Slechte nieuws: ik ben 1,0 kg afgevallen, staat voor mij gelijk aan 0,0 kg
M'n moeder probeerde me nog aan te praten dat m'n kleren 2 kg zouden wegen, hehe, maar daar geloof ik niet helemaal in

Moderator: Moderafo's
S-je schreef:Goede nieuws: Ik stop met het vreselijk gruwelijke dieet. Nee sorry, het is wel een cool dieet![]()
Slechte nieuws: ik ben 1,0 kg afgevallen, staat voor mij gelijk aan 0,0 kg
M'n moeder probeerde me nog aan te praten dat m'n kleren 2 kg zouden wegen, hehe, maar daar geloof ik niet helemaal in
S-je schreef:Ja... maar heb daarnet een waterkan en glas gekocht en die zet ik naast m'n toetsenbord en dan ga ik heeeeel veel drinkenDus hopelijk is dat wel goed voor me...
Johanne schreef:Ben tussen de 6 en 7 kilo afgevallen ondertussen![]()
Nu ff een paar dagen dat t iets minder gaat (koninginnedag geweest enzo..) Morgen ga ik met een zootje mensen naar Limburg om te mountainbiken en daar blijven we tot maandag.. Dus ik ga sportief doen en het boodschappenlijstje barst van de gezonde dingen, dus t gaat zekers goedkomen!:)
reform schreef:Johanne schreef:Ben tussen de 6 en 7 kilo afgevallen ondertussen![]()
Nu ff een paar dagen dat t iets minder gaat (koninginnedag geweest enzo..) Morgen ga ik met een zootje mensen naar Limburg om te mountainbiken en daar blijven we tot maandag.. Dus ik ga sportief doen en het boodschappenlijstje barst van de gezonde dingen, dus t gaat zekers goedkomen!:)
WOWW Johanne, dat is niet mis! En idd we gaan in het weekend heel veel gezonde dingen eten!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten