Bolle Henk schreef:Ik bien een Zeeuw! En nog wel eentje uit de Piratenstad Vlissingen. Het kan niet fouter.
KLOPT, al hoewel, je zit wel onder de grote rivieren en ieder mens weet dat de gezelligheid bij de rivieren ophoud.
Moderator: Moderafo's
Zareb schreef:trijntjejohanna schreef: omdat we graag willen weten waar mensen die hier p het forum komen vandaan komen...
Zo maar een vraag:
Heb je al een idee hoeveel mensen er van buiten Nederland komen?
Gershwin schreef:wat mij opeens opvalt, is de gigantische off-topicheid van dit topic. Waarom staat dit eigenlijk onder Religie-algemeen?![]()
![]()
trijntjejohanna schreef:wieb83zd schreef:Sinds wanneer staat deze poll eigenlijk bij religie algemeen?
!
sinds een tijdje, omdat we graag willen weten waar mensen die hier p het forum komen vandaan komen... de poll stond eerst in slowchat maar aangezien daar niet iedereen komt, verplaatsen we hem zo af en toe!!
Pivo schreef:saartje schreef:het lijkt me toch wel duidelijk wat de mooiste provincie is gezien het aantal stemmen.....
meestal is de provincie waar de meeste mensen wonen niet de mooiste hoor! alleen maar huizen daar! vind je dat mooi?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten