aye, Stormfront bevat nog wel enige kennis, maar daar wordt vaak te trots mee omgegaan. Dat hele stuk over "joden" bevat zoveel nonsens en kan gemakkelijk verklaard worden. Natuurlijk, Joden waren succesvol, maar dat komt simpelweg vanwege hun vaardigheid in handel. Zoals Nederlanders zoals al genoemd dat ook zijn. Maar de Joden waren niet het eerste handelsvolk, integendeel.
Wat betreft die genetische achtergronden... als het zo is, dan is het zo en mag dat ook gewoon gezegd worden vind ik. Al genoemd op dit forum: "joden" zijn taboe, en worden direct in slachtofferrollen gedrukt met termen als "Auschwitz" en "6 miljoen joden". Uiteraard, dat spreek ik niet tegen. Maar we kunnen op zich ook wel normale gesprekken voeren zonder angstvallig over onze schouder te kijken of er misschien een medewerker van CIDI ons af staat te luisteren met microfoon en recorder zodat we direct een aanklacht aan onze broek krijgen zodra er ook maar 1 letter valt. Optimatus zat wat dat betreft dichtbij, alhoewel hij waarschijnlijk gewoon feiten opnoemt. Maar dat mag blijkbaar niet meer.
Ik noem Palestijnen ook een volk. Waar ze vandaan komen weet ik niet, misschien een handjevol mensen van Cyprus af. Het interesseert me niet. De meeste volken zijn etnisch gezien wel ge-evolueerd en gefuseerd.
Ik kwam in een specifieke zoektocht naar een talen-oorsprong en etnische afkomst/germanen-keltenstammen ook op Stormfront, en daar werd aangehaald dat genetisch gezien 70% van de Nederlandse autochtone bevolking Iberische roots hadden, dus Spaans-Portugees. Donker haar etc. Dat is allang niet meer Germaans (blauw haar, blonde ogen... oh wacht dit is geen anime... ehm blond haar, bruine ogen

) maar veel meer Keltisch-Iberisch. Hitler had zelf (ook) geen blond haar en blauwe ogen. Waarschijnlijk was hij zelf een jood.
Voor de meeste Stormfronters maakt werkelijk afkomst ook niet zo meer uit. Het gaat om wat je nu bent. In feite een verwaarlozing van de eigen genetische afkomst. Want ja, ze moeten hun "bestaan" toch veiligstellen. Al die rassen-discussies zijn krachteloos als er werkelijk naar afkomst wordt gekeken... dan heeft bijna niemand meer blond haar en blauwe ogen.