De RW Wintermeeting 01-02-08 - Wie komen er?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

arjan1984
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor arjan1984 » 31 jan 2008 00:31

oke, je hebt gelijk, maar ik kan dr niet omheen, aangezien dr al die pagina's over vol gejankt zijn

kuikentje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kuikentje » 31 jan 2008 00:36

Nels schreef:Ik kom ook! :)
:D

Collateral

Berichtdoor Collateral » 31 jan 2008 00:44

arjan1984 schreef:prima dat iemand het er niet mee eens is, maar dat doet ie dan lekker ff op n ander topic.

Goed, sommige mensen zijn het er helemaal niet mee eens, en nog meer hebben nogal genoeg van een aantal dingen gezien de gang van zaken de laatste dagen. Op zich nog geen stuff voor dit topic.

Maar! Een aantal daarvan vraagt zich af of hij/zij gezien die feiten nog wel op de meeting wil komen - terecht of niet - en laat dus weten dat hij/zij niet komt, dan wel twijfelt. Dat laatste (en reacties daarop) lijkt mij hier in dit topic niet per se misplaatst. Anderen posten het ook als ze twijfels hebben of ze kunnen of willen komen, is het niet? :)

arjan1984
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor arjan1984 » 31 jan 2008 01:19

nee vind ik niet, hier geef je je op, kom je niet, dan hoef je je niet op te geven en wil je er af, dan meld je dat.

al die pagina's geblaat horen hier niet thuis, daar zijn al 70 pagina's voor op n ander topic dacht ik zo.

als we willen weten waarom je niet komt vragen we t wel.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 31 jan 2008 03:02

Apart dat je nu opeens komt met dit soort criteria... ik zou zeggen: relax, dat is beter voor je hart. 8)

arjan1984
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor arjan1984 » 31 jan 2008 08:19

klopt, maar ik heb al eerder n oproep gedaan of iedereen die offtopic rotzooi ergens anders wil dumpen aangezien ik de lijst bijmoet houden en dus verplicht ben alles door te lezen, schijnt alleen dat sommigen niet zulke goede oren hebben.... lijkt me erg vervelend bij de hoorcolleges ;)

ben verder ontzettend relaxt alleen kan ik er slecht tegen als mensen zo verschrikkelijk kinderachtig doen :D

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 31 jan 2008 09:52

in de slowchat os een offtopic, topic, ff een tipje mijnerzijds :wink:
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 31 jan 2008 11:14

lijkt mij niet meer dan logisch om hier iemand over te halen om naar de meeting te komen dan ergens anders. Daar is dit topic voor.

Wel is door gehad hoe irritant het is als iemand gelijk naar je toekomt als je weer op de chat komt: kom je wel naar de meeting? Weet je al of je komt?

Daar is de chat dan ook niet voor, want het stond niet in (misschien ondertussen wel) in titel van de chat.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 31 jan 2008 11:27

arjan1984 schreef:klopt, maar ik heb al eerder n oproep gedaan of iedereen die offtopic rotzooi ergens anders wil dumpen aangezien ik de lijst bijmoet houden en dus verplicht ben alles door te lezen, schijnt alleen dat sommigen niet zulke goede oren hebben.... lijkt me erg vervelend bij de hoorcolleges ;)

Ik weet niet of je weleens naar een hoorcollege bent geweest maar het lijkt er niet erg op. Jij doet hier op het forum een schriftelijke oproep. Daar komen de oren niet aan te pas. Wij lezen met onze OGEN. En in hoorcollege luister je met je OREN

Maarre ik kan je verder wel goed begrijpen dat je het irri vindt dat je telkens die namen moet zoeken voor de lijst! Maar er zijn vast genoeg mods die alle offtopic reacties willen opruimen.
Stap voor stap, weer een stapje verder.

arjan1984
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor arjan1984 » 31 jan 2008 11:52

daar doe ik dan een oproep voor bij deze, laten we iig alle topics gebriuken waarvoorze zjn, en dit was niet mer overhalen in mijn ogen. btw zie ik je nooit op de chat Gerdien, kom daar dan eerst maar eens voor je nodeloze kritiek gaat leveren.

nu stop ik dr over, ikvind dt deze stomme poppekast lang genoeg geduurd heeft

@keessie, je moet de zaken niet omdraaien, ikhad het over de persoon, icm met de hoorcolleges, niet over de hoorcolleges anzig.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 31 jan 2008 12:02

Dan mag ik zeker in dit topic ook niet zeggen dat je wel heel veel spelfouten maakt? :clown:

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 31 jan 2008 12:04

rosalie83 schreef:Dan mag ik zeker in dit topic ook niet zeggen dat je wel heel veel spelfouten maakt? :clown:

pas op joh :P Straks krijg je ook een ban :P
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 31 jan 2008 12:09

rosalie83 schreef:Dan mag ik zeker in dit topic ook niet zeggen dat je wel heel veel spelfouten maakt? :clown:

niet iedereen is goed in nederlandse taal! en maak je daar alsje blieft niet druk om.

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 31 jan 2008 12:11

Bovendien ben je heel grappig als je vrijdagavond (om ff ontopic te blijven) Goeiemoggul zegt!
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 31 jan 2008 12:13

SimonT schreef:Bovendien ben je heel grappig als je vrijdagavond (om ff ontopic te blijven) Goeiemoggul zegt!

Goeiemoggel zal je mij sowieso niet horen zeggen. En vrijdagavond? Wat is er vrijdagavond 8)

Terug naar “Archief”