Wauw! Bloempie wat 'n gave doopjurk! Hij 's wel erg lang of lijkt dat zo? Niet dat ik 't lelijk vind hoor Vind het juist super gaaf! Mooi kids heb je trouwens!
Laatst gewijzigd door meissie88 op 10 jun 2009 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuke foto`s Bloempie! Wat begint Thomas de veranderen, leuk stel kinders heb je hoor! Is Sarah een beetje lief voor je? Thomas was toch ook heel donker eerst? Wie weet wordt Sarah ook nog blonder.
Caroline heeft eczeem maar mag nog geen hormoonzalf omdat ze nog te jong is, thomas is toch jonger? Ik smeerde met Lanettecreme maar die hielp niet, nu heeft ze wat anders dat helpt een beetje. Of ben ik te ongeduldig? Madam moet volgende week op de "schoolfoto" dus ik wil wel dat ze een gaaf bekkie heeft.
Mijn zusje heeft vanaf dat ze een paar dagen oud is echt giga veel eczeem. Ze heeft al heel snel hormoonzalf gekregen en op een duur teerzalf (dat is echt troep) Alle 2 hielp het wel nadeel van hormoon zalf dat ze erg lange haren op der armen kreeg en teerzalf krijg je nergens meer uit. Wat bij mijn zusje goed hielp was lichaam insmeren met zeewater (kan wel erg prikken)
Mijn zusje kreeg er lange zwarte haren van op haar armen en een heel dun vel. Maar ja soms moet je keuzes maken ze lag vaak te gillen van de jeuk en soms moesten we washandjes rond haar handen binden omdat ze zich zelf helemaal kapot krabte.
Gelukkig is ze er een eind overheen gegroeid maar van sommige dingen eten (pinda's b.v.) komt het weer terug.