Bij ons is afgelopen week een deel van onze woonkamer professioneel gestofzuigd : de schoorsteen werd (van onder af) geveegd en de schouw zelf werd meteen ook met hun grote stofzuiger gedaan . Vanaf nu kunnen wij dus weer veilig fikkie stoken... leuk hoor!
Zo, dat zouden wij ook even met de open haard moeten laten doen. Maar ja, ik vind het waarschijnlijk zo'n gedoe, dat vuur enzo, dat we er amper van gebruik zullen maken. Wij hebben nu in de open haard allemaal kaarsen staan. Vind ik heel romantisch en gezellig 's avonds
Zolang de aarde kinderen geeft die morgen moeten sterven teveel zijn in hun eigen land zullen zij hun namen kerven in het hart van een vreemde
Zo, Galateia in topvorm: ik ging stofzuigen met alle goede intenties. Hoppa. Binnen 1 minuut vloog de Ark van Noach door de lucht en de appelsap van kindlief op de grond. Gelukkig heeft manlief vanmiddag een ouderschapsverlof-middag. Hij mag de stofzuiger hebben
Zolang de aarde kinderen geeft die morgen moeten sterven teveel zijn in hun eigen land zullen zij hun namen kerven in het hart van een vreemde
Mijn man en ik gingen net ons bed opmaken en boven stonden overal de ramen nog open terwijl het min 7 is en we tilden de matrassen op om ze om te draaien waren ze een soort van ''bevroren'' er zit traagschuim in en dat wordt helemaal hard door kou
Mijn droger doet het niet omdat het te koud is. Was met die vriesperiode aan het begin van het jaar ook al het geval. Zit ik daar met al mijn was. Mijn man deed toen wel met een verfbrander de droger voorverwarmen daarna deed ie het wel. Aangezien hij zijn enkel gebroken heeft kan hij het nu niet doen. Enge trappen af met krukken, nee dank u. Ik heb nu dubbele taken: mijn eigen huishouding en nu nog de zijne.
Niet zeuren Annet, vroeger hadden mensen ook geen droger.
Mijn was/droger combinatie is ook stuk sinds gisteren, althans de droger ervan dan, (vermoedelijk is de zekering weer doorgebrand) bij wie mag ik mijn was drogen...
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.
Hier zijn ze ook al heel lang niet gedaan. En ze zitten wat mij betreft nog prima zo. Laat het eerst maar wat warmer zij
Ga zo weer heerlijk een schoon bed in Bed dus verschoond vandaag, alles weggewassen en de douche gedaan. Volgende week weer verder (als ik dan zin heb).
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.