Moderator: Moderafo's
Whaha, wat is daar nou charmant aan? Het is toch alleen maar dom als een jongen en meisje allebei amper geld hebben om die jongen meer te laten betalen?arrebar schreef:als jongen vind ik dat ik je samen alles moet betalen maar als jongen toch een beetje meer, dat geeft een teken je toch een beetje charmant bent.
Raido schreef:Dat heurt zo
Ik betaal over het algemeen wel 'meer' maar dat doe ik om te stangen
Poesje schreef:Hehe, ik herinner me een date..![]()
Lekker gegeten samen, kwam de rekening op tafel. Ik grijp direct naar m'n tas om m'n porto te pakken. (Doe ik vanzelf wanneer er iets te betalen valt.) Hij maakt er helemaal geen werk van, en laat mij betalen.
Zo ook later op een terrasje, en in de bios.. Ik heb uiteindelijk alles betaald. Opzich maakt me dat vrij weinig uit, maar toch vond ik het van zijn kant wel 'zuinig'.. Je gaat samen weg, je eet samen iets, ect. Dan ook samen betalen..
Poesje schreef:Hehe, ik herinner me een date..![]()
Lekker gegeten samen, kwam de rekening op tafel. Ik grijp direct naar m'n tas om m'n porto te pakken. (Doe ik vanzelf wanneer er iets te betalen valt.) Hij maakt er helemaal geen werk van, en laat mij betalen.
Zo ook later op een terrasje, en in de bios.. Ik heb uiteindelijk alles betaald. Opzich maakt me dat vrij weinig uit, maar toch vond ik het van zijn kant wel 'zuinig'.. Je gaat samen weg, je eet samen iets, ect. Dan ook samen betalen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten