Hier geen zieken nog, maar ik denk dat wij een goede weerstand hebben

Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:Heb je ook ors? Ik giet nogal snel beetje ors ergens doorheen.. hebben ze alle mineralen etc toch binnen al gaat dat niet met bvmaar een zelf gemaakt ijsje met daarin oa ors?
Duschka schreef:
Ik heb 't niet in huis, maar het zou toch niet gaan.
Ik mag momenteel niet bij haar hoofd in de buurt komen en bv drinkt ze uitsluitend live en ijsje wil ze momenteel maar één specifiek soort (en dat komt toevallig uit de winkel). En ook voor 't ijsje moet ik wel ff praten voor ze 't neemt, terwijl ijsjes uit de winkel hier een zeldzaamheid zijn, die hoogst gewaardeerd wordt.
Vanmiddag nog een paar maal de borst aangeboden, maar ze drinkt maar twee slokjes ofzo en blijft dan gewoon lekker liggen plakken.
Ik kijk 't ff aan, maar ga morgen met haar naar de HA, tenzij ze nu ineens meer gaat drinken. Ik wil toch wel dat ze weer gaat plassen (soort van bewijs dat haar nieren 't nog doen ofzo) en bovendien loopt de koorts ook weer behoorlijk op, dus denk dat we er nog niet zijn.
Chaya schreef:Wat vreemd dat ze haar geen infuus hebben gegeven.
Ik had ook een uitgedroogd kindje, maar met een infuus kwam hij weer snel bovenop.
Sterkte en beterschap!
meribel schreef:Naar Duschka!!
Mocht je wel bij haar blijven/slapen?
Hoe heb je het gedaan met de baby?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten