Miskraam...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 04 nov 2008 19:29

Fijn dat het al beter gaat pol.
AfbeeldingAfbeelding

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 04 nov 2008 19:47

Lees het nu pas. Maar ontzettend veel sterkte pol! vreselijk om zo je kind te moeten missen.

Jammer dat je schoonfam zo doet.
Hoe komt dat, dat de schoonfam jullie negeert? Accepteren ze jullie niet? Is dit altijd al geweest of vooral de laatste tijd.

Snap wel dat het een keer stopt. Het kan niet altijd van 1 kant blijven komen.
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 04 nov 2008 22:06

mirjan22 schreef:Lees het nu pas. Maar ontzettend veel sterkte pol! vreselijk om zo je kind te moeten missen.

Jammer dat je schoonfam zo doet.
Hoe komt dat, dat de schoonfam jullie negeert? Accepteren ze jullie niet? Is dit altijd al geweest of vooral de laatste tijd.

Snap wel dat het een keer stopt. Het kan niet altijd van 1 kant blijven komen.

Weet niet wat de reden is, de familie is een beetje uit elkaar gegroeid en dat merk je natuurlijk steeds beter want het gaat steeds verder. Maar goed, nu gaat het weer en we krijgen van allerlei andere kanten fijne reakties.

Koeitje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Koeitje » 05 nov 2008 09:19

Ten eerste wil ik jullie allemaal veel sterkte wensen, vooral nu de 'gezellige familiedagen' weer voor de deur staan.

*knip, want deze vraag is al gelijk beantwoord!*
Laatst gewijzigd door Koeitje op 05 nov 2008 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 05 nov 2008 09:48

De eerste gedachte die meteen bij mij opkomt, is dat ze nog veel verdriet heeft over het verlies van haar zoontje. Dat is natuurlijk ook wel begrijpelijk, want het is niet niks.

Toch moet je, hoe moeilijk het voor beide partijen misschien is, zeggen dat jij haar alle steun wil geven die ze nodig heeft, maar de foto's liever niet wilt zien.

Aan de andere kant.....wij hebben ook foto's gemaakt van onze zoon die met 23 weken is geboren. En tja, misschien omdat ik zijn moeder ben, maar ze zijn ontzettend mooi. Gewoon een heel compleet, mooi en gaaf mensje! (Er is echt niets engs aan!)

Ik wens je veel sterkte om dit tegen je schoonzusje te zeggen.....

Koeitje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Koeitje » 05 nov 2008 10:18

Dank je wel voor je antwoord. Ook goed dat je zegt dat de foto's niet eng zijn, daar was ik wel een beetje bang van.
Zo heb ik eens ongevraagd bevallingfoto's en zeer onverwacht een babytje van 8 wk onder ogen gekregen en vond dat toch best raar. Wel erg mooi dat het al echt een mensje begon te worden, maar als het zo onverwachts komt dan is het niet fijn. Maar ik denk dat ik het nu wel 'durf' om het zo maar te zeggen. Bedankt!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 05 nov 2008 10:57

zelf persoonlijk kan ik het wel begrijpen koeitje.... ze heeft het kleintje al gevoelt, ed.... Voor mij zoudat dan ook helemaal zijn als mijn kindje!ik zou hem of haar dan ook niet in het ziekehnuis laten, snap je wa tikbedoel?

pol... nog veel sterkte....

de anderen ook hoor!! hug

Koeitje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Koeitje » 05 nov 2008 11:09

Daarom wilde ik het hier ook even 'polsen', om haar beter te kunnen begrijpen hierin. Ze was al best ver in de zwangerschap en ik vond het ook ontzettend erg voor hen. Maar ik wist niet goed hoe ik hiermee om moest gaan (de foto's). Ergens vind ik dat iets intiems, iets van hun twee ofzo. Maar ik heb haar niets van deze 'innerlijke strubbeling' laten merken, gelukkig. Ben wel blij met jullie reacties, ik kan er echt wat mee.
Maar bij deze is mijn vraag wel gelijk beantwoord, dus haal ik hem ook weer weg.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 16 nov 2008 19:06

Weten jullie of je 3 weken na een miskraam weer ongesteld kan worden? Het is nu 3 weken geleden en ik heb tot vor.wk zondag gevloeid, allemaal een beetje hoor en nu begint het weer. Kan dit ongesteld zijn of is dit iets anders?

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 16 nov 2008 19:21

Mijn gevoel zegt dat het vrij snel is, maar ik heb er geen verstand van. Bij mij was het er zes weken er na pas weer.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 16 nov 2008 19:26

Bumba schreef:Mijn gevoel zegt dat het vrij snel is, maar ik heb er geen verstand van. Bij mij was het er zes weken er na pas weer.

Dat lijkt mij ergens ook maar 1 week niks en dan weer beginnen, klopt volgens mijn gevoel ook niet erg.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 16 nov 2008 19:29

ik had na een zwangerschap ook wel eens dat ik dacht dat het vloeien over was en begon het weer. Maar hoe het met een miskraam is, weet ik niet.
ja, dat is mijn mening dan he.....

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 16 nov 2008 19:41

Weet ik ook niet. De vk zei dat het met 14 dagen over moest zijn. Nou ja het was over, (natuurlijk heel die 14 dagen uitgezongen), maar nu is het een dag of 5 over en het is een heel klein bietje, maar toch....
vind het zelf nou niet zo leuk eigenlijk.
Maar als ik het verhaal van Annet lees, in principe is een miskraam een mini-bevalling, dus misschien valt het wel mee.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 nov 2008 20:06

Als je er verder geen buikpijn bij heb Pol hoef je je geen zorgen te maken,(of je moet zelf je bedenkingen hebben) bij mij was het ook allemaal ontregeld ook soms zomaar ineens een dag een beetje bloedverlies, of dan weer om de week en dan weer 8 weken niks.
Kan ook zijn dat je een eisprong heb gehad en daardoor wat bloedverlies.
Deze informatie kreeg ik toen van het ziekenhuis.
Laatst gewijzigd door liefje op 16 nov 2008 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 16 nov 2008 20:16

liefje schreef:Als je er verder geen buikpijn bij heb Pol hoef je je geen zorgen te maken, bij mij was het ook allemaal onregeld ook soms zomaar ineens een dag een beetje bloedverlies, of dan weer om de week en dan weer 8 weken niks.
Kan ook zijn dat je een eisprong heb gehad en daardoor wat bloedverlies.
Deze informatie kreeg ik toen van het ziekenhuis.

Nou, dan wacht ik het maar een weekje af, maar je snapt wel dat ik het verschrikkelijk eng vind allemaal. Dacht er van af te zijn en weer een bladzij omgeslagen te hebben, krijg ik het weer. En het is echt niet heftig hoor, maar ik hoop toch dat de menstruatie spoedig weer regelmatig wordt, want dit is ook maar een benauwd gezanik. En na die miskraam ben je effe het vertrouwen in je eigen lijf kwijt.

Terug naar “Archief”