Jannoek, M slaapt ook nog niet door hoor, je bent dus niet de enige. Ik denk dat wij zo aan de 8 voedingen per dag zitten, als ik een heel rustig thuis-dagje heb, misschien eens wat minder. Maar dat ie s nachts nog komt betekent niet dat je niet genoeg hebt!
Qua productie: venkelthee (laat ik hier staan ivm overproductie- wat nu wel goed gaat gelukkig), bv thee. En er is vast nog meer, ik weet het niet precies, ik heb eerder het tegenovergestelde probleem. Op borstvoeding.com vind je vast wel goede tips als je er iets mee wilt.
Schipje, fijn dat F het beter doet nu je melk uit je eten/drinken laat. Wel jammer van die kroket zeg. Is L de drinktechniek nog niet kwijt dan? Ik dacht dat ze dat heel gauw verleerden.
Buiten de voedingen om hebben wij trouwens wel een prettig ritme, ze slaapt vanaf half acht oid gewoon lekker, wil vaak wat drinken als we naar bed gaan (hoewel ik vermoed dat dat komt omdat ze wakker wordt van ons en niet zozeer omdat ze honger heeft) en dan s nachts rond 3-4 uur nog een voeding. Ik heb dus wel s avonds aardig de handen vrij gelukkig.
Maar die nachtvoedingen zijn absoluut vermoeiend, ik zou er ook wel graag vanaf zijn. Ze schijnen trouwens wel heel goed te zijn voor je productie.