Raido schreef:Maar ook dat is een angst om je weer te binden, maar niet om het binden maar om bijvoorbeeld negatieve ervaringen in het verleden. Ik denk niet dat je na een relatie bang bent om je te binden aan iemand, maar dat je bang voor pijn bent (verkeringen die uitgaan enzo). Jij benaderd bindingsangst als een soort 'ziektebeeld' anderen doen dat niet direct http://www.sexwoordenboek.nl/bindingsangst.html gaat bijvoorbeeld dus wel over het aangaan van relaties/bindingsangst.. het staat daar zo goed als synoniem.Tuurlijk, het IS rot als een verkering uit is gegaan. En dan heb je even zoiets van: jakkie, dat nooit meer. En het IS logisch dat je twijfels hebt bij een volgende relatie, dat je niet zo goed meer durft bij een volgende jongen/meisje.
Die site is hier verboden!

Verder denk ik wel dat er verschil is tussen officiële bindingsangst en 'gewoon' relatieangst. Het eerste is een stuk ingrijpender en moeilijker vanaf te komen lijkt me.
Poesje schreef:Ze snappen het niet..dat blijkt! Je mening uitspreken..en een hoop commentaar krijgen..thats all! Geweldig eur..! *kuch*
Ja, dat vind ik ook altijd zo geweldig!