schelpje3 schreef:JeeWee, wat vond je ervan dat onze koningin gisteren het congres van homo-emancipatie bijwoonde?
Bedoel je hier nu Maxima?
Waarom is die nu koningin en was Claus destijds geen koning, eigenlijk?
Wat raar...
Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:JeeWee, wat vond je ervan dat onze koningin gisteren het congres van homo-emancipatie bijwoonde?
JeeWee schreef:Precies, dan zeg je dat tegen degene die dat betreft en vervuil je een topic niet
Pb's zouden niet nodig zijn als je zou beperken tot het inhoudelijk reageren op een topic...
boer schreef:Bedoel je hier nu Maxima?
Waarom is die nu koningin en was Claus destijds geen koning, eigenlijk?
Wat raar...
Tante Pollewop schreef:Verder heb ik geen behoefte aan pb's met allerlei beschuldigingen en oude koeien. Ik zou het op prijs stellen als je die in het vervolg niet meer zou sturen.
Tante Pollewop schreef:
Ik vind de koninklijke aanwezigheid bij een top over homo-emancipatie in Europa verheugend. Er zijn in Europa genoeg mensen die om hun geaardheid gediscrimineerd of mishandeld worden. Een koninklijk bezoekje genereert altijd meer aandacht.
boer schreef:koekje van eigen deeg he, Jeewee?
![]()
![]()
schelpje3 schreef:En onze Jet Bussemaker aan haar zijde.![]()
Denk jij dat ze hiermee aangeeft het volledig eens te zijn, of hoeft het dat niet te betekenen?
JeeWee schreef:Wie zou het niet eens kunnen zijn dat homo's geen tweede-rangs burgers zijn?
JeeWee schreef:En om iemand niet al te zeer en publique te kakken te zetten, los ik zoiets inderdaad bijbels op: ik ga 'persoonlijk' even naar de persoon in kwestie met een pb. C'est tout.
Tante Pollewop schreef:Behandel de ander zoals jij graag behandeld zou willen worden. Ik denk dat er dan veel kou uit de lucht is in dit topic, wat ten goede komt aan de inhoudelijke discussie.
schelpje3 schreef:Op de "vragenbladzijde" staat een vraag en antwoord over een christenhomo met relatie.
Met een zeer uitgebreid antwoord van dr. Hoek.
Hebben jullie het ook gelezen?
JeeWee schreef:Uiteraard heb ik dat gelezen.
Met name de vraag vond ik mooi en zeer legitiem.
Dr. Hoek doet z'n best maar wil, net als in veel reformatorische kringen de kool en de geit sparen
JeeWee schreef:Nee dat is geen verwijt.
En misschien toch ook wel.
Ik ben op dit moment een boek over homoseksualiteit aan het 'meelezen' en van commentaar aan het voorzien voordat het uitgegeven wordt door de Gereformeerde Bond.
Ook daar is de bijna onmogelijke spagaat: zijn ze te ruim dan krijg je oorlog met een deel van de achterban.
En als ze een treep zetten, spaar je de achterban maar verjaag je de homo's die ook zo graag bij de kerk willen horen.
Het is een onmogelijk dilemma.
Speedy schreef: En dus stel jij dat homo's die graag bij de kerk willen blijven willen dat zij vinden dat het mogelijk moet zijn om een relatie te kunnen hebben ........... en dat als de kerk dat niet wil dat deze mensen weggejaagd worden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten