jamillah schreef:Galateia, ik zit met kippevel en tranen in mn ogen je verhaal te lezen. Weer. Wat weet je dingen toch ontzettend goed, mooi en duidelijk te verwoorden. Zo, dat wilde ik je toch even zeggen..
absoluut!!
Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:Spannend...vandaag tekent Michaels bio-moeder hopelijk een document waarin ze afstand doet van Michael...nu maar hopen en bidden dat ze tekent!
tante-tortel schreef:LauraC schreef:Spannend...vandaag tekent Michaels bio-moeder hopelijk een document waarin ze afstand doet van Michael...nu maar hopen en bidden dat ze tekent!
Ik zou daar dus nooit om kunnen biddenKun jij je voorstellen dat je van zo een lief ventje (want dat is het zo te zien) vrijwillig afstand kunt doen? Denk je dan niet aan het enorme leed wat erachte moet zitten?
Het klinkt misschien hard, ik gun jullie oprecht kinderen, maar bij zoiets gaat mijn hart uit naar de moeder/vader die het kind om één of andere reden dus niet kunnen opvoeden...
LauraC schreef:tante-tortel schreef:LauraC schreef:Spannend...vandaag tekent Michaels bio-moeder hopelijk een document waarin ze afstand doet van Michael...nu maar hopen en bidden dat ze tekent!
Ik zou daar dus nooit om kunnen biddenKun jij je voorstellen dat je van zo een lief ventje (want dat is het zo te zien) vrijwillig afstand kunt doen? Denk je dan niet aan het enorme leed wat erachte moet zitten?
Het klinkt misschien hard, ik gun jullie oprecht kinderen, maar bij zoiets gaat mijn hart uit naar de moeder/vader die het kind om één of andere reden dus niet kunnen opvoeden...
Nou, het spijt me je te moeten mededelen dat ze met alle graagte heeft getekend! TT, ik wil verder niet mijn zoons priveleven blootgeven, maar laat ik even zeggen dat ze hem meer dan vrijwillig heeft afgestaan. Zij stond met 28 weken nog op de stoep van de abortuskliniek en is 10 minuten na de geboorte het ziekenhuis uitgewandeld. Niemand heeft haar ooit verteld dat ze haar kind niet mag...ze wil hem gewoon niet!
Ik denk ook niet dat jij ons oprecht kinderen gunt, dat is me nu wel duidelijk, dus je kunt nu ook wel stoppen met de schijn ophouden. En het interesseert me toevallig helemaal niets wat jij ervan denkt. Lekker volwassen he!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten