Napoleon schreef:Markie schreef:En Napoleon..Jij zou het dus minder erg vinden dat als je erachter kwam dat één van je ouders een relatie blijkt te hebben met iemand van dezelfde sekse, dan dat je erachter kwam dat een van hun belasting ontdook?
je moet er gewoon niet te diep over nadenken markie, dan klopt alles.
stel dat een van mijn ouders een relatie zou blijken te hebben met iemand van hetzelfde geslacht zou ik dat vreselijk vinden, net zoals ik het vreselijk zou vinden als een van mijn ouders een relatie zou hebben met iemand van hetzelfde geslacht. maar daar ging het hier helemaal niet om, het
ging hier niet over vreemdgaan ofzo, wat er volgens jou dan weer bij blijkt te horen?
Ne, daar ging het ook niet over, maar Zareb haalt het net zelf al aan, dat wanneer iemand getrouwd is, en er later achterkomt gevoelens te hebben voor mensen van hetzelfde geslacht.
Dat vind ik ook zo krom, want je houdt toch van degene met wie je getrouwd bent?Je kan evengoed gevoelens krijgen voor iemand anders van het andere geslacht maar daar geef je dan toch ook niet aan toe?Je bent immers getrouwd.
En wat je bedoeld met dat je er niet te diep over na moet denken, omdat dat wel alles klopt ben ik het totaal niet mee eens.Alle dingen die niet kloppen moet je dus maar niet te diep over nadenken?Je moet dus maar recht praten wat krom is?
Zareb schreef:NEE, ik weet wel wat de Bijbel zegt over praktiserende hetero's die zonodig met iemand van het zelfde geslacht tussen de lakens kruipen.
Dat is dus gewoon wat ik bedoel, want het gaat om mensen die seks hebben met anderen van hetzelfde geslacht.
Als ik daar puur vanuit menselijke verhoudingen naar kijk heb ik daar geen problemen mee. Maar als ik vanuit de Bijbelse principes kijk dan heb ik daar toch wel vragen bij.
Maar ja, je zal maar getrouwd zijn en kinderen hebben, en er dan achter komen dat je homo bent. Kun je die kinderen maar niet even wegdoen.
Kijk, dat is wat ik net al bedoelde in mijn antwoord op Napoleon.
Je bent toch getrouwd?Je kan evengoed gevoelens krijgen voor iemand van het andere geslacht natuurlijk, maar daar geef je toch ook niet aan toe?Of is het zo dat homo's niet monogaam kúnnen zijn?
In refokring zijn er trouwens ook geen praktiserende homoseksuele dominee's.
Er zullen wel zulke dominees zijn, maar dat zijn er meer van het type die je van de regen in de drup helpen.Wolven in schaapskleren die hun volgelingen met zachte hand naar het verderf leiden.
Of dacht je dat dat zomaar samenging, praktiserend homo en het geloof prediken?
Ja dus iemand die in de financiele problemen zit mag wel de belasting ontduiken maar twee jongens die heel erg veel van elkaar houden en daarmee in de problemen komen mogen hun liefde niet lichamelijk uiten.
Ik heb nergens verteld dat je wél belasting mag ontduiken, maar dit was ff een voorbeeld, zoals Napoleon dat ook gaf.
Die 2 jongens mogen zéker hun liefde niet lichamelijk uiten.
Daar is niks toevallig aan want dat gebeurd al jaren. En niet alleen vanuit dit forum.
Wat is een echte deskundige?
Ik weet vanaf m'n 15de dat ik homo ben. Ken de verschillende vormen van hulpverlening van binnen en van buiten. Ben, jaren actief geweest binnen CHJC, meegewerkt aan verschillende Buddy-projecten. Enz.
Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat ik meer deskundig ben dan een maatschappelijk werkster bij Eleos die net van de opleiding afkomt.
En verder sluit ik mij aan bij wat Dingo schreef
.
Dat kan ik van hieruit niet goed beoordelen.Zoals je het in voorgaande post schreef kreeg ik de indruk dat het dít forum betrof.Vind het een beetje naíf om al je gevoelens uit te storten bij iemand die net een maand op een forum komt en die je dus totaal nog niet goed kunt kennen.
[edit]Ik zie nu trouwens dat je gezegd hebt dat het wél mensen van dit forum betreft, maar die mensen zullen dus ook lezen wat ik gepost hebt, en ik wil ze bij deze dus nogmaals zeggen niet teveel te vertellen aan mensen die je alleen maar van een forum kent, en dan ook nog maar heel kort.Het beste is om professionele hulp te zoeken, om te voorkomen dat je van de regen in de drup komt[/edit]