Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:Tip: Ga niet collecteren tijdens een wedstrijd![]()
Waar de meest sociale mensch ineens veranderd in een briesend dier dat je toch met de collectebus rond durft te gaan: 'Ik zit voetballen te kijken!
'
Okeeej toegegeven, het was wellicht niet zo'n handig tijdstip maar waarom doe je dan toch de deur open? Tja, het had natuurlijk ook Gaston kunnen wezen met de postcodestraatprijs
mohamed schreef:Collecteren op tijden dat je mensen moet storen lijkt me niet handig.
mohamed schreef:Collecteren op tijden dat je mensen moet storen lijkt me niet handig.
Jvslooten schreef:Natuurlijk wel.. Collecteren moet je standaard onder etenstijd doen, grootste kans dat er iemand thuis is.
Jvslooten schreef:Ieder voordeel heb z'n nadeel natuurlijk.. (Om Cruiff maar 's een keer verkeerd te citeren)
Jvslooten schreef:Ieder voordeel heb z'n nadeel natuurlijk.. (Om Cruiff maar 's een keer verkeerd te citeren)
De preek komt traditioneel na de offerdienst, dus dat zit wel snor dan dus.mohamed schreef:En verkeerd te spellen.![]()
Nee maar als je onder eten komt dan krijg je niks natuurlijk, ja een deur in je gezicht of een preek.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 19 gasten