Overigens heb je voor de rest wel gelijk, op latere leeftijd differentieert dat veel meer en ontwikkelt iedereen z'n eigen 'smaak'.
Hum ja, eerst is het meer een soort kuddegedrag er is een bepaalde groep hippe meiden, die roken (kotst), korte rokjes aan hebben (humpft), met jongens willen vlooien (jecht) en niet al te lelijk zijn (als je de plamuur weg denkt).
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik op het station sta vaak meiden die er betrekkelijk fatsoenlijk bij lopen en meiden die 'anders' zijn eerder mooi vind dan meiden die op een bepaalde manier weten dat ze aandacht hebben van de meeste jongens/mannen. Denk aan heupbroeken, net te korte shirts, een niet te dikke buik (dus geen overhangende vetdingen aan de zijkant van de heupbroek), aan schoenen met iets een hak zodat het achterbalkon ietwat draait etcetra.. Ja het ziet er leuk uit hoor, maar ik voel mij daar meestal totaal niet door aangetrokken, dat soort meiden is mijn soort niet, deelt mijn muzieksmaak, interesses en manier van doen en laten vaak niet.
Dat wil niet zeggen dat ik 'val' op zwartgejejaste en geschilderde meiden met ringen door hun neus, welnee. Voor mij hoeft een broek niet om het achterwerk te spannen, de borsten niet geaccentueerd te worden door je rug hol te maken of wat dan ook. Maar wat vind ik dan vaak wel mooi..
Vaak zijn dat kleine dingen, lang, krullend, (donker)blond haar vind ik echt mooi (mits verzorgt en los

), en een speciale kleur ogen wat je niet vaak zit vind ik ook erg mooi (of nog liever, verschillende kleuren), verder niet te veel plamuur (functioneel okay, dat mag).. *pijnst diep* Hum meisjes met stijl haar kunnen ook leuk zijn.. ik vind iets wijdere broeken, of laagjes rokken vaak ook mooi (met allstars er onder, niet van die laarsachtige, half hoog is tot daaraan toe).
Ach het is gewoon de chemie.. mooi is bij mij vooral afhankelijk van het gevoel wat ik heb voor een bepaalde persoon. Gershwin is bijvoorbeeld 'mooi' maar als ik hem niet zou kennen, zijn karakter niet, zijn muziek niet en hem in een steegje, rokend tegen zou komen zou ik denk ik mijn tred versnellen.