Fijn dat het goed ging Saskia!
Jacootje, Frederiek heeft een keer buikgriep gehad, toen heb ik haar ledikantje of een matras naast mijn bed gezet (weet even niet meer wat het was), hydrofielen onder haar hoofd, en elke keer als ze begon te kokhalzen werd ik wakker, snel haar op haar zij draaien, en na het overgeven de hydrofielen vervangen. Zo de hele nacht door. Op een gegeven moment draaide ze zelf al op haar zij, gaf over, draaide terug en sliep verder. Zo sneu he, die kleintjes die over moeten geven

Evelien, het gaat echt supergoed! Hij slaapt voor het eerst in 10,5 maanden door van 7 tot 7. ik weet niet wat me overkomt. Zijn oor is helemaal over, voor zover ik kan zien. Hij is weer vrolijk, slaapt ook overdag weer goed. We houden nu ook wel een redelijk strak ritme aan, dus wat zou écht heeft geholpen weet ik niet, maar dat ritme houden we mooi zo, het is voor hem blijkbaar erg prettig.
Hier is school ook weer begonnen. Jurian kon wel wennen aan het uitslapen 's morgens, die moest ik echt wakker maken, Frederiek is altijd om 7 uur wakker, dus nu ook, stuiter stuier, want 'ik mag lekker weer naar juf N! Jippie!' (lekker, als je zelf net wakker bent

) Wel mooi om te zien hoe graag ze gaat.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...