Het was voor ons ook een eye-opener, vooral omdat het ook weer een reden is om dingen te 'bepraten' en duidelijk te maken.
Al zaten wij aardig op 1 lijn, dus dat was wel grappig

Moderator: Moderafo's
Maaike schreef:Kwebbel, je hoort mij niet zeggen dat je de pil niet mag gebruiken hoor. Maar ik vind het een beetje te ver gaan om te zeggen dat je de pil gebruikt, en daarbij God laat beslissen over een zwangerschap.
kwebbel schreef:@PPM, Maaike, en nog wat anderen: ik ga hier niet meer inhoudelijk op in omdat het dan wel erg offtopic wordt, maar ik wil het meer ff soort van "afsluiten".
Kan mij niets boeien dat jullie commentaar hebben over hoe ik MIJN leven zou moeten indelen en hoe ik hoor te denken en hoe WIJ ons leven indelen. Ik vind het nogal wat om commentaar te leveren op iemand die jullie niet kennen en TOCH oordelen over dat ik geen kinderen "wil", of dat het toch kan, kinderen met 1 slaapkamer en dat het dus een kwestie is van "willen" of niet. Ik weet waarom ik NU de pil slik, en ik weet waarom ik bepaalde dingen doe. Laat het heel duidelijk zijn: dat jullie geen flauw idee hebben hoe ik ben, waarom ik bepaalde acties uitvoer. Dit topic raakt mij enorm hoe er op mij gereageerd wordt, ik heb het idee dat ik mij moet verantwoorden tegenover bepaalde mensen (ik weet het *zucht* niemand heeft dat gezegd!) maar de manier waarop er gereageerd wordt op mijn antwooorden heb ik dat toch echt het gevoel. Ik ga dan ook niet meer reageren op antwoorden die er nu nog komen van het hoe of wat e.d.
Ik heb je hier een PBtje over gestuurd want hier voel ik mij helemaal aangevallen en niet op mijn gemak met deze reactie. Jij kan niet oordelen of ik wil ja of nee. Ik ga door een moeilijke periode nu en het is voor ons nu niet verstandig om kinderen te krijgen, om diverse redenen. Hier laat ik het bij.AikonGirl schreef:Kan zeker. Wij hadden toen m'n dochter werd geboren ook maar 1 slaapkamer.
En die slaapkamer was net zo groot als ons bed.![]()
Dus ja, het is dus niet een kwestie van niet kunnen, maar van niet willen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten