Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Tsja gaan niet zo leuk het jaar in. Misschien valt het mee.. misschien ook best een tegenvaller.
We hebben de vakantie naar Canada geboekt, wat super gaaf is.. en we het geld er ook wel voor hebben.
Maar heel waarschijnlijk moeten we dit jaar een advocaat in de arm nemen (1e stap: een brief is de deur al uit naar een advocaat) en heeel misschien komt er nog wel een rechtzaak. En dat gaat ook veel geld kosten.
Sterretje schreef:Rechtzaak en geldkosten: Niet als je hem wint
Merisja schreef:Wij hebben net onze jaarafrekening van Eneco gekregen en we krijgen 300 euro terug. Nu is dat natuurlijk helemaal niet ergmaar vorig jaar kregen we óók al zo'n 300 euro terug, terwijl we het jaar daarvoor 500 euro terug moesten betalen! Ik snap er echt niks van, we stoken niet meer of minder dan anders, we hebben nog steeds enkel glas bij de meeste ramen en we hebben vloerverwarming, wat ook best wel wat energie trekt. We moeten nu per maand 99 euro gaan betalen, terwijl dat 2 jaar geleden nog 173 euro was! Ik schrok daar een beetje van en heb het snel teruggedraaid naar 130 euro. Straks zitten we volgend jaar weer met een torenhoge rekening! Wat betalen jullie ongeveer per maand? Wij hebben een huis van twee verdiepingen, dus niet echt groot, maar 99 euro vind ik wel errug weinig!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten