Voor ik het vergeet te zeggen ik ben echt helemaal overweldigd door de kaarten, wat een mooie gedichten, lieve woorden en steun! Bedankt iedereen!!
Memmem schreef:Nita, wat naar dat het met je man niet zo lekker gaat. Heeft hij absences of valt hij ook wel helemaal weg?
Veel sterkte voor jullie maandag en wanneer je de uitslagen krijgt
Hij heeft aanvallen dat hij af en toe helemaal weg valt, maar over het algemeen absences. Maar het lijkt alsof de medicijnen aanslaan, want hij zegt dat het rustiger aanvoelt in zijn hoofd. Gister was hij jarig, en er was familie, maar hij heeft geen 1 keer een abcense gehad, dus dat is een opsteker

.
Bedankt voor jullie meeleven, het is inderdaad spannend morgen, ik ben echt zo zenuwachtig. Ik zal jullie op de hoogte houden
@lotte62
In januari dit jaar wist ik dat ik dit had, in maart kreeg ik een biopsie om te zien of het goed of kwaadaardig was, en uit wat voor weefsel/bot het bestond.
In juni ben ik geopereerd. Bij mij was de tumor verticaal in mijn bovenbeen. Omdat hij en zo lang en best breed was stond bij mij mijn bot op breken. Dus mocht niet meer springen, maar ook geen zware dingen meer tillen. Als het dan zou breken, zou ik gelijk geholpen moeten worden. In eerste instantie zou er een pin in mijn been komen. Maar tijdens de operatie zagen ze dat ze beter voor een andere oplossing konden gaan. Een luikje in mijn bot, via dat luikje is het helemaal schoon gemaakt (niet opgevuld!). Luikje weer dicht.
Voordeel van die pin is dat ik na 3 weken weer kon lopen
Nadeel is dat als je magerder wordt, dat je de pen dan zou kunnen gaan voelen (vooral als je ouder wordt)
Het luikje is dan een betere oplossing maar, het herstel duurt veel langer, zo mocht ik mijn knie niet buigen tot het luikje helemaal dicht was. Na 9 weken mocht ik mijn been buigen. Toen kreeg ik gelijk fysio aan huis. Eerst twee krukken, en ik mocht er na 3 maanden pas echt volledig op staan.
Ik heb nog steeds fysio, omdat alles zo slap is geworden na zo`n tijd. Opzich gaat dat wel heel goed. (voor dit ziektebeeld kan je een chronische indicatie aanvragen via de fysio, dan krijg je het namelijk helemaal vergoed)
Het is nu puur dat ik niet goed herstel lichamelijk. Maar mijn been gaat steeds beter. Ik kan weer fietsen. Rennen kan niet dat is nog te gevoelig. En lopen lukt ongeveer een kwartier en dan krijg ik pijn. Maar dat is puur omdat de spieren te slap zijn. Dat is gewoon oefening.
Ben benieuwd naar jouw verhaal, ik denk de anderen ook wel. Misschien dat je het met ons wil delen? Als je nog vragen heb schroom niet! Veel sterkte