staat geeft dat toe en zegt er bij dat Protestanten Jezus dienen na te volgen op de Sjabbat, de Zaterdag. We kunnen nu weten waarom.

Zij zal als de Nieuwe aarde, de One World Order, waar de USA zo druk mee bezig is, en daarvoor ALLEEN maar de adviezen en aanwijzingen van het Vatciaan voor opvolgt (Openbaring 13) heeft opegricht . ALLEN Rooms Katholiek maken. Zij die TROUW zijn aan de Bisschop (die zelfs uit de dood zal opstaan, ja de HUIDIGE Paus) zullen een CHIPCARD krijgen zij zullen AAN VOORHOOFD EN RECHTERHAND GEMERKT zijn, zoals de Bijbel precies omschrijft en zoals Profetische Stemmen ook exact zo aangeeft. Diegenen die Katholiek zijn en de Chipocard weigeren zullen als bedelaars moeten leven van de "ruilhandel' Wel aan beset Zondag. Ze zullen worden vernietigd en omgebracht. Niet onder de douche maar gewoon uitgeworpen. Als Jezus meent dat er NIETS ZONDIGS in het Hemelse Rijk zal komen, wel dan zal Satan er voor zorgen dat er NIETS HEILIGS in zijn Rijk zal bestaan, dus laat ons geen rad voor de ogen draaien of en worst voor houden.

Ja de RKK Staat die de Bijbel gebruikt als de dode letter die ZIJ leven ingeeft, hier op aarde. De Wereld zal de Bijbel gebruiken als Rechtvaardiging van haar Gezag. Ik heb daar ettelijke voorbeelden van gegeven. Rumenië, de DDR, de Sovejte Unie. maar ook in Nederland, waar oprecht gelovigen heel echt voor een tribunaal moesten komen als zij (destijds) de militaire dienst weigerden, op grond van Jezus uitspraken en voorbeelden (de Groene tafel). En dan bleek er aan de "liberale democratie" ineens een nagel te zitten, een kram die behoorlijk pijn kon doen. Waar "oprechte" Christenen gewoon op het Gezag van de Leger aalmoezeniers en legerpredikanten, geen woord hadden om op te staan, omdat zij het Schriftwoord niet kenden en de Gave der Profetie in het licht van hun Getuigenis niet altijd konden plaatsen.

In de Staatskerk van Rome mag ELKE religieuze man of vrouw van ELKE denominatie of religieuze stroming binnen komen. Zolang deze persoon maar de RKK navolgt op een (Merk-) teken of haar Gezag. Want zelfs in het Derde Rijk, notabene onder Hotler, was 1/3 deel van de Marine officieren gewoon weg van Joodse afkomst. Kijk maar eens goed als er een documantaire wordt uitgezonden over de Bismarck, danh zal die mededeling gedaan worden!

De wereld is altijd in oorlog geweest met het Hemelse gezag. En ogenschijnlijk wordt nu het Terrorisme bestreden door de USA en haar bondgenoten. Maar neem nu maar aan dat het Vaticaan hier het fundament van draagt en dat de samenwerking zoals aangegeven in o.a Openbaring de meest werkelijke realiteit is, dan welke politiek en vredelievende schijnvertoning dan ook!

http://www.earthsfinalwarning.com/Dutch%20EFW.PDF

gegroet

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 26 aug 2004 07:38

Elbert,

De Sabbat is er IN PRINCIPE voor ALLE mensen. het is een HEMELSE RUSTDAG. EN jong ejonge wat ben en BLIJF je toch BLIND!

WAAROM de RKK Staat, die vanuit het heidendom is ontstaan, de ZON dag onderhoud:

De waarheid van het katholieke geloof berust op historische feiten, onloochenbare feiten. Op 13 october 1917 trad te Fatima in Portugal het grote zonnewonder op, dat door 70.000 mensen is gezien. Daarmede werd de verschijning van Maria bevestigd.

En met de verbinding tussen de Satanische verschijning van Maria (want die ligt gewoon in haar menseleijke aardse graf) en de ZON necultus, zoals de RKK Staat het een "ZONNEWONDER" noemt, is haar zondag dus een DAAG VAN AANBIDDING VAN DE ZON! Protestanten AANBIDDEN dus de Paus, de Bisschop waar de Kerk is en de ZON als cultus van Baldur en de afvallige kerk. Want wie ziet niet de zonneraderen in de muren van de RK kerken, schitteren als tekenen van occulte aanbidding, waar ook de Swastika, een zelfde voorbeeld is!!

En in de publicatie van Dr. Edward Hiscox, schriver van de Baptist Manual:

...Natuurlijk weet ik heel goed dat de ZON dag in het oude Christendom als godsdienstigedag in zwang kwam. Maar hoe jammer dat hij tot ons gekomen is, met het BRANDEMERK van het HEIDENDOM en gedoopt in de naam van de ZONNEGOD, toen deze dag door het PAUSDOM werd aangenomen en goedgekeurd en beschouwd werd als een HEILIGE ERFENIS [color=red]van het Protestantisme

ZONNEGOD =HEIDENDOM = PAUSDOM = ZONDAG= BRANDMERK= MERKTEKEN van een BEEST

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 26 aug 2004 07:43

Beste Elbert,

Je schreef:

@@Een van de kenmerken van sekten is het cultiveren van een sterk vijandbeeld, in jouw geval de RK kerk.@@

WOORDEN TE KORT?

Het gaat hierbij NIET om het cultiveren van een vijandbeeld van GELOVIGE en OPRECHTE mensen, maar om het MISBRUIKTE VERTROUWEN door een POLITIEK-RELIGIEUZE STAAT, die door Satan wordt geleid.

Met andere woorden: We hebben hier te maken, zoals ook Jezus aangeeft, met een GELOVIGE KERK van OPRECHTE MENSEN, die MISLEID worden door SATAN door HUN KERK heen! Vandaar dat Jezus er ook op wijst dat wij geen APOSTELEN als Waarheidsgetrouwe fundamenten moeten zien (Johannes 8)

De OMSCHRIJVING[/color] en aspecten van de [color=red]AARDSE Kerk met dus ook een MENSELIJKE gezag en een ONGEESTELIJKE organisatie vinden we geheel OPGETEKEND IN:

Openbaring 13, CONFORM de beschrijvingen die in het Boek DANIëL omschreven zijn(notabene) aan NEBUKADNESSAR voorhoudgehouden worden.

De Gave der Profetie is het kernmerk van GODS VOLK, Elbert

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 26 aug 2004 08:04

Dag Boudewijn Afbeelding

Ik heb niet zoveel zin om verder op je posts over de RK kerk te reageren. In de eerste plaats behoor ik er niet toe en in de tweede plaats heb ik niet zoveel zin om elke keer op jouw vergezochte verbintenissen van de zondag en heidense afgoden te reageren. Als ik op dezelfde manier zou argumenteren, dan zouden we een hoogst surrealistische discussie krijgen met weinig realiteitsgehalte. Het gaat er in discussies om dat we elkaar recht doen met onze argumenten en niet om andersdenkenden te afficheren met die instituten waar we grote problemen mee hebben. De wereld bestaat nu eenmaal niet uitsluitend uit Rooms Katholieken en 7edagsadventisten (of denk je dat de wereld in die 2 categorieen is opgedeeld?). Ik heb niets van doen met zonnecultus (wat mij betreft veranderen we de naam van de zondag meteen zodat we van die flauwekul af zijn), niets met Mariaverering, niets met Baldur of welke andere afgod dan ook, niets met de RK kerk, niets met de paus enz. Als je dit niet serieus neemt, dan houdt de discussie gewoon op. (Als je met Rooms Katholieken wilt discussieren, dan kan dat op http://www.rorate.com/rorate/scripts/findex.php, ik ben trouwens niet actief op dat forum). Je kunt me wat mij betreft blind blijven noemen, dat maakt me dan niet zoveel uit, omdat ik weet dat het anders ligt. De gave der profetie is niet in de eerste plaats kenmerk van Gods volk: dat is een nederig en verslagen hart dat vlucht tot Christus (Hand. 2:37-38 ). Dat is de kern. Ten tweede is de profetie altijd te toetsen aan de Schrift en dat is mijn grote probleem met de profetieen die ik hier tegenkom: de Schrift wordt hier gebruikt om een bepaalde opvatting te ondersteunen, in plaats van dat die opvatting opkomt uit de Schrift. Zo laat je de Bijbel buikspreken en dat is dan ook een eigenmachtige uitlegging van de Schrift, waar we voor worden gewaarschuwd.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door elbert op 26 aug 2004 09:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 26 aug 2004 08:55

Hallo Elbert,

Jezus heeft een volk in de wereld geplaatst dat de laatste boodschappen moet verkondigen.

Beste vriend:

Op deze site: http://www.rorate.com/rorate/scripts/findex.php).

Wordt je, als je je niet aan de Catechismus van de RKK Staat, voor ALTIJD verbannen. Katholieke mensen discussiëren daar alleen maar op grond van "rondjes draaien" om de hete brei.

Precies zoals je zelf zegt.
Want ik heb ALTIJD Bijbelse gronden en verwijzinge gebruikt en aan Profetische bewijzen gestaafd, zoals de verwijzinge naar Profetische Stemmen, als is dat wellicht een beetje schraal, voor sommige.
We kunnen het ook zien aan de uittelijkheden in de wereld, ook aan de afbeeldingen die de Paus en de gebouwen van het Vaticaan draagt. Zonneculktus en verafgoding van de Slang! Hoe schijnbaar-
"roestig" ook. Immers de Heilige Geest is alleen de Persoon die in volmaaktheid kan overtuigen.
Zo laat je de Bijbel buikspreken en dat is dan ook een eigenmachtige uitlegging van de Schrift, waar we voor worden gewaarschuwd.

Toen ik daar aangaf dat: De HEILIGE VADER in de Hemel woonde en dus niet in het Vaticaan, werd ik ONMIDDELIJK van de site VERWIJDERD! door de Politieke Staatspolitie van de One World Order in oprichting!

Kijk dat is het BEEST ten top. Ook nu nog, na ekele maanden wordt bij de slechts eerste aanlkick medegedeeld: Neem contact op met de moderator.

Je schreef:

Ten tweede is de profetie altijd te toetsen aan de Schrift en dat is mijn grote probleem met de profetieen die ik hier tegenkom: de Schrift wordt hier gebruikt om een bepaalde opvatting te ondersteunen, in plaats van dat die opvatting opkomt uit de Schrift.

Maar beste vriend, ik heb toch ALLE Bijblverwijzingen aangereikt (nogmaals) en TOETS ze dan ook aan de Schrift, maar dat toetsen is miet iets dat we altijd "auf der Stelle" beantwoord kunnen zien. Daarvoor is dan ook de Heilige Geest, die niet als een doole dwaas je alle kennis in één keer kan afdwingen. We zijn kinderen die m,oeten groeien, zoals ik al aangaf in mijn posting overL RECHTVAARDIGING, HEILIGMAKING en VERHEERLIJKING

Jezus vraagt of ons Paspoort is getekend met Zijn bloed. Bij de RKK nieuws discussie site wordt je -dat- paspoort direct afgenomen en ben je je chipcard voor de RKK Staat kwijt. Volgens de profetische stemmen moet je dan gaan bedelen, omdat je geen deel meer mag hebben aan die Heilstaat. Doet me denken aan Rumenië waar Adventisten waren UITGESLOTEN van het sociale leven, in elk opzicht.

Tja, geen paspoort en dan. En deze mensen moesten dwalen in het land dat hen uitsloot, als Gods Getuigen. Maar God stond hen bij en de Heilstaat vroeg hen om hulp, omdat God hen een middel tot overleven had gegeven: muziek maken. Ik moest direct denken aan de Joden in de Concentratiekampen van WO II. Muziek maken! Zal God ons straks muziek laten maken voor de Staatsmacht die ons zal uitsluiten als we trouw zijn aan Zijn geboden.

Maar nu t.a.v de discussie site van RKK nieuws:

En als jij daar op een aardige en vooral inspirerende wijze aan deel kunt hebben, dan blijkbaar loop je inde pas van de zondag aanbidding m.b.t je geestelijke toestand aangaande je aanbidding en navolging van "Jezus". Immers waar Jezus verschijnt in de volle Waarheid (Heilige Geest) en in de essentie vcan hetgeen Jezus bedoeld met Zijn volk; die het Getuigenis van Hem dragen en de Gave der profetie hebben,dan juist moet je wel verwijderd worden, want welk een ander Evangelie zou je dan moeten brengen als je in zo'n beperkte en enge cirkel ronddraait in het Evangelei van mensen en hun regels. Afgezien van het feit daat deze mensen wel degelijk oprecht menen te geloven.

Wie stelt dan de regels, de mensen op een democratisch fundament of een aangewezen LEIDER, die bepaalt waar de grenzen van (Gods openbaringen liggen)

Profetische Stemmen leert dat de WARE ROOMSKATHOLIEKE mensen een CHIPCARD zullen hebben. Wel beste vriend, we kunnen wel indenken welke beperkingen of VERBANNINGEN, maar dus ook NAUWE RECHTLIJNIGE mogelijkheden de mens, als ROBOT die slechts eenrichtingswetten mag navolgen GEDEFINEERD naar AMRIKAANS DEMOCRATISCH model en een MORELE een-partij Staat, dan kunnen we alleen maar spreken over SATANS RIJK, dat Openbaringen 13 ons leert

Centraal in het spinnenweb van alle electronische informatie en onderwijs systemen van de Comouterverbindingen staat het Amerikaanse ministerie van Defensie. Waarom beste vriend, denk je, dat dat zo is (Universiteit van Twente nei 2000)

Tja, wat moeten dus we hier nu mee. Ik zie, aan het einde van alle duscussies dat Elbert nog steeds is blijven steken in het Oud Testamentische Verbond, dat helaas is afgesloten, maar door het Pauselijke Rome, na de periode van het Keizerlijke Rome, wordt toegepast om haar Staatsgezag te bevestigen en straks, als LEIDER der wereld, op te leggen aan ALLE volkeren zoals Openbaring 13 ons zo duidelijk leert. Alhoewel de Bisschop van Rome reeds ZIJN Gezag in de wereld doet gelden, omdat ALLE staatshoofden der wereld aan HEM verantwoording schuldig zijn, OMDAT de Paus nu eenmaal zegt dat HIJ de PLAATSVERVANGER van Christus op aarde is, heeft het nog geen (profetisch) moment gevonden om de BURGERWETTEN voor de wereld in te stellen.

Alhoewel dus de Ant-Christ AAN DE WATEREN der Volkeren zit speelt het een vuil spel. Nadat de laatste "TERRORIST" die wel degelijk mogelijk door haar zelf in het leven zijn geroepen, zoals de Bijbel leert, is uitgemoord, dan spreken we van het feit dat ALLE VIJANDEN van Satan de wereld uit zijn. Immers de TERRORISTEN zijn uiteindelijk die machten (zelf gecreëerd of niet) die zich TEGEN het gezag van Rome keert.

Zoals Openbaring 13 duidelijk -VOOR IEDEREN- aangeeft dat het om TWEE machten gat die met elkaar samenwerken, moet zelfs en blind kind kunnen onderscheiden, dat er in de wereld van vandaag meer aan de hand is dan "oprechte democratiesche" doelstellingen. Als Jezus leert
dat a.h.w. Zijn "DEMOCRATISCHE STELSEL" zonder geweld wordt opgericht, WAT is dan het democratische stelsel van de Wereldse machten, zoals deze in de Openbaringen wordt genoemd welke de volkeren der wereld wordyt OPGEDRONGEN.

Elbert zegt dat hij niet aan zonaanbidding doet en dat hij zich dat ook niet kan voorstellen. Nee, dat KAN IK OOK BEGRIJPEN, hij houdt vanuit zijn hart, naar ZIJN inzichten de JUISTE dag van rust.

Maar Jezus is gekomen om het ONGEHOORZAME in het hart van de Gelovige te HERSTELLEN niet te vernietigen.

Terwijl op 10 mei reeds in de vroege ochtend de eerste Duitse troepen de Grens overstaken bij Arnhem hield de Nederlandse regering de mensn voor dom, door te stellen dat ER NIETS AAN DE HAND WAS.

Jezus is anders, Hij WAARSCHUWT met LUIDE STEM Zijn Christengemeenten WAAKZAAM te zijn, hoe oprecht zij ook menen te zeijn, van zichzelf. Hij WAARSCHUWT hen door DRIE LUIDE boodschappen.
En terwijl dei LAATSTE OPROEPEN over de wereld gaan, SLAAPT de wereld en de MEESTE onder ons ook.
Niemand Elbert kan later zeggen dat hij of zij al deze dingen NIET heeft kunnen weten.

VERDUISTER en VERBLIND door de VALSE misleiding, spreken zij zichzelf moed in menenden dat Jezus (eerst) geheel Persoonlijk in een droom hen komt waarschuwen.

Gelukkig is het zo dat we voor het moment niet direct bepaalde inzichten reeds kunnen hebben. Maar we moeten ns wel voegen naar de Genade en de tijd die voor een elk van ons evengroot is. De Heilige Geest overtuigd en wij kunnen niets anders doen dan onze keuzes en inzichten op grond van onze eigen ervaringen aanpassen aan de TEGENWOORDIGE WAARHEID.

Wie de moeite nemt om het boek (een dikke pil) The Keys of This Blooed van de Jezuit professor Ma. martin door te nemen zal verbaasd lezen dat het vaticaan als Instituut en de -huidige- Paus John Paul II, de politieke kaart van vandaag m.b.t. Europa (Verenigd) alsmede de daaraan gefundamenteerde geestelijke gesteldheid, tot het nu uitvoeren van Fatima's geheimenis aangaande het Midden-Oosten (Bush 2001), zal zich niet verbazen dat, zoals Jezus meedeelt. deze wereld zich een New Babylon aan het maken is. Een Kerstaa die zich de eigengerechtigheid ter hand neemt om te ONTKENNEN dat zij occulte aspecten en fundamenten in haar zowel hedehdaagse alswel historische verleden heeft tpegeeigend als zijn die van een hemelse Verlosser, moest zich diep en diep schamen, omdat zij, in de UITERLIJKHEDEN van haar STAATS hoofd, aan de kledij ALLE aspecten en eretekenen van occulte oorsprong en vrijmetselarij met zich meedraagt.

Typisch militair: Het is rood en dan zeggen dat het groen is, maar dan de aangesprokene zeggen dat het groene rood is en dat hij of zij liegt omdat hij zei dat het rood is.
Dat is de essentie van een een ONGEESTELIJK kerk die zoals de Heiland aangeeft 3 ONREINE GEESTEN de wereld zal insturen.

VREDE! DE Natuurrampem nemen toe, de regend nemen toe, de onrust neemt toe, de onzekerheid neemt toe., hongersnoden nemen toe, oorlogen nemen toe En dan te beweren dat de Machten als de USA en het Vaticaan maar VREDE willen brengen! BELACHELIJK!!

Terwijl Jezus leert dat het einde der wereld dan aanstaande is.

Vandaar!

gegroet
Laatst gewijzigd door Boudewijn op 26 aug 2004 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 26 aug 2004 11:24

Blablablablabla... *gaap* Je grammofoon blijft weer hangen, Boudewijn.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 26 aug 2004 11:58

Blablablablabla... *gaap* Je grammofoon blijft weer hangen, Boudewijn._________________
Jhr. Optimatus
Minister van Landbouw, Natuurbeheer en Voedselvoorziening Bewindvoerend Minister van Volksgezondheid
Praeses der Christelijke Sociale Alliantie

Dat meent Optimautus aan mij te moeten melden. Optimatus is zeker een schaap in wolfsvacht, want op zijn site negint hij heel heilig met de volgende tekst:

@@De Christelijke Sociale Alliantie richt zich op alle Christenen en beschouwt de Bijbel als enig waarachtig Fundament voor haar handelen@@,

Zeker een Babylonische spraakverwarring.

[
Laatst gewijzigd door Boudewijn op 26 aug 2004 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 26 aug 2004 12:04

Ik weet niet wie jij denkt te volgen, maar ik probeer trouw te blijven aan de Bijbelse God.

Josh

Berichtdoor Josh » 26 aug 2004 20:43

Grappig dat je dat zegt Opti... want we hadden elders al geconstateerd dat jij dat niet doet, namelijk:

Herhaling

Josh

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 27 aug 2004 10:30

Omdat de discussie inmiddels op dood spoor is beland zou ik de moderator willen adviseren om een slotje op dit topic te doen.

Josh

Berichtdoor Josh » 29 aug 2004 02:34

Zoals in een ander topic ook wordt besproken:

De Kinderen van GOD houden de Geboden van GOD en hebben het geloof in Jezus en zijn daar standvastig in (Openbaring 14:12).

Dus Elbert...als jij aanzet (zoals je ook in dit topic tegen wat Boudewijn uit Gods Woord naar voren bracht) tegen de Geboden van GOD spreekt (o.a. de Sabbat) dan ben jij geen kind van GOD.

Dit onderwerp heet 'antichrist'. Als je geen kind van GOD bent, omdat je tegen de Geboden van GOD én GODS WOORD spreekt en daarmee anderen aanzet om hetzelfde te doen...

dan dien jij de antichrist!

Om nog meer inzichten te krijgen in de wegen van jou Elbert en die van je vriendjes Zareb, Optimatus ea...lijkt mij het juist zeer interessant om dit topic open te houden !

Josh :!:

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 29 aug 2004 20:45

De Chr. Sociale Alliantie is een spelletje uit de refoweb-republiek, dus kom daar nou niet mee aanwaaien, stelletje sektaurussen... :D

Christenen zijn kerkelijk, adventisten zijn niet christelijk.

Terug naar “Archief”