Moderator: Moderafo's
Waarom fluisteren als een vrouw zwanger is?
*Annet* schreef:Ik denk dat het ook wel te maken heeft met het feit hoe je je kinderen voorlicht. Wij hadden aan onze zoon (9 jaar) wel het e.e.a. verteld over hoe en waar de kinderen vandaan kwamen maar niet zo tot in detail. Tijdje terug vertelde hij dat een jongen uit zijn klas had verteld hoe de kinderen "gemaakt" werden. En dat was wel vrij gedetailleerd. Daar baalden we echt van. Heb er ook melding van gemaakt naar de juf toe. Niet om haar iets te verwijten maar dat ze toch weet waar de kinderen over spreken. Ze belde er gelijk over op en heeft het er met hem op school ook nog over gehad.
*Annet* schreef:Bij sommige echtparen kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hun aan sex doen, maar als ze zwanger is, ja dan blijkt dus toch van wel. Eerlijk gezegd heb ik toen ook (in besloten kring) een gniffel daaromtrent niet kunnen tegenhouden.
*Annet* schreef:Bij sommige echtparen kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hun aan sex doen, maar als ze zwanger is, ja dan blijkt dus toch van wel. Eerlijk gezegd heb ik toen ook (in besloten kring) een gniffel daaromtrent niet kunnen tegenhouden.
Riska schreef:Over seks kan niet genoeg gesproken worden. Ik denk dat juist door het verzwijgen en wegstoppen het een negatieve klank krijgt. Het geheimzinnig doen erover bedoel ik.
Waarom fluisteren als een vrouw zwanger is?
........
... als jij aan de dingen komt die voor de ander zeer intiem zijn, ontbreekt geheid ook de intimiteit in bed.
Ik bedoel dit: als iemand mijn Godsgeloof aantast, er de spot mee drijft, kan er later geen sprake zijn van welke intimiteit dan ook.
Seksualiteit heeft alles te maken met respect en niet alleen op lichamelijk gebied.
Harm-J schreef:Waarom baalde jij hier nu eigenlijk van?
Persoonlijk zie ik geen kwaad in het verhaal verscholen.
*Annet* schreef:Het is toch niet de bedoeling dat (mijn) kinderen op straat de sexuele voorlichting krijgen. Dat wil ik ze wel op mijn manier vertellen. Ik weet gerust wel dat er onderling over gepraat word en wil daarbij absoluut niet mijn kop in het zand steken.
rosalie83 schreef:*Annet* schreef:Het is toch niet de bedoeling dat (mijn) kinderen op straat de sexuele voorlichting krijgen. Dat wil ik ze wel op mijn manier vertellen. Ik weet gerust wel dat er onderling over gepraat word en wil daarbij absoluut niet mijn kop in het zand steken.
Maar als je kinderen het op straat horen, ben je misschien zelf te laat met vertellen!?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten