Refowebkids deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 9

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 feb 2010 20:51

gefeliciteerd jantine! leuk weer wat van je te lezen..

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 03 feb 2010 21:10

Wat leuk Jantine om weer iets van jullie te horen!!!
Wat zal dat een opluchting voor jullie geweest zijn dat er eindelijk boven water kwam dat Hessel een allergie heeft.
Nu kun je er op in spelen.
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie oudste!
Hoe oud is Hessel nu?
Enne, nu vaker hier komen hoor :mrgreen:

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 03 feb 2010 22:59

hier even een heel kort berichtje van ons. Nathan is gister opgenomen in zh, hij heeft RS virus. hij was al een week verkouden en zondag zag ik hem achteruitgaan en hij dronk minder en plastte minder. kvertrouwde het niet helemaal en toch maar naar ha gegaan die me doorstuurde. ze hebben hem gelijk in het zh gehouden.
op moment mag het wel iets beter gaan. We weten nog niet wanneer hij naar huis mag, maar we hopen en bidden snel. vannacht slaapt Henk daar zodat ik een beetje bij kan slapen (als dat lukt, kmis Nathan nu al).
Matthew begrijpt van de hele situatie niets meer. Mama en Nathan weg en bij opa en oma slapen. vanavond kwam hij weer thuis en liep in hele huis te roepen Mama, Nana (=Nathan). gelukkig heeft henk aankomende 2 dagen vrij zodat we om beurt thuis/zh kunnen zijn.

kzit nu lekker even beetje bij te komen van afgelopen dagen er komt zoveel opeens op je af. :roll: :roll:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 03 feb 2010 23:47

Hé Kamille, wat naar allemaal! Heel veel beterschap voor Nathan, en sterkte voor jullie. Het valt niet mee als je de zorg voor je kleintje uit handen moet geven!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 04 feb 2010 09:02

Het wat naar Kamille, hopelijk knapt Nathan snel op. RS is een vervelend virus.

Jantine, gefeliciteerd met je oudste! Jullie dus ook een heftige tijd achter de rug, fijn dat er iig wat uitgekomen is bij Hessel, alleen jammer dat het zo'n tijd geduurtd heeft.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 04 feb 2010 09:33

Oei Kamille :x wat zielig voor de kleine man :(
Spannend allemaal hoor voor jullie!
Heel veel sterkte ermee.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 04 feb 2010 11:12

@ Kamille, sterkte en probeer wel om je rust te denken.

Leuk je weer online te zien Jantine en gefeliciteerd met je oudste.

Allemaal nog bedankt voor de felicitaties voor Caroline, ze is gister voor het eerst op school wezen kijken en dat ging helemaal goed. We hadden ook niet anders verwacht. Ze kwam heel enthousiast naar het hek rennen en toen viel ze languit. (doordat een moeder zo slim was om ineens het plein op te lopen ](*,) waardoor de kinderen voor haar opeens stil stonden). Ze zit bij haar broer Danny in de klas want het is maar een kleine school. Ze zijn dikker vrienden dus het zal wel goed gaan. Maandag gaat ze "voor het echie" Ze slaapt nog bijna elke middag dus ik ben benieuwd hoe het gaat. Als ze moe is gaat ze lekker naar bed en anders gaat ze naar school.

Gisteravond zijn we wezen zwemmen in Port Zelande, lekker als je daar zo dichtbij woont, net of we even met vakantie waren. Voorheen gingen we daarheen op vakantie, nu gaan we ff voor een avondje.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 04 feb 2010 11:24

Hè, wat naar Kamille. Sterkte ermee!
Jantine, gefeliciteerd met je oudste! Een fijne dag.

Hier de uitnodiging die we versturen voor de verjaardag van Joëlle:
Afbeelding

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 04 feb 2010 11:31

we zijn er uit dat we toch geen lodger gaan doen, maar voor een degelijk draagsysteem, daar hebben we dan ook langer wat aan.
nu nog uit zoeken welke. want die laura heeft bijvoorbeeld zijn hier niet makkelijk te krijgen.
ja via internetwinkels, maar daar ben ik nooit zo'n fan van.

@kamille, sterkte hoor! echt zielig voor zown kleintje he als je dat ziet en je alles er aan doet maar je niet over kan nemen. Hannah is al meer als een week verkouden, en hebben nu zo'n beetje alles gedaan, neus gespoeld met zoutoplossing, ui naast haar bed, met een peertje haar neus leeggezogen, luuf gesmeerd, gestoomd in de badkamer, vaker in badje gedaan, en ze is er nog niet van af :(
iemand nog tips?

@ lidia, leuke uitnodiging!! gaat snel he het 1e jaar!
Afbeelding

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 04 feb 2010 11:56

Jeepeecee: wat sneu voor de arme Hannah!!
Maar het is natuurlijk wel zo dat de dingen die jij opnoemt die jullie allemaal al gedaan hebben voor de verkoudheid niet genezend werken, het is alleen ter verlichting :wink:
Denk dat het gewoon vanzelf over zal gaan, maar het is altijd fijn om voor verlichting te zorgen :wink:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 04 feb 2010 12:08

Leuke uitnodiging, lidia!

Kamille: Wat naar! Sterkte en veel beterschap!
Afbeelding

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 04 feb 2010 12:08

jeepeecee schreef:Hannah is al meer als een week verkouden, en hebben nu zo'n beetje alles gedaan, neus gespoeld met zoutoplossing, ui naast haar bed, met een peertje haar neus leeggezogen, luuf gesmeerd, gestoomd in de badkamer, vaker in badje gedaan, en ze is er nog niet van af :( iemand nog tips?

door het consultatiebureau werd aangeraden om bijvoorbeeld 's-nachts met "echte" neusspray te sprayen, zodat de slijmvliezen kunnen herstellen. Dit mag overigens maar 6 keer op een dag en niet langer dan een week. Bij ons heeft het geholpen.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 feb 2010 13:11

@kamille, wat naar zeg, beterschap voor Nathan!
@lidia Wat een leuke uitnodiging van Joelle! En gefeliciteerd alvast
@Annet, fijn dat Caroline het leuk vond op school. Je hebt groot gelijk hoor dat je haar lekker laat slapen 's middags als ze moe is. Tot ze 5 is is ze toch nog niet verplicht, 4 vind ik ook nog best jong, van die hele dagen naar school.

Jurian is lekker uit zijn doen. Hij is al 3 x flink driftig geworden vandaag. Hij zat continu aan mijn schoonmoeders bloemen, ik pakte hem er weg, en toen ging hij toch gillen en mepte me zo met twee handen in mijn gezicht. Zou dat peuterpuberen nu al komen? :-k (Ik schijn een vreselijke peuterpuber geweest te zijn, dus hou mijn hart vast ;) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 04 feb 2010 13:34

MissF schreef:Jurian is lekker uit zijn doen. Hij is al 3 x flink driftig geworden vandaag. Hij zat continu aan mijn schoonmoeders bloemen, ik pakte hem er weg, en toen ging hij toch gillen en mepte me zo met twee handen in mijn gezicht. Zou dat peuterpuberen nu al komen? :-k (Ik schijn een vreselijke peuterpuber geweest te zijn, dus hou mijn hart vast ;) )

Succes alvast ;) Michael is ook een enorme driftkop die graag z'n mama mag slaan.... :roll:
Leuk uitnodiging, Lidia! Veel plezier alvast ;)
Die arme Hannah, helaas heb ik geen tips maar ik hoop dat ze snel weer helemaal de oude is!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 04 feb 2010 14:04

Vervelend, al die zieke kindjes..

Leuke uitnodiging, Lidia. :)

Terug naar “Archief”