boer schreef:Daniel weigerde te gehoorzamen aan de overheid die over hem gesteld was .
En wij?
Voor zover ik weet, was Daniël geen homo en heeft hij er ook nooit een mening over gegeven, dus past verdere uitweiding ook niet in dit topic...

Moderator: Moderafo's
boer schreef:Daniel weigerde te gehoorzamen aan de overheid die over hem gesteld was .
En wij?
Je felheid doet me een beetje denken aan een kat in het nauw, jammer.
boer schreef:dan moet je bij Schelpje zijn, die kwam aan met Daniel.
En met onderling mannelijk geslachtsverkeer heeft God denk ik wel degelijk moeite.
Daar zijn die organen niet voor gemaakt.
boer schreef:Daar zijn die organen niet voor gemaakt.
JeeWee schreef:
Ik denk niet in organen.
Ik denk in liefde.
Als je in 'organen' denkt zoals jij, is alleen recht-op-en-neer toegestaan en dan om zoveel moeglijk kinderen te produceren.
Ok, je mag er ook nog afvalstoffen via verwijderen.
Blijf vooral zo denken als je dat echt gelooft.
Ik denk dat God ons iets meer gunt.
schelpje3 schreef:De gemeente Capelle a.d. IJssel krijgt vanaf 1 juni een heuse radioshow, speciaal voor homoseksuelen en transgenders. Eén keer per maand zal de lokale zender Radio Capelle op zaterdagochtend een uur lang uitpakken met het programma UIT DE KAST. (hoe origineel)
Elke uitzending zal er in grote lijnen hetzelfde uitzien.
Een column, een boekbespreking, een vast onderdeel "de roze loper" ()
In dit item staan homoseksuele ouderen centraal.
Het geheel wordt voorzien van een passende muzikale omlijsting.
boer schreef:Waarom dan toch die ter dood veroordeling voor mannen die bij mannen liggen, zoals bij een vrouw?
En om het beestje maar bij de naam te noemen, anaal geslachtsverkeer is een onnatuurlijk misbruik van organen, ja.
Hoeveel liefde en trouw er ook in het spel is.
yobem schreef:Misbruik van organen; ik denk dat jij een hartstochtelijke orale liefdesuiting van je eventuele partner de volgende keer ook aan je voorbij laat gaan is het niet?
boer schreef:Dan liever aan de androcur, geloof ik http://www.apotheek.nl/Medische_informa ... 4&rId=1989
yobem schreef:Ja, waarom maak je mij niet dood? Als je het tweede deel serieus neemt, waarom dan het eerste deel niet? Adres per PB verkrijgbaar, mag je langskomen om een poging te wagen die godsdienstwaanzin tot uiting te brengen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten