Moderator: Moderafo's
Alphonsus schreef:jamillah schreef:Hm, heeft niets met buik/darmklachten te maken maar ik ging met mn rug naar de dokter omdat ik al drie weken last had. Had ik een vreemde, nooit gezien, moet ik meteen in mn bh en onderbroek gaan staan.. Pfff, ik zat verstijfd op de rand van die stoel en hij maar meppen met zn hamer![]()
Bent u wat gespannen? Ehmmmm nee hoor
Vreemd, want op het strand loopt menigeen gewoon in bikini en niemand heeft er last van dat daar ook mannen rond lopen.
Ze weten soms niet hoe kleine bikini ze moeten aandoen om optevallen??
Alphonsus schreef:jamillah schreef:Alphonsus schreef:jamillah schreef:
Vreemd, want op het strand loopt menigeen gewoon in bikini en niemand heeft er last van dat daar ook mannen rond lopen.
Ze weten soms niet hoe kleine bikini ze moeten aandoen om optevallen??
Op het strand word ik doorgaans niet betast en hoef ik niet en en weer te wiegen en te bukken voor iemandOf ben jij wel zo dan? Dan hoop ik niet dat ik je tegen het lijf loop op een strand
Nee, zo ben ik niet.
Trouwens op het strand zul je mij niet gauw tegen het lijf lopen.
Ik hou niet zo van op elkaar gepakte mensenmassa's en vaak niet gepaste kledij.
Liesien schreef:*hughug* voor Keessie.. zetm op zo! We horen wel hoe t is verlopen enzo
Liesien schreef:Oké, gelukkig dat het niet zo lang duurde!Ben benieuwd wat de uitslag is..
Weet je ook wat er gaat gebeuren als hier 'niks uitkomt' of dat niet?
Alphonsus schreef:Dat is toch wat je wilt: een serieus onderzoek. Dat betekent toch bewust onderzoeken/bekijken en bewust voelen hoe b.v. de ruggegraat functioneert.
Ik zou me behoorlijk bedonderd voelen als er géén onderzoek zou plaatsvinden en er alleen maar wat geleutert zou worden.
Ik snap werkelijk al dat genegeer niet. Ga dan maar niet naar een arts of ziekenhuis.
Wees er maar dankbaar voor dat er medici zijn. Hoevelen in deze wereld zijn van deze voorzieningen verstoken.
Alphonsus schreef:Loucom schreef:Alphonsus schreef:jamillah schreef:Alphonsus schreef:jamillah schreef:
Het is toch heel anders een onderzoek of op het strand. Kan me voorstellen dat je je geneert. Je wordt nu toch echt bewust bekeken en onderzoek betast.
Liesien, Jannoek succes met onderzoeken
Dat is toch wat je wilt: een serieus onderzoek. Dat betekent toch bewust onderzoeken/bekijken en bewust voelen hoe b.v. de ruggegraat functioneert.
Ik zou me behoorlijk bedonderd voelen als er géén onderzoek zou plaatsvinden en er alleen maar wat geleutert zou worden.
Ik snap werkelijk al dat genegeer niet. Ga dan maar niet naar een arts of ziekenhuis.
Wees er maar dankbaar voor dat er medici zijn. Hoevelen in deze wereld zijn van deze voorzieningen verstoken.
Liesien, Janoek succes met het vinden van de oorzaak door middel van een serieus en goed onderzoek.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten