liefie schreef:Nee ik heb geen 1 keer echt stil gestaan maar de ene keer val ik meer af per week dan de andere keer vorige week was ik ineens 2.2kg kwijt

en deze week ben ik 800 gram afgevallen (ben wel net ongesteld en vaak hou je dan meer vocht vast)
Ik heb ook echt niet het idee dat ik aan het diëten ben heb nog geen 1 keer echt '''honger'''gehad vandaag mag ik dit allemaal eten.
Ontbijt:
250 gram yoghurt
150 gram aardbeien
tussendoor
2 craqottes
20 gram 20+kaas
lunch
1 tartaartje
200 gram gebakken aardappels
200 gram rauwe wortels
(vlees en aardappels in olijfolie gebakken)
tussendoor (ga ik nu eten)
1 kiwi
1 appel
avondeten
4 meergranen boterhammen
dun besmeren met halvarine
20 gram rauwe ham
20 gram filet
Dan zit ik rond de 1200 calorieen vanavond heb ik een verjaardag dan neem ik misschien nog maximaal 4 hapjes (als het niet te vet is)
Wat eet jij op een dag ongeveer?
Niet veel.
's morgens:
2 bruine boterhammen met halvarine
1 met kaas en de ander met kipfilet
's middags,
eigenlijk het zelfde, soms wissel ik af met appelstroop, of ik neem 250 cc mag. yoghurt met wat muesli. Of ik neem een cracker met een boterham.
's avonds,
doe ik mee met de warme maaltijd, maar let er wel op dat als ik nieuw vlees braad het apart in een pannetje gaat ivm het vet. maar veel eten we hier niet. 5 aardapels van gemiddelde maat met z'n 6 sen, dus een klein beetje.
Als tussendoortje:
plak ontbijtkoek
appel, of sinaasappel, kiwi, voldoren biscuit. Niet iedere dag hetzelfde ik kijk naar wat ik gegeten met met de maaltijd.
Ik beweeg genoeg, hier op de boerderij altijd wel wat te doen, maar fiets elke dag 20 km op de hometrainer, vandaag 15 en ben om 19,00 nog ff naar de brievenbus gefietst, en er een rondje van gemaakt, was totaal 5.01, dus zit ik weer netjes op de 20 km.
Ik maak er geen gestress van. Als ik niet kan fiets ik er 10 of 5, zaterdag meosten we weg en ik moest nog een hoop doen voor die tijd. ok, dan fiets ik niet. dus hou het op ongeveer 100 per wk.