Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 27 dec 2005 17:27

Smurffie schreef:Dan zijn dat ook een bepaald type jongens :wink:
Vaak zijn dat de populaire meisjes van de school/klas én een bepaalde leeftijdscategorie (jaar of 15, 16, 17)
Eenmaal wat ouder, zien de meesten wel dat je van een mooi bord niet kunt eten. :)

Dat kan best! :x :P

Overigens heb je voor de rest wel gelijk, op latere leeftijd differentieert dat veel meer en ontwikkelt iedereen z'n eigen 'smaak'.

Er lopen hier wel super-jongens rond hoor :D

Dat kan ik zeker onderschrijven! 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 27 dec 2005 17:55

Dat kan ik zeker onderschrijven! Cool

Ik ook 8)
Verder zegt dat níets uiteraard :mrgreen:

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 27 dec 2005 21:20

We dwalen wel ietwat af.....
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 27 dec 2005 22:26

Ik kijk meestal eerst naar de ogen van iemand.. man of vrouw..
Dat zegt vaak zoveel (lees goed, vaak, niet altijd dus)
Het innerlijk van iemand kan er uit ehm.. stralen. Is misschien niet het goede woord, maar kan het even niet anders omschrijven.
Zo kan ik dus iemand, die bijvoorbeeld niet voldoet aan de menselijke schoonheidseisen, toch erg mooi vinden!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 28 dec 2005 16:38

Overigens heb je voor de rest wel gelijk, op latere leeftijd differentieert dat veel meer en ontwikkelt iedereen z'n eigen 'smaak'.
Hum ja, eerst is het meer een soort kuddegedrag er is een bepaalde groep hippe meiden, die roken (kotst), korte rokjes aan hebben (humpft), met jongens willen vlooien (jecht) en niet al te lelijk zijn (als je de plamuur weg denkt).

Ik moet eerlijk zeggen dat als ik op het station sta vaak meiden die er betrekkelijk fatsoenlijk bij lopen en meiden die 'anders' zijn eerder mooi vind dan meiden die op een bepaalde manier weten dat ze aandacht hebben van de meeste jongens/mannen. Denk aan heupbroeken, net te korte shirts, een niet te dikke buik (dus geen overhangende vetdingen aan de zijkant van de heupbroek), aan schoenen met iets een hak zodat het achterbalkon ietwat draait etcetra.. Ja het ziet er leuk uit hoor, maar ik voel mij daar meestal totaal niet door aangetrokken, dat soort meiden is mijn soort niet, deelt mijn muzieksmaak, interesses en manier van doen en laten vaak niet.

Dat wil niet zeggen dat ik 'val' op zwartgejejaste en geschilderde meiden met ringen door hun neus, welnee. Voor mij hoeft een broek niet om het achterwerk te spannen, de borsten niet geaccentueerd te worden door je rug hol te maken of wat dan ook. Maar wat vind ik dan vaak wel mooi..

Vaak zijn dat kleine dingen, lang, krullend, (donker)blond haar vind ik echt mooi (mits verzorgt en los :P), en een speciale kleur ogen wat je niet vaak zit vind ik ook erg mooi (of nog liever, verschillende kleuren), verder niet te veel plamuur (functioneel okay, dat mag).. *pijnst diep* Hum meisjes met stijl haar kunnen ook leuk zijn.. ik vind iets wijdere broeken, of laagjes rokken vaak ook mooi (met allstars er onder, niet van die laarsachtige, half hoog is tot daaraan toe).

Ach het is gewoon de chemie.. mooi is bij mij vooral afhankelijk van het gevoel wat ik heb voor een bepaalde persoon. Gershwin is bijvoorbeeld 'mooi' maar als ik hem niet zou kennen, zijn karakter niet, zijn muziek niet en hem in een steegje, rokend tegen zou komen zou ik denk ik mijn tred versnellen.
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 28 dec 2005 16:47

Raido schreef:Ach het is gewoon de chemie.. mooi is bij mij vooral afhankelijk van het gevoel wat ik heb voor een bepaalde persoon. Gershwin is bijvoorbeeld 'mooi' maar als ik hem niet zou kennen, zijn karakter niet, zijn muziek niet en hem in een steegje, rokend tegen zou komen zou ik denk ik mijn tred versnellen.

:mrgreen:

En voor de rest: krullen heerschen! :D

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 28 dec 2005 18:43

Aragorn schreef:En voor de rest: krullen heerschen! :D

Haha, zo mag ik het horen 8)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 28 dec 2005 18:57

Debor@ schreef:

Krullen zijn gewoon gaaf, en helemaal dat ragebolletje wat jij hebt :mrgreen:

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 28 dec 2005 19:51

Raido schreef:
Debor@ schreef:

Krullen zijn gewoon gaaf, en helemaal dat ragebolletje wat jij hebt :mrgreen:

Haha, dank je! :wink:
Ik héb er wel eens van gebaald hoor, zo'n wilde kop, maar nu vind ik het prima, het past wel bij me eigenlijk :).
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 28 dec 2005 20:18

Als we meer van zulk afdwaal - off topic en slowchat- gebeuren krijgen, verhuist dit topic naar slowchat. Gij zijt gewaarschuwd....
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

esra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor esra » 29 dec 2005 12:17

mystery schreef:Als we meer van zulk afdwaal - off topic en slowchat- gebeuren krijgen, verhuist dit topic naar slowchat. Gij zijt gewaarschuwd....

van mij mag t,dit slaat nergens op

een mooie vrouw.... :?

welik ben ik weet niet hoe vaak voor lelijk uitgemaakt, en dit steekt...

knap ben ik niet, maar javaca vind me mooi

ik weet iig 1 ding, dat wie we ook zijn, hoe we er ook uitzien, we zijn allemaal gemaakt door 1 en dezelfde schepper.

zeggen dat iemand lelijk is betekent dus eigenlijk dat de Heer het niet goed gemaakt heeft.

dus ik ben een foutje van de schepper????

sorry, een laag zelfbeeld heb ik wel, maar zelds dit gaat er bij mij niet in...
Afbeelding

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 29 dec 2005 12:59

een mooie vrouw....
Javaca vind jou mooi, dus ben je mooi. Ik heb geen foto's van jou gezien, maar ik vind het helemaal niet raar om te praten wat er mooi is aan een vrouw (of man) ik heb ook geen probleem met het benoemen van mooie dingen aan mannen..

Sommige mensen vinden mijn mooi, dat kan ik vind mij zelf absoluut niet knap, knap en mooi is wat anders. Daarom heb ik ook al vaak gegilt: je houdt niet van iemand omdat ze mooi is, maar je vind iemand mooi omdat je van haar houd :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 29 dec 2005 13:11

Raido schreef:
een mooie vrouw....
Javaca vind jou mooi, dus ben je mooi. Ik heb geen foto's van jou gezien, maar ik vind het helemaal niet raar om te praten wat er mooi is aan een vrouw (of man) ik heb ook geen probleem met het benoemen van mooie dingen aan mannen..

Sommige mensen vinden mijn mooi, dat kan ik vind mij zelf absoluut niet knap, knap en mooi is wat anders. Daarom heb ik ook al vaak gegilt: je houdt niet van iemand omdat ze mooi is, maar je vind iemand mooi omdat je van haar houd :)

Amen brother! =D>

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 29 dec 2005 13:36

esra schreef:
mystery schreef:Als we meer van zulk afdwaal - off topic en slowchat- gebeuren krijgen, verhuist dit topic naar slowchat. Gij zijt gewaarschuwd....

ik weet iig 1 ding, dat wie we ook zijn, hoe we er ook uitzien, we zijn allemaal gemaakt door 1 en dezelfde schepper.

zeggen dat iemand lelijk is betekent dus eigenlijk dat de Heer het niet goed gemaakt heeft.

Ik zit hier zo even over na te denken.foutje van de schepper of een gevolg vande zondeval???
Hoe zou het zonder zondeval gegaan zijn.alleen mooie mensen of mensen zoals nu (dik, grote neus, brede heupen) maar dat dan geen waardeoordeel heeft????

Want handicaps zouden er iig ook niet zijn!!!!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 29 dec 2005 13:47

essieee schreef:
esra schreef:

Ik zit hier zo even over na te denken.foutje van de schepper of een gevolg vande zondeval???
Hoe zou het zonder zondeval gegaan zijn.alleen mooie mensen of mensen zoals nu (dik, grote neus, brede heupen) maar dat dan geen waardeoordeel heeft????

Want handicaps zouden er iig ook niet zijn!!!!

Je zou zeggen; Adam en Eva waren volmaakt geschapen, maar dan kun je nóg niet zeggen of ze 'knap' of 'mooi' waren. Waarschijnlijk was daar gewoon geen sprake van. De zieke sexuele moraal van ná de zondeval heeft het er naar gemaakt dat wij mensen op een absurdistische manier mensen beoordelen naar hun uiterlijk.

Terug naar “Archief”